وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ق.ظ

مداحی شب هفتم ماه محرم - حضرت علی اصغر (ع) - زمینه و نوحه

اصغرم ای کودک من / ای امیر کوچک من

شده ای بی تاب و غمگین / از چه رو ای طفلک من  

عمو عباست به سمت، علقمه گشته روانه

در دلم از، غصه ی تو، گل ماتم زد جوانه  

تشنگی تو عزیزم، به خدا باشد بهانه  

می روی از پیشم -  میزنی آتیشم

ای عزیزم رحمی -  به دل پرریشم

آه و واویلا


عمو رفته آب بیاره / چشم من شد پر ستاره

حالا که سقا نیومد / الهی بارون بباره

از میان، خیمه دیدم، حرمله آماده میشد

غیرِ از تیر سه شعبه، در نظر پیدا نمیشد

ناله دارم، از وجودم، بهر طفل کوچک خود

لایی لایی اصغر -  ای عزیز و دلبر

جگرم میسوزد -  می شوی تو پرپر

آه و واویلا

 

دلِ خونِ مادر تو / ناله دارد در برِ تو

وای از آن لحظه که دیدم / بر سر نیزه سرِ تو

شد مهیا، قبر تو در، پشت خیمه بی نشانه

مادرت دل، خسته شد از، زندگی و از زمانه

بعد تو کارش شده هر، لحظه اشک و آه و ناله

مانده خالی مهدت -  شده ام بی طاقت

از فراز نیزه -   سمت من چشمانت

آه و واویلا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اصغرم ای کودک من / ای امیر کوچک من

شده ای بی تاب و غمگین / از چه رو ای طفلک من  

عمو عباست به سمت، علقمه گشته روانه

در دلم از، غصه ی تو، گل ماتم زد جوانه  

تشنگی تو عزیزم، به خدا باشد بهانه  

می روی از پیشم -  میزنی آتیشم

ای عزیزم رحمی -  به دل پرریشم

آه و واویلا


عمو رفته آب بیاره / چشم من شد پر ستاره

حالا که سقا نیومد / الهی بارون بباره

از میان، خیمه دیدم، حرمله آماده میشد

غیرِ از تیر سه شعبه، در نظر پیدا نمیشد

ناله دارم، از وجودم، بهر طفل کوچک خود

لایی لایی اصغر -  ای عزیز و دلبر

جگرم میسوزد -  می شوی تو پرپر

آه و واویلا

 

دلِ خونِ مادر تو / ناله دارد در برِ تو

وای از آن لحظه که دیدم / بر سر نیزه سرِ تو

شد مهیا، قبر تو در، پشت خیمه بی نشانه

مادرت دل، خسته شد از، زندگی و از زمانه

بعد تو کارش شده هر، لحظه اشک و آه و ناله

مانده خالی مهدت -  شده ام بی طاقت

از فراز نیزه -   سمت من چشمانت

آه و واویلا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی