وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۶ دی ۱۳۸۸، ۱۰:۲۴ ب.ظ

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی / هیئت کریم آل طاها (ع) – شهرری؛ 4 دی 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: ناله‌ی ادرک اخایت؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: عباس آب آورم من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکند؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: مرو عباس من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلا اللهم الرزقنا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یه سقا که تشنه‌ست؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: ناله‌ی ادرک اخایت

ناله‌ی ادرک اخایت / داغ دستان جدایت

آتش افکنده به جانم / کاش من بودم به جایت

 

اصغرم در، انتظار جرعه آبی خون جگر شد

قلب زینب، خواهر تو، از فراقت پر شرر شد

آسمانِ چشم من از، غصه‌ی تو پُر گهر شد

 

ای علمدار من / ای سپهدار من

قامت را بشکست / غم تو یار من

 

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: عباس آب آورم من

عباس آب آورم من  / جانم فدایت حسین جان   

درمانده ی یک نگاهم / بنما عنایت حسین جان

من ساقی کودکانم -  لب تشنه و نیمه جانم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکند

اینکه بر سینه‌ی خود داغ برادر دارد
نتواند که سر از سینه‌ی تو بردارد


تیرها با همه قامت به تنت جا شده‌اند
وای بر من چه قدر پیکر تو پر دارد


می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکنی
کمی آرام که در پای تو مادر دارد


می‌کشد تیر ز چشمان تو با دست کبود
ولی این تیر چرا هیبت خنجر دارد


ای رشید حرمم بی تو حرم غارت شد
آخر این خیمه ی آتش زده دختر دارد


 چه شده با سرت از ضربه‌ی سنگین عمود
بین ابروی تو سخت است ترک بردارد

واحد: مرو عباس من

خیز و ای سردار دلیر / بار دگر علم بگیر

که می‌شود ای زندگی ام / بعد تو ناموس من اسیر

 

نفس بزن، نفس بزن ای هم نفسم

که بعد تو، غریب و تنها و بی کسم

 

مرو عباس من

 

حیف سر و چشم مست تو / حیف قد سرو و دست تو

پشت فلک را شکسته‌ای / برادرم ناز شست تو

 

خیز و ببین، آمده مادر چاره‌ی تو

نگاه او، به سوی مشک پاره‌ی تو

 

مرو عباس من

واحد: کربلا اللهم الرزقنا

دلم گرفته این شبا میخوام باهات حرف بزنم / اون چیزی که تو دلمه آقا میخوام برات بگم

بعد خدای مهربون تنها امید من تویی / ارباب خوب و باوفا صبح سپید من تویی

کربلا ، اللهم الرزقنا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: یه سقا که تشنه‌ست

یه سقا ، که تشنس ، همش به فکر دریاست / برای ، کسی که ، لباش پر از معماست

برای ، یه طفلی ، که ناله تو صداشه / یه شیش ماهه ای که ، دردونه ی باباشه

مشکو به دوش گرفته -  تا بره آب بیاره

از چشم ساقی ما -  میباره هی ستاره

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: ناله‌ی ادرک اخایت؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: عباس آب آورم من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکند؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: مرو عباس من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلا اللهم الرزقنا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یه سقا که تشنه‌ست؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: ناله‌ی ادرک اخایت

ناله‌ی ادرک اخایت / داغ دستان جدایت

آتش افکنده به جانم / کاش من بودم به جایت

 

اصغرم در، انتظار جرعه آبی خون جگر شد

قلب زینب، خواهر تو، از فراقت پر شرر شد

آسمانِ چشم من از، غصه‌ی تو پُر گهر شد

 

ای علمدار من / ای سپهدار من

قامت را بشکست / غم تو یار من

 

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: عباس آب آورم من

عباس آب آورم من  / جانم فدایت حسین جان   

درمانده ی یک نگاهم / بنما عنایت حسین جان

من ساقی کودکانم -  لب تشنه و نیمه جانم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکند

اینکه بر سینه‌ی خود داغ برادر دارد
نتواند که سر از سینه‌ی تو بردارد


تیرها با همه قامت به تنت جا شده‌اند
وای بر من چه قدر پیکر تو پر دارد


می‌کشی پا به زمین و کمرم می‌شکنی
کمی آرام که در پای تو مادر دارد


می‌کشد تیر ز چشمان تو با دست کبود
ولی این تیر چرا هیبت خنجر دارد


ای رشید حرمم بی تو حرم غارت شد
آخر این خیمه ی آتش زده دختر دارد


 چه شده با سرت از ضربه‌ی سنگین عمود
بین ابروی تو سخت است ترک بردارد

واحد: مرو عباس من

خیز و ای سردار دلیر / بار دگر علم بگیر

که می‌شود ای زندگی ام / بعد تو ناموس من اسیر

 

نفس بزن، نفس بزن ای هم نفسم

که بعد تو، غریب و تنها و بی کسم

 

مرو عباس من

 

حیف سر و چشم مست تو / حیف قد سرو و دست تو

پشت فلک را شکسته‌ای / برادرم ناز شست تو

 

خیز و ببین، آمده مادر چاره‌ی تو

نگاه او، به سوی مشک پاره‌ی تو

 

مرو عباس من

واحد: کربلا اللهم الرزقنا

دلم گرفته این شبا میخوام باهات حرف بزنم / اون چیزی که تو دلمه آقا میخوام برات بگم

بعد خدای مهربون تنها امید من تویی / ارباب خوب و باوفا صبح سپید من تویی

کربلا ، اللهم الرزقنا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: یه سقا که تشنه‌ست

یه سقا ، که تشنس ، همش به فکر دریاست / برای ، کسی که ، لباش پر از معماست

برای ، یه طفلی ، که ناله تو صداشه / یه شیش ماهه ای که ، دردونه ی باباشه

مشکو به دوش گرفته -  تا بره آب بیاره

از چشم ساقی ما -  میباره هی ستاره

عموی مهربونم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی