وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۲۲ ب.ظ

مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی (محرم 1432) / هیئت کریم آل طاها (ع) – نازی آباد؛ 14 آذر 1390

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

 

صوت مراسم:

زمزمه: زینب بیا امشب؛ پخش آنلاین | دانلود

پیش زمینه: شب پایانی؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: از امشب تو فکر معجر باش؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ببین که پشت سر تو بارون گرفته؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ما تا ابد رزمنده‌ایم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: غریب ارباب؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلا یادش بخیر؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

پیش زمینه: شب پایانی

شب شد، شب پایانی عمر تو با پن

دارد می‌افتد فاصله‌ها از تو تا من

 

وقتی نباشی بی سر و سامان‌ترینم

آواره من! غمدیده من! درد آشنا من

 

مادر که رفت و رفت بابا و برادر

حالا تو داری می‌روی... با غصه‌ها من

 

دیدی برادر ماجرای این زمانه

بر هر دری زد تا جدا تو... تا جدا من

 

هر روز و هر ساعت غمی دنیا می‌آید

بر دوش صبر خسته‌ام... آخر چرا من؟

 

گفتی غریب هستی، کسی دور و برت نیست

زینب مگر مرده؟ عزیز من؟ بیا: من

 

من که قرار است از غم و دردت بمیرم

یعنی که جبریل گریبان پاره‌ها من

 

فردا تمام آیه‌هایت زیر شمشمیر

فردا رسول زخم‌های کربلا من

 

نیزه به نیزه زخم‌های کهنه با تو

کوچه به کوچه داغ‌های تازه با من

 

نزدیک صبح است اشک‌هایم بیقرارند

یک بار دیگر می‌گذاری سر به دامن؟

 

شاعر: علیرضا لک

زمینه و زمزمه: از امشب تو فکر معجر باش

زینب، بیا امشب، تماشای من کن  

فکری، ز سوز دل، به غم های من کن

از امشب تو فکر معجر باش / به فکر یک جسم بی سر باش / دلاور باش

مادرم منتظره، باید من برم / هنوز زخمیه دره، باید من برم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ببین که پشت سر تو بارون گرفته

ببین که پشت سر تو بارون گرفته

دختر تو اومده و زبون گرفته

 

همه دارن میگن ما رو تنها نگذار

کار همه حرم شده گریه زار زار

بیا آقا زینبو از خاکا بردار

 

ببین تو بیقراری دخترهارو

ببین تو بی حیایی لشکرهارو

گره بزن محکم آقا معجرهارو

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

 

داری میری بدون من مسافر من

پر می کشی و میریزه بال و پر من

 

بذار تو رو سیر ببینم مهلاً مهلا

مونده نفس توی سینه‌م مهلاً مهلا

بعد تو تنهاترینم مهلاً مهلا

 

آهسته جون مادرم یابن الزهرا

آخه منم یه خواهرم یابن الزهرا

نرو نرو کبوترم یابن الزهرا

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

 

پیرهن کهنه‌تو من آوردم آقا

بذار دوباره تو بگردم آقا

 

میشه بگیری سرتو بالا دلبر

تا که گلوتو ببوسم جای مادر

میری ولی آهسته‌تر جون خواهر

 

میری و زینب میمونه بین غم‌ها

میری و میمونه دلم با ماتم‌ها

میمونه زینب میون نامحرم‌ها

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

واحد: ما تا ابد رزمنده‌ایم

ما تا ابد رزمنده ایم

 شعر شهادت خوانده ایم

درس حسین این است و بس

 

امر ولی و مقتدا

بیداری دل های ما

 

بحرین و ظلم قابیلیان

بحرین و بیداد بی امان

بحرین و فریاد شیعیان

 

یا لیتنا کنا معک

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: غریب ارباب

غریب ارباب

 

پس از تو خیمه گاه و من

حرم در اشک و آه و من

تو جان از پیکرم بردی

به پشت سر نگاه و من

 

غریب ارباب

 

میان خیمه‌ای غمگین

نشسته زینب نالان

دو چشمش منتظر بر در

دلش در صحنه‌ی میدان

 

غریب ارباب

 

تو رفتی بی تو بشکستم

به مرگ خویش پیوستم

تمام هستی ام بودی

به یک دم رفتی از دستم

 

بمان تا حنجرت بوسم

گلوی اطهرت بوسم

بمان تا زیر حلقت را

به جای مادرت بوسم

 

غریب ارباب

 

پرشکسته نشستم من

سربامت مزن سنگم

دل من کربلا میخواد

خدا میدونه دل تنگم

 

غریب ارباب

شور: کرببلا یادش بخیر

کربلا کرببلا کرببلا یادش بخیر

 

بیایید هیأتیا، گریه کنیم برا حسین

امشبو بیاین بریم به سوی بین الحرمین

 

بیایید دسته جمعی همه بریم به کربلا

همگی سینه زنان، بریم به سوی نینوا

 

عاشق حسینمو با غیر او کار ندارم

همه‌ی زندگیمو به پای عشقم میذارم

 

شب عاشورا شده دارم ز غصه میمیرم

بذا یک بار دیگه بوسه ز دستات بگیرم

 

یاد اون روزا بخیر برام بودی یه هم زبون

همیشه باهام بودی داداش خوب و مهربون

 

اون روزا که سایه بودم توی آفتاب به تنت

حالا باید ببینم به زیر آفتاب بدنت

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم شهید تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

 

صوت مراسم:

زمزمه: زینب بیا امشب؛ پخش آنلاین | دانلود

پیش زمینه: شب پایانی؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: از امشب تو فکر معجر باش؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ببین که پشت سر تو بارون گرفته؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ما تا ابد رزمنده‌ایم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: غریب ارباب؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلا یادش بخیر؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

پیش زمینه: شب پایانی

شب شد، شب پایانی عمر تو با پن

دارد می‌افتد فاصله‌ها از تو تا من

 

وقتی نباشی بی سر و سامان‌ترینم

آواره من! غمدیده من! درد آشنا من

 

مادر که رفت و رفت بابا و برادر

حالا تو داری می‌روی... با غصه‌ها من

 

دیدی برادر ماجرای این زمانه

بر هر دری زد تا جدا تو... تا جدا من

 

هر روز و هر ساعت غمی دنیا می‌آید

بر دوش صبر خسته‌ام... آخر چرا من؟

 

گفتی غریب هستی، کسی دور و برت نیست

زینب مگر مرده؟ عزیز من؟ بیا: من

 

من که قرار است از غم و دردت بمیرم

یعنی که جبریل گریبان پاره‌ها من

 

فردا تمام آیه‌هایت زیر شمشمیر

فردا رسول زخم‌های کربلا من

 

نیزه به نیزه زخم‌های کهنه با تو

کوچه به کوچه داغ‌های تازه با من

 

نزدیک صبح است اشک‌هایم بیقرارند

یک بار دیگر می‌گذاری سر به دامن؟

 

شاعر: علیرضا لک

زمینه و زمزمه: از امشب تو فکر معجر باش

زینب، بیا امشب، تماشای من کن  

فکری، ز سوز دل، به غم های من کن

از امشب تو فکر معجر باش / به فکر یک جسم بی سر باش / دلاور باش

مادرم منتظره، باید من برم / هنوز زخمیه دره، باید من برم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ببین که پشت سر تو بارون گرفته

ببین که پشت سر تو بارون گرفته

دختر تو اومده و زبون گرفته

 

همه دارن میگن ما رو تنها نگذار

کار همه حرم شده گریه زار زار

بیا آقا زینبو از خاکا بردار

 

ببین تو بیقراری دخترهارو

ببین تو بی حیایی لشکرهارو

گره بزن محکم آقا معجرهارو

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

 

داری میری بدون من مسافر من

پر می کشی و میریزه بال و پر من

 

بذار تو رو سیر ببینم مهلاً مهلا

مونده نفس توی سینه‌م مهلاً مهلا

بعد تو تنهاترینم مهلاً مهلا

 

آهسته جون مادرم یابن الزهرا

آخه منم یه خواهرم یابن الزهرا

نرو نرو کبوترم یابن الزهرا

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

 

پیرهن کهنه‌تو من آوردم آقا

بذار دوباره تو بگردم آقا

 

میشه بگیری سرتو بالا دلبر

تا که گلوتو ببوسم جای مادر

میری ولی آهسته‌تر جون خواهر

 

میری و زینب میمونه بین غم‌ها

میری و میمونه دلم با ماتم‌ها

میمونه زینب میون نامحرم‌ها

 

غریب حسین 2 یابن الزهرا

واحد: ما تا ابد رزمنده‌ایم

ما تا ابد رزمنده ایم

 شعر شهادت خوانده ایم

درس حسین این است و بس

 

امر ولی و مقتدا

بیداری دل های ما

 

بحرین و ظلم قابیلیان

بحرین و بیداد بی امان

بحرین و فریاد شیعیان

 

یا لیتنا کنا معک

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: غریب ارباب

غریب ارباب

 

پس از تو خیمه گاه و من

حرم در اشک و آه و من

تو جان از پیکرم بردی

به پشت سر نگاه و من

 

غریب ارباب

 

میان خیمه‌ای غمگین

نشسته زینب نالان

دو چشمش منتظر بر در

دلش در صحنه‌ی میدان

 

غریب ارباب

 

تو رفتی بی تو بشکستم

به مرگ خویش پیوستم

تمام هستی ام بودی

به یک دم رفتی از دستم

 

بمان تا حنجرت بوسم

گلوی اطهرت بوسم

بمان تا زیر حلقت را

به جای مادرت بوسم

 

غریب ارباب

 

پرشکسته نشستم من

سربامت مزن سنگم

دل من کربلا میخواد

خدا میدونه دل تنگم

 

غریب ارباب

شور: کرببلا یادش بخیر

کربلا کرببلا کرببلا یادش بخیر

 

بیایید هیأتیا، گریه کنیم برا حسین

امشبو بیاین بریم به سوی بین الحرمین

 

بیایید دسته جمعی همه بریم به کربلا

همگی سینه زنان، بریم به سوی نینوا

 

عاشق حسینمو با غیر او کار ندارم

همه‌ی زندگیمو به پای عشقم میذارم

 

شب عاشورا شده دارم ز غصه میمیرم

بذا یک بار دیگه بوسه ز دستات بگیرم

 

یاد اون روزا بخیر برام بودی یه هم زبون

همیشه باهام بودی داداش خوب و مهربون

 

اون روزا که سایه بودم توی آفتاب به تنت

حالا باید ببینم به زیر آفتاب بدنت

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم شهید تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی