وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

مداحی شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع) – زمینه یا واحد تند

من ساقی عشقم، من حامی عشقم / در بحر مشتاقی، من ماهی عشقم

تمام وجودم، محو عشق ولایت – به خونم نمایم، از امامم حمایت  

دارد، نِی ز حرفم حکایت  

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

اسیر نام او، مستم ز جام او / باشد امام من، من هم غلام او

به راه حبیبم، می دهم جان خود را -  اگر تیر دشمن، هم ببارد به سقا

باید، مشک برسد به دریا

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

در لحظه ی آخر، با دیدگانی تر / آمد به بالینم، مظلومه ی اطهر

مرا ذن این داد، تا بگویم برادر -  بخوانم حسین را، من به طرز دیگر

زان دم، او مرا گشته مادر

یابن الزهرا، ابوفاضل



دانلود سبک زمینه

دانلود سبک واحد



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من ساقی عشقم، من حامی عشقم / در بحر مشتاقی، من ماهی عشقم

تمام وجودم، محو عشق ولایت – به خونم نمایم، از امامم حمایت  

دارد، نِی ز حرفم حکایت  

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

اسیر نام او، مستم ز جام او / باشد امام من، من هم غلام او

به راه حبیبم، می دهم جان خود را -  اگر تیر دشمن، هم ببارد به سقا

باید، مشک برسد به دریا

یابن الزهرا، ابوفاضل

 

در لحظه ی آخر، با دیدگانی تر / آمد به بالینم، مظلومه ی اطهر

مرا ذن این داد، تا بگویم برادر -  بخوانم حسین را، من به طرز دیگر

زان دم، او مرا گشته مادر

یابن الزهرا، ابوفاضل



دانلود سبک زمینه

دانلود سبک واحد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی