وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۱۱ ق.ظ

مراسم عزاداری ظهر تاسوعای حسینی (محرم 1433) / هیئت الزهرا (س) – دانشگاه صنعتی شریف؛ 4 آذر 1391

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: عمو رفته سوی دریا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: من ساقی عشقم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: شد قلب من مبتلا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تنها تویی پیدا؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

واحد: عمو رفته سوی دریا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: من ساقی عشقم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

واحد: عمو رفته سوی دریا

عمو رفته سوی دریا، تا برامون آب بیاره

نمی دونم، چرا اینطور، بابامون چشم انتظاره

 

رقیه بی تابی نکن

شش ماهه بی‌خوابی نکن

 

رفته در علقم، ساقی حرم، تا که دیگه آب بیاره

با حمایتش، با عنایتش، جون گرفتیم ما دوباره

 

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

 

ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

مهر تو نور دل و اول و پایان من است

 

ای حسینی که عوالم همه گریان تواند

گوهر اشک برای تو به دامان من است

 

جان نثار حرمت می‌کنم ای محور عشق

عشق تو دین من و مذهب و ایمان من است

 

دیدهام تا صف محشر ز چه آرام شود

که شفیعم برِ تو دیده‌ی گریان من است

 

دل ز هر عشق تهی سازم و جان پاک کنم

چون حسین است که جان من و جانان من است

 

به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس

چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است

 

به سوالم اگر آیند به میزان حساب

پاسخ آرم به خداوند حسین جان من است

واحد: من ساقی عشقم

 

من ساقی عشقم، من حامی عشقم

در بحر مشتاقی، من ماهی عشقم

 

تمام وجودم، محو عشق ولایت

به خونم نمایم، از امامم حمایت 

دارد، نِی ز حرفم حکایت 

 

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: شد قلب من مبتلا

بر صور مستی صلا

شد قلب حق مبتلا

سوزد دل تنگ من

در حسرت کربلا

 

در کوی تو سائلم

دریای بی ساحلم

مدهوشم و بی دلم

کرده ابوفاضلم

 

ثارالله آقام

 

بر چشم تو دل دهم

سر بر رهت می نهم

در پیش اهل جنون

کمتر ز خاک رهم

 

صیاد مستی حسین

در خون نشستی حسین

می لرزد از داغ تو

ارکان هستی حسین

 

ثارالله آقام

 

شعر لبت خوانده دل

صد شعله افشانده دل

ای صحن تو عشق من

در کوی تو مانده دل

 

شوقت خرابم کند

جلد شرابم کند

لب های خشکت حسین

از شرم آبم کند

 

ثارالله آقام

شور: تنها تویی پیدا

آیینه آیینه، تنها تویی پیدا

با نام زیبایت، من میشوم شیدا

 

ما با ولای تو در این عالم سرافرازیم

در پادگان عشق تو همواره سربازیم

با دشمن تو یک نفس حتی نمی‌سازیم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: عمو رفته سوی دریا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: من ساقی عشقم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: شد قلب من مبتلا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تنها تویی پیدا؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

واحد: عمو رفته سوی دریا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: من ساقی عشقم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

واحد: عمو رفته سوی دریا

عمو رفته سوی دریا، تا برامون آب بیاره

نمی دونم، چرا اینطور، بابامون چشم انتظاره

 

رقیه بی تابی نکن

شش ماهه بی‌خوابی نکن

 

رفته در علقم، ساقی حرم، تا که دیگه آب بیاره

با حمایتش، با عنایتش، جون گرفتیم ما دوباره

 

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

 

ای حسینی که به دل عشق تو درمان من است

مهر تو نور دل و اول و پایان من است

 

ای حسینی که عوالم همه گریان تواند

گوهر اشک برای تو به دامان من است

 

جان نثار حرمت می‌کنم ای محور عشق

عشق تو دین من و مذهب و ایمان من است

 

دیدهام تا صف محشر ز چه آرام شود

که شفیعم برِ تو دیده‌ی گریان من است

 

دل ز هر عشق تهی سازم و جان پاک کنم

چون حسین است که جان من و جانان من است

 

به شب اول قبرم نکنم وحشت و ترس

چون در آن لحظه حسین است که مهمان من است

 

به سوالم اگر آیند به میزان حساب

پاسخ آرم به خداوند حسین جان من است

واحد: من ساقی عشقم

 

من ساقی عشقم، من حامی عشقم

در بحر مشتاقی، من ماهی عشقم

 

تمام وجودم، محو عشق ولایت

به خونم نمایم، از امامم حمایت 

دارد، نِی ز حرفم حکایت 

 

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: شد قلب من مبتلا

بر صور مستی صلا

شد قلب حق مبتلا

سوزد دل تنگ من

در حسرت کربلا

 

در کوی تو سائلم

دریای بی ساحلم

مدهوشم و بی دلم

کرده ابوفاضلم

 

ثارالله آقام

 

بر چشم تو دل دهم

سر بر رهت می نهم

در پیش اهل جنون

کمتر ز خاک رهم

 

صیاد مستی حسین

در خون نشستی حسین

می لرزد از داغ تو

ارکان هستی حسین

 

ثارالله آقام

 

شعر لبت خوانده دل

صد شعله افشانده دل

ای صحن تو عشق من

در کوی تو مانده دل

 

شوقت خرابم کند

جلد شرابم کند

لب های خشکت حسین

از شرم آبم کند

 

ثارالله آقام

شور: تنها تویی پیدا

آیینه آیینه، تنها تویی پیدا

با نام زیبایت، من میشوم شیدا

 

ما با ولای تو در این عالم سرافرازیم

در پادگان عشق تو همواره سربازیم

با دشمن تو یک نفس حتی نمی‌سازیم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی