وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۳ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۵۱ ب.ظ

مداحی شب و روز تاسوعا - حضرت عباس (ع) - زمینه

ناله‌ی ادرک اخایت / داغ دستان جدایت

آتش افکنده به جانم / کاش من بودم به جایت

 

اصغرم در، انتظار جرعه آبی خون جگر شد

قلب زینب، خواهر تو، از فراقت پر شرر شد

آسمانِ چشم من از، غصه‌ی تو پُر گهر شد

 

ای علمدار من / ای سپهدار من

قامت را بشکست / غم تو یار من

 

آه و واویلا

 

ای امیر لشکر من / ساقی آب آور من

از چه رو پیچیده اینجا / عطر و بوی مادر من

 

به گمانم، میهمانت، بوده یاس قد خمیده

غم گرفته، علقمه از، ناله‌های آن شهیده

از غم تیر سه شعبه ناله‌ی غربت کشیده

 

دم آخر گفتی / این سخن برگفتی

با اجازه‌ی مادر / تو برادر گفتی

 

آه و واویلا

 

غصه تو ناله گیر است / چشم تو مجروح تیر است

فرق تو بشکسته گشته / قامتت در خون اسیر است

 

از چه می‌گویی همین جا، پیکرت را جا گذارم

تو مگو با، من چنین که، طاقت این را ندارم

بعد تو پُر، غصه گردد، حال و روز و روزگارم

 

علمت افتاده / مشکت افتاده

ای برادر جانم / دستت افتاده

 

آه و واویلا

 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ناله‌ی ادرک اخایت / داغ دستان جدایت

آتش افکنده به جانم / کاش من بودم به جایت

 

اصغرم در، انتظار جرعه آبی خون جگر شد

قلب زینب، خواهر تو، از فراقت پر شرر شد

آسمانِ چشم من از، غصه‌ی تو پُر گهر شد

 

ای علمدار من / ای سپهدار من

قامت را بشکست / غم تو یار من

 

آه و واویلا

 

ای امیر لشکر من / ساقی آب آور من

از چه رو پیچیده اینجا / عطر و بوی مادر من

 

به گمانم، میهمانت، بوده یاس قد خمیده

غم گرفته، علقمه از، ناله‌های آن شهیده

از غم تیر سه شعبه ناله‌ی غربت کشیده

 

دم آخر گفتی / این سخن برگفتی

با اجازه‌ی مادر / تو برادر گفتی

 

آه و واویلا

 

غصه تو ناله گیر است / چشم تو مجروح تیر است

فرق تو بشکسته گشته / قامتت در خون اسیر است

 

از چه می‌گویی همین جا، پیکرت را جا گذارم

تو مگو با، من چنین که، طاقت این را ندارم

بعد تو پُر، غصه گردد، حال و روز و روزگارم

 

علمت افتاده / مشکت افتاده

ای برادر جانم / دستت افتاده

 

آه و واویلا

 

دانلود سبک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی