وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۸۸، ۱۱:۴۴ ب.ظ

مراسم عزاداری شب پنجم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) – شهرری؛ 30 آذر 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: به غم تو مبتلایم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دل خون شدم از غم تو؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ثارالله ثارالله؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: شه بی یار و سپاه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: به غم تو مبتلایم

غرق در آه و نوایم / به غم تو مبتلایم

می شناسی ام عموجان / من یتیم مجتبایم  

مانده ام تنها میان، خیمه گاهت با دلی خون

عمه دستم، را گرفته، شده ام زین غصه محزون

بدنت در، بین گودال، ای عموجان گشته گلگون

قلب من می سوزد -  تن من می لرزد

چون که دشمن بر تو -  تیغ و نیزه میزد

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: دل خون شدم از غم تو

دلخون شدم از غم تو  / ای عمّ بی یار و یاور    

عبدالله مجتبایم / طفل یتیم برادر    

عبداللهم ای عموجان – جانم فدای تو جانان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ثارالله ثارالله

ثارالله 2 تو که منو کردی هوایی /  ثارالله 2 بذار بشم کرب و بلایی

هردم به شور و شینم -  عمری به زیر دینم

عقل و هوشم رفته به باد و -  دیوانه ی حسینم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: شه بی یار و سپاه

بأبی أنت و امی شه بی یار سپاه / یااباعبدالله

خون بهای تو خدا، خون تو هم ثارالله / یااباعبدالله

 

ای شه عشق، ایا کشته‌ی در راه خدا / نور چشم زهرا

خسرو بی کس و بی یار صف کرب و بلا / پسر شیر خدا

ای به مظلومی تو سوخت دل ارض و سما / به غمت نوحه سرا

چه کنم گر نکنم من به غمت نوحه و آه / یااباعبدالله

 

ای ندیده به جهان هیچ سپاه عشقی / چو تو شاه عشقی

کس نپیموده به عالم چو تو راه عشقی/ تو پناه عشقی

الحق ای شاه شهیدان تو اله عشقی / دادخواه عشقی

اهل عالم همه هستند به عشق تو گواه / یااباعبدالله

 

ای بسوزد دل ما بهر لب عطشانت / جگر سوزانت

ای به قربان تو و اهل حرم نالانت/ بدن عریانت

ای فدای تو و آن جسم به خون غلتانت/ وان دگر طفلانت

که پس از قتل تو بودند به احوال تباه / یااباعبدالله

 

ای که بر نی سر تو قاری قرآن گردید / سر تابان گردید

طوطیا جسم تو از سم ستوران گردید / چاک و عریان گردید

ساربان دست تو ببرید ز کین، وا حزناه / یااباعبدالله

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: به غم تو مبتلایم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دل خون شدم از غم تو؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ثارالله ثارالله؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: شه بی یار و سپاه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: به غم تو مبتلایم

غرق در آه و نوایم / به غم تو مبتلایم

می شناسی ام عموجان / من یتیم مجتبایم  

مانده ام تنها میان، خیمه گاهت با دلی خون

عمه دستم، را گرفته، شده ام زین غصه محزون

بدنت در، بین گودال، ای عموجان گشته گلگون

قلب من می سوزد -  تن من می لرزد

چون که دشمن بر تو -  تیغ و نیزه میزد

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: دل خون شدم از غم تو

دلخون شدم از غم تو  / ای عمّ بی یار و یاور    

عبدالله مجتبایم / طفل یتیم برادر    

عبداللهم ای عموجان – جانم فدای تو جانان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ثارالله ثارالله

ثارالله 2 تو که منو کردی هوایی /  ثارالله 2 بذار بشم کرب و بلایی

هردم به شور و شینم -  عمری به زیر دینم

عقل و هوشم رفته به باد و -  دیوانه ی حسینم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: شه بی یار و سپاه

بأبی أنت و امی شه بی یار سپاه / یااباعبدالله

خون بهای تو خدا، خون تو هم ثارالله / یااباعبدالله

 

ای شه عشق، ایا کشته‌ی در راه خدا / نور چشم زهرا

خسرو بی کس و بی یار صف کرب و بلا / پسر شیر خدا

ای به مظلومی تو سوخت دل ارض و سما / به غمت نوحه سرا

چه کنم گر نکنم من به غمت نوحه و آه / یااباعبدالله

 

ای ندیده به جهان هیچ سپاه عشقی / چو تو شاه عشقی

کس نپیموده به عالم چو تو راه عشقی/ تو پناه عشقی

الحق ای شاه شهیدان تو اله عشقی / دادخواه عشقی

اهل عالم همه هستند به عشق تو گواه / یااباعبدالله

 

ای بسوزد دل ما بهر لب عطشانت / جگر سوزانت

ای به قربان تو و اهل حرم نالانت/ بدن عریانت

ای فدای تو و آن جسم به خون غلتانت/ وان دگر طفلانت

که پس از قتل تو بودند به احوال تباه / یااباعبدالله

 

ای که بر نی سر تو قاری قرآن گردید / سر تابان گردید

طوطیا جسم تو از سم ستوران گردید / چاک و عریان گردید

ساربان دست تو ببرید ز کین، وا حزناه / یااباعبدالله

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی