وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

مراسم عزاداری شب ششم ماه محرم / هیئت کانون دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) - نازی‌آباد؛ 20 آذر 89

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: در بین آغوشت؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دلم در یاد مدینه‌ست؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای بر همه عالم فرمانده و ارباب؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: سلام من به شه عالم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: ان تنکرونی فأنابن الحسن؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: رؤیای رنگین شب‌های من؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: غسل من اشک چشامه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: در بین آغوشت

در بین آغوشت، زدم زیر گریه  

بشنو، از آه من، تو تکبیر گریه

ندارم تاب و تبی جانم / شده اکبر ماتم ذهنم / بده اذنم

قاسم بن الحسنم، فدایی تو / ای عمو جان و تنم، فدایی تو

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: دلم در یاد مدینه‌ست

دلم در یاد مدینَس، نمونده صبر و قرارم / دلم خونه، پریشونه،چرا که بابا ندارم

اذنم نمیده که برم – مگه کمتر از اکبرم   

زار و دلسردم، کوهی از دردم، در تب و تاب نگارم  

می زنم فریاد، قلب من شد شاد، نامه ای از بابا دارم  

حسین عموی خوبم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای بر همه عالم فرمانده و ارباب

ای بر همه عالم، فرمانده و ارباب / بنگر منم قاسم، یکدم مرا دریاب

بده اذن میدان، تا شوم من خدایی – به راه ولایت، می شوم من فدایی  

با، تو، گشته ام کربلایی

واویلتا، عموجانم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: سلام من به شه عالم

سلام من به شه عالم، آن امام عشق

به آن که حق بسپرده به او زمام عشق

 

اپرچه روسیه و پر جرم و خطا هستم

جواب دل بده چون که بود سلام عشق

 

تویی امیر دل خسته و پریشانم

ز ابتدا شده ذکرم همین کلام عشق

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: ان تنکرونی فأنابن الحسن

ان تنکرونی فأنابن الحسن

سبط النبی المصطفی المؤتمن

 

در سجده‌ی عشق تو من دائمم

پور حسن نور علی قاسمم

 

مه پاره‌ی لشکر ثاراللهم

حائل بپوشانده به روی مهم

 

نجمه بیا خانه‌ام آباد شد

در بین خون پور تو داماد شد

 

کفن بود خلعت این شادیام

تیر بود نقل دامادی‌ام

 

به زیر اسبان شده ذکر لبم

که من غلام عمه‌ام زینبم

 

نعره‌ی مردانه‌ی من حیدری‌ست

صورت مه پاره‌ی من کوثری‌ست

 

منم ز جنس نور حی جلی

سیر نرم از حسن بن علی

شور: رؤیای رنگین شب‌های من

قسم به آب چشمه‌ها

به حق بارون خدا

که قطره‌های اشکمو

 

با عشق تو سرشتم / اسیر تو شده سرنوشتم

وقتی میگم حسین تو بهشتم

 

رؤیای رنگین شب‌های من / ای عشق شیرین دنیای من 2 / آقای من

 

قسم به عرش کبریا

به حق خاک کربلا

که گوشه‌ی میخونه رو

 

به زندگیم خریدم / با ذکر یاحسین پر کشیدم

نور ستاره بود هرچه دیدم

 

ای ساقی من به دستت دل بستم / از لطف جامت تا هستم مستم

آشوبی بر قلب شیدای من / آقای من

 

قسم به جان فاطمه

به حق ماه علقمه

نفس کشیدن تو بهشت

 

بدون تو حرومه / بهشت عشق تو ناتمومه

سایه‌ی پرچمت آبرومه

 

کربلا بهشت روی زمین / مرقد عباس ام البنین

آرزوی دل رسوای من / آقای من

روضه پایانی: غسل من اشک چشامه

غسل من اشک چشامه

کفنم پیرن سیامه

به همه میگم تو محشر

بدونید حسین آقامه

 

بعد یک عمری تو دنیا

که فقط مست تو بودم

شورِ یاحسینِ زهرا

تو لحد میشه سرودم

 

ذکر تلقین توی قبرم

نام شاه عالمینه

سدر و کافورم ایشالا

تربت پاک حسینه

 

وصیت کردم رو قبرم

روضه‌ی زینب بخونند

تا شاید آقام بیاد و

تا سحر پیشم بمونند

 

وقتی که نکیر و منکر

روبروی من می‌شینند

عکس شیش گوشه ضریحو

به روی سینم می‌بینند

 

می‌بینند سینه‌م کبوده

وحشتو ازم می‌گیرند

جای پرسشای قبرم

بوسه از سینه‌م می‌گیرند

 

وصیت کردم رو قبرم

عکس یک حرم بذارند

کنارش به عشق عباس

یه بوته‌ی یاس بکارند

 

رو دلم یه شاخه‌ی سای

تو چشام بارونِ الماس

روی قلب من نوشته

خونه‌ی حضرت عباس

 

اونیکه گدای خونه‌ش

ناجی روح الامینه

خداوندگار غیرت

تک یل ام البنینه

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: در بین آغوشت؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دلم در یاد مدینه‌ست؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای بر همه عالم فرمانده و ارباب؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: سلام من به شه عالم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: ان تنکرونی فأنابن الحسن؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: رؤیای رنگین شب‌های من؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: غسل من اشک چشامه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: در بین آغوشت

در بین آغوشت، زدم زیر گریه  

بشنو، از آه من، تو تکبیر گریه

ندارم تاب و تبی جانم / شده اکبر ماتم ذهنم / بده اذنم

قاسم بن الحسنم، فدایی تو / ای عمو جان و تنم، فدایی تو

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: دلم در یاد مدینه‌ست

دلم در یاد مدینَس، نمونده صبر و قرارم / دلم خونه، پریشونه،چرا که بابا ندارم

اذنم نمیده که برم – مگه کمتر از اکبرم   

زار و دلسردم، کوهی از دردم، در تب و تاب نگارم  

می زنم فریاد، قلب من شد شاد، نامه ای از بابا دارم  

حسین عموی خوبم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای بر همه عالم فرمانده و ارباب

ای بر همه عالم، فرمانده و ارباب / بنگر منم قاسم، یکدم مرا دریاب

بده اذن میدان، تا شوم من خدایی – به راه ولایت، می شوم من فدایی  

با، تو، گشته ام کربلایی

واویلتا، عموجانم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: سلام من به شه عالم

سلام من به شه عالم، آن امام عشق

به آن که حق بسپرده به او زمام عشق

 

اپرچه روسیه و پر جرم و خطا هستم

جواب دل بده چون که بود سلام عشق

 

تویی امیر دل خسته و پریشانم

ز ابتدا شده ذکرم همین کلام عشق

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: ان تنکرونی فأنابن الحسن

ان تنکرونی فأنابن الحسن

سبط النبی المصطفی المؤتمن

 

در سجده‌ی عشق تو من دائمم

پور حسن نور علی قاسمم

 

مه پاره‌ی لشکر ثاراللهم

حائل بپوشانده به روی مهم

 

نجمه بیا خانه‌ام آباد شد

در بین خون پور تو داماد شد

 

کفن بود خلعت این شادیام

تیر بود نقل دامادی‌ام

 

به زیر اسبان شده ذکر لبم

که من غلام عمه‌ام زینبم

 

نعره‌ی مردانه‌ی من حیدری‌ست

صورت مه پاره‌ی من کوثری‌ست

 

منم ز جنس نور حی جلی

سیر نرم از حسن بن علی

شور: رؤیای رنگین شب‌های من

قسم به آب چشمه‌ها

به حق بارون خدا

که قطره‌های اشکمو

 

با عشق تو سرشتم / اسیر تو شده سرنوشتم

وقتی میگم حسین تو بهشتم

 

رؤیای رنگین شب‌های من / ای عشق شیرین دنیای من 2 / آقای من

 

قسم به عرش کبریا

به حق خاک کربلا

که گوشه‌ی میخونه رو

 

به زندگیم خریدم / با ذکر یاحسین پر کشیدم

نور ستاره بود هرچه دیدم

 

ای ساقی من به دستت دل بستم / از لطف جامت تا هستم مستم

آشوبی بر قلب شیدای من / آقای من

 

قسم به جان فاطمه

به حق ماه علقمه

نفس کشیدن تو بهشت

 

بدون تو حرومه / بهشت عشق تو ناتمومه

سایه‌ی پرچمت آبرومه

 

کربلا بهشت روی زمین / مرقد عباس ام البنین

آرزوی دل رسوای من / آقای من

روضه پایانی: غسل من اشک چشامه

غسل من اشک چشامه

کفنم پیرن سیامه

به همه میگم تو محشر

بدونید حسین آقامه

 

بعد یک عمری تو دنیا

که فقط مست تو بودم

شورِ یاحسینِ زهرا

تو لحد میشه سرودم

 

ذکر تلقین توی قبرم

نام شاه عالمینه

سدر و کافورم ایشالا

تربت پاک حسینه

 

وصیت کردم رو قبرم

روضه‌ی زینب بخونند

تا شاید آقام بیاد و

تا سحر پیشم بمونند

 

وقتی که نکیر و منکر

روبروی من می‌شینند

عکس شیش گوشه ضریحو

به روی سینم می‌بینند

 

می‌بینند سینه‌م کبوده

وحشتو ازم می‌گیرند

جای پرسشای قبرم

بوسه از سینه‌م می‌گیرند

 

وصیت کردم رو قبرم

عکس یک حرم بذارند

کنارش به عشق عباس

یه بوته‌ی یاس بکارند

 

رو دلم یه شاخه‌ی سای

تو چشام بارونِ الماس

روی قلب من نوشته

خونه‌ی حضرت عباس

 

اونیکه گدای خونه‌ش

ناجی روح الامینه

خداوندگار غیرت

تک یل ام البنینه

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی