وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۴ دی ۱۳۸۸، ۰۸:۴۱ ب.ظ

مراسم عزاداری شب هفتم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) – شهرری؛ 2 دی 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: دلم ز دنیا سیره؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: اصغرم ای کودک من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلای تو تموم آرزوی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دل می‌تپد در یاد تو؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: دلم ز دنیا سیره

دلم ز دنیا سیره، به چنگ غم اسیره
یه جرعه آب بیارید، علیم داره می‌میره

 

گلم به پیچ و تابه، ز تشنگی نخوابه
چاره‌ی درد اصغر، فقط یه قطره آبه

 

با دیده‌های گریون، با دلهای پر از خون
همه دعا بخونین، شاید بگیره بارون


شاخه‌های گل یاس، با خواهش و التماس
تا اصغرم نمرده، برید سراغ عباس


از اون همه اقاقی، یه غنچه مونده باقی
زندگی غنچه‌ام، بسته به دست ساقی


دعا کنید که سقا، پاش برسه به دریا
مشک و پر از آب کنه، بیاد سوی خیمه‌ها

زمینه: اصغرم ای کودک من

اصغرم ای کودک من / ای امیر کوچک من

شده ای بی تاب و غمگین / از چه رو ای طفلک من  

عمو عباست به سمت، علقمه گشته روانه

در دلم از، غصه ی تو، گل ماتم زد جوانه  

تشنگی تو عزیزم، به خدا باشد بهانه  

می روی از پیشم -  میزنی آتیشم

ای عزیزم رحمی -  به دل پرریشم

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا

بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا

بده بر دست من آن کودک بی شیر مرا

پاسخ ینصرنی می‌دهد انگار به من

بدهیدش به خودم آیه‌ی تکبیر مرا

 

تا به کی از لب خود مز مزه باید بکند

پسر کوچک من معجزه باید بکند

 

دست من منبر تو، کرببلا محضر توست

نیزه و تیر و سنان مستمع حنجر توست

لب گشا! موعظه کن مردم بی عاطفه را

در حرم منتظر معجزه‌ات مادر توست

 

مطلب تازه‌ی تو یا جگرم سوخته شد

حنجرت شعله زد و بال و پرم سوخته شد

 

هیچ گفتی به سوی خیمه چرا می‌برمت

مانده‌ام نعش خودم یا که تو را می‌برمت

وای! این تل پر از خاک چه چشم اندازی‌ست

تا نبینند تو را زیر عبا می‌برمت

 

رعشه‌ی جشم تمن از لرزه‌ی قنداقه‌ی توست

چون که چسبیده به هم دست من و ساقه‌ی توست

 

قبر مخفی تو با تیغ من آماده شده

موج غم پشت خیام سخن آماده شده

مادرت ناله کنان مهلت دیداری خواست

مادرت مادر یک کودک آزاده شده

 

شاعر: سعید توفیقی

واحد: کربلای تو تموم آرزوی من

قلبمو خدا کرده از کوچکی / حسینیه

مسجدالحرامم شد از کودکی / حسینیه

 

کربلای تو تموم آرزوی من

نوکری تو دلیل آبروی من

 

یاثارالله، شهنشه دل ثارالله

 

از ازل شدم، مبتلای تو

قبله‌ی منه، کربلای تو

درس عشق من، گشته نوکری

مکتب منه، روضه‌های تو

 

نوای قلب و دلم بی عدد

به عشق تو گشته زینب مدد

عاشقم بر اکبرت بی حد

 

 

مرغ روح من می‌پره تا حرم / به عشق تو

تا ابد منم مست صاحب علم / به عشق تو

 

مرده زنده میشه از نوای هوی تو

کعبه سجده می‌زنه به خاک کوی تو

 

یاثارالله، شهنشه دل ثارالله

 

نام دلربات، ذکر جبرئیل

اشک نوکرات، رشک سلسبیل

بی خود از خودم، با توام عجین

چون تویی حسین، شاه بی بدیل

 

نماد عشق و جنون همه

مه محرم مه ماتمه

وعده‌گاه ما به علقمه

واحد: دل می‌تپد در یاد تو

دل می‌تپد در یاد تو، ای قبله‌ی دل‌ها حسین

پیچیده در هفت آسمان، ارباب و مولانا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

بیچاره‌ی گیسوی تو، این دل که مانده سوی تو

سجده کند بر روی تو، بی مثل و بی همتا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

در سایه‌ی شید توام، پر بسته‌ی صید توام

درویش لاقید توام، ای شاهِ اَو عدنا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

چشم دو عالم ابر تو، قلب خدا بی صبر تو

بیت الحرامم قبر تو، ای پیر مه سیما حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

آرزوی ما کربلاست، قلب و دل ما پر بلاست

زائر درگاهت خداست، ای صاحب جان‌ها حسین

 

بند دل زهرا حسین

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: دلم ز دنیا سیره؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: اصغرم ای کودک من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلای تو تموم آرزوی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: دل می‌تپد در یاد تو؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: دلم ز دنیا سیره

دلم ز دنیا سیره، به چنگ غم اسیره
یه جرعه آب بیارید، علیم داره می‌میره

 

گلم به پیچ و تابه، ز تشنگی نخوابه
چاره‌ی درد اصغر، فقط یه قطره آبه

 

با دیده‌های گریون، با دلهای پر از خون
همه دعا بخونین، شاید بگیره بارون


شاخه‌های گل یاس، با خواهش و التماس
تا اصغرم نمرده، برید سراغ عباس


از اون همه اقاقی، یه غنچه مونده باقی
زندگی غنچه‌ام، بسته به دست ساقی


دعا کنید که سقا، پاش برسه به دریا
مشک و پر از آب کنه، بیاد سوی خیمه‌ها

زمینه: اصغرم ای کودک من

اصغرم ای کودک من / ای امیر کوچک من

شده ای بی تاب و غمگین / از چه رو ای طفلک من  

عمو عباست به سمت، علقمه گشته روانه

در دلم از، غصه ی تو، گل ماتم زد جوانه  

تشنگی تو عزیزم، به خدا باشد بهانه  

می روی از پیشم -  میزنی آتیشم

ای عزیزم رحمی -  به دل پرریشم

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا

بزن امشب ورقی قصه‌ی تقدیر مرا

بده بر دست من آن کودک بی شیر مرا

پاسخ ینصرنی می‌دهد انگار به من

بدهیدش به خودم آیه‌ی تکبیر مرا

 

تا به کی از لب خود مز مزه باید بکند

پسر کوچک من معجزه باید بکند

 

دست من منبر تو، کرببلا محضر توست

نیزه و تیر و سنان مستمع حنجر توست

لب گشا! موعظه کن مردم بی عاطفه را

در حرم منتظر معجزه‌ات مادر توست

 

مطلب تازه‌ی تو یا جگرم سوخته شد

حنجرت شعله زد و بال و پرم سوخته شد

 

هیچ گفتی به سوی خیمه چرا می‌برمت

مانده‌ام نعش خودم یا که تو را می‌برمت

وای! این تل پر از خاک چه چشم اندازی‌ست

تا نبینند تو را زیر عبا می‌برمت

 

رعشه‌ی جشم تمن از لرزه‌ی قنداقه‌ی توست

چون که چسبیده به هم دست من و ساقه‌ی توست

 

قبر مخفی تو با تیغ من آماده شده

موج غم پشت خیام سخن آماده شده

مادرت ناله کنان مهلت دیداری خواست

مادرت مادر یک کودک آزاده شده

 

شاعر: سعید توفیقی

واحد: کربلای تو تموم آرزوی من

قلبمو خدا کرده از کوچکی / حسینیه

مسجدالحرامم شد از کودکی / حسینیه

 

کربلای تو تموم آرزوی من

نوکری تو دلیل آبروی من

 

یاثارالله، شهنشه دل ثارالله

 

از ازل شدم، مبتلای تو

قبله‌ی منه، کربلای تو

درس عشق من، گشته نوکری

مکتب منه، روضه‌های تو

 

نوای قلب و دلم بی عدد

به عشق تو گشته زینب مدد

عاشقم بر اکبرت بی حد

 

 

مرغ روح من می‌پره تا حرم / به عشق تو

تا ابد منم مست صاحب علم / به عشق تو

 

مرده زنده میشه از نوای هوی تو

کعبه سجده می‌زنه به خاک کوی تو

 

یاثارالله، شهنشه دل ثارالله

 

نام دلربات، ذکر جبرئیل

اشک نوکرات، رشک سلسبیل

بی خود از خودم، با توام عجین

چون تویی حسین، شاه بی بدیل

 

نماد عشق و جنون همه

مه محرم مه ماتمه

وعده‌گاه ما به علقمه

واحد: دل می‌تپد در یاد تو

دل می‌تپد در یاد تو، ای قبله‌ی دل‌ها حسین

پیچیده در هفت آسمان، ارباب و مولانا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

بیچاره‌ی گیسوی تو، این دل که مانده سوی تو

سجده کند بر روی تو، بی مثل و بی همتا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

در سایه‌ی شید توام، پر بسته‌ی صید توام

درویش لاقید توام، ای شاهِ اَو عدنا حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

چشم دو عالم ابر تو، قلب خدا بی صبر تو

بیت الحرامم قبر تو، ای پیر مه سیما حسین

 

بند دل زهرا حسین

 

آرزوی ما کربلاست، قلب و دل ما پر بلاست

زائر درگاهت خداست، ای صاحب جان‌ها حسین

 

بند دل زهرا حسین

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی