وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲ ب.ظ

مراسم عزاداری شب پنجم ماه محرم / هیئت الزهرا (س) – دانشگاه صنعتی شریف؛ 29 آبان 1391

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: شکسته قلبم از غصه؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ابن الحسن هستم؛ پخش آنلاین | دانلود

دودمه: این سه شعبه این گلو؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تنها تویی پیدا؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: مسیر کرببلا را نشانمان دادی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: شکسته قلبم از غصه

دلم در تاب و تب افتاد، خدایا من بیقرارم

شکسته قلبم از غصه، دیگه من آروم ندارم 

 

عموی من تنها شده

تو قلب من غوغا شده

 

قاسم و اکبر، علی اصغر

پر کشیدن با شهادت  

 

نداده اذنم، تا که من برم

میگه تو هستی امانت  

 

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ابن الحسن هستم

در راه عشق حق، جانباز ثارلله

ابن الحسن هستم، سرباز ثارالله  

 

نگاهی به من کن، ای عموی عزیزم

ببین از غم تو، اشک غربت بریزم 

بی، تو، مرده ای در حضیضم

 

یابن الزهرا، عموجانم  

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

-----------------------

باران بریز بر دل باران نخورده‌ام

بی گریه بر تو، مثل زمینهای مرده‌ام

 

حالا محرم است و بهار است و زندگی

خود را به دست زندگی تو سپرده‌ام

 

گریه برای تو به خدا یک وظیفه است

آن را از انبیاء خدا ارث برده‌ام

 

آن "مشک ِگریه" بود که سقا به دوش داشت

حالا گذاشته است خدا روی گـُرده‌ام

 

در روضه‌ها هوای دلم صاف صاف شد

از بسکه ابرهای دلم را فشرده‌ام

 

در پای نیزه خواهر زهرایی‌ات نوشت:

ای جان من! برادر سیلی نخورده‌ام

 

داغت به روی نیزه مرا می‌کشد حسین

هر داغ را به داغ تو کوچک شمرده‌ام

 

شاعر : رحمان نوازنی

دودمه: این سه شعبه این گلو

چون عمو عباس دستم بوسه زد تیغ عدو

پیر من باشد عمو

 

اصغرم استاد عشق است و منم شاگرد او

این سه شعبه این گلو

-----------------------

عبداللهم عبداللهم - فدایی ثاراللهم

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته

کرببلات آقا برام باغ بهشته

اینو خدا خودش رو قلب من نوشته

 

کرببلات آقا می ارزه به دو دنیا

تویی امیر دل خسته یابن زهرا

 

آقام آقام 2 آقام حسین جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: تنها تویی پیدا

آیینه آیینه، تنها تویی پیدا

با نام زیبایت، من میشوم شیدا

 

ما با ولای تو در این عالم سرافرازیم

در پادگان عشق تو همواره سربازیم

با دشمن تو یک نفس حتی نمی‌سازیم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

روضه پایانی: مسیر کرببلا را نشانمان دادی

دوباره روضه گرفتی و جانمان دادی

مسیر کرببلا را نشانمان دادی

 

شکسته بال ترین فطرس زمین بودیم

ولی تو بال و پر آسمانمان دادی

 

بدون آب و هوای بهشت می مردیم

هوای روضه؛ هوای بهشتمان دادی

 

اگر چه دیر رسیدیم روز عاشورا

ولی برای رسیدن زمانمان دادی

 

اگر چه دیر رسیدیم و سر به نیزه شدی

به روی نیزه ولی سایبانمان دادی

 

از آن همه عظمت عاجزانه لال شدیم

ولی به گریه دوباره زبانمان دادی

 

به دست گریه زینب اسیرمان کردی

برای این همه ماتم توانمان دادی

 

شاعر : رحمان نوازنی

------------------------

به عالمی نمی دهم من این سرشک دیده را

که اشک دیده ی مرا تو خوب می خری حسین

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: شکسته قلبم از غصه؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ابن الحسن هستم؛ پخش آنلاین | دانلود

دودمه: این سه شعبه این گلو؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تنها تویی پیدا؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: مسیر کرببلا را نشانمان دادی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: شکسته قلبم از غصه

دلم در تاب و تب افتاد، خدایا من بیقرارم

شکسته قلبم از غصه، دیگه من آروم ندارم 

 

عموی من تنها شده

تو قلب من غوغا شده

 

قاسم و اکبر، علی اصغر

پر کشیدن با شهادت  

 

نداده اذنم، تا که من برم

میگه تو هستی امانت  

 

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ابن الحسن هستم

در راه عشق حق، جانباز ثارلله

ابن الحسن هستم، سرباز ثارالله  

 

نگاهی به من کن، ای عموی عزیزم

ببین از غم تو، اشک غربت بریزم 

بی، تو، مرده ای در حضیضم

 

یابن الزهرا، عموجانم  

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

-----------------------

باران بریز بر دل باران نخورده‌ام

بی گریه بر تو، مثل زمینهای مرده‌ام

 

حالا محرم است و بهار است و زندگی

خود را به دست زندگی تو سپرده‌ام

 

گریه برای تو به خدا یک وظیفه است

آن را از انبیاء خدا ارث برده‌ام

 

آن "مشک ِگریه" بود که سقا به دوش داشت

حالا گذاشته است خدا روی گـُرده‌ام

 

در روضه‌ها هوای دلم صاف صاف شد

از بسکه ابرهای دلم را فشرده‌ام

 

در پای نیزه خواهر زهرایی‌ات نوشت:

ای جان من! برادر سیلی نخورده‌ام

 

داغت به روی نیزه مرا می‌کشد حسین

هر داغ را به داغ تو کوچک شمرده‌ام

 

شاعر : رحمان نوازنی

دودمه: این سه شعبه این گلو

چون عمو عباس دستم بوسه زد تیغ عدو

پیر من باشد عمو

 

اصغرم استاد عشق است و منم شاگرد او

این سه شعبه این گلو

-----------------------

عبداللهم عبداللهم - فدایی ثاراللهم

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته

کرببلات آقا برام باغ بهشته

اینو خدا خودش رو قلب من نوشته

 

کرببلات آقا می ارزه به دو دنیا

تویی امیر دل خسته یابن زهرا

 

آقام آقام 2 آقام حسین جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: تنها تویی پیدا

آیینه آیینه، تنها تویی پیدا

با نام زیبایت، من میشوم شیدا

 

ما با ولای تو در این عالم سرافرازیم

در پادگان عشق تو همواره سربازیم

با دشمن تو یک نفس حتی نمی‌سازیم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

روضه پایانی: مسیر کرببلا را نشانمان دادی

دوباره روضه گرفتی و جانمان دادی

مسیر کرببلا را نشانمان دادی

 

شکسته بال ترین فطرس زمین بودیم

ولی تو بال و پر آسمانمان دادی

 

بدون آب و هوای بهشت می مردیم

هوای روضه؛ هوای بهشتمان دادی

 

اگر چه دیر رسیدیم روز عاشورا

ولی برای رسیدن زمانمان دادی

 

اگر چه دیر رسیدیم و سر به نیزه شدی

به روی نیزه ولی سایبانمان دادی

 

از آن همه عظمت عاجزانه لال شدیم

ولی به گریه دوباره زبانمان دادی

 

به دست گریه زینب اسیرمان کردی

برای این همه ماتم توانمان دادی

 

شاعر : رحمان نوازنی

------------------------

به عالمی نمی دهم من این سرشک دیده را

که اشک دیده ی مرا تو خوب می خری حسین

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی