وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

مراسم عزاداری شب سوم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) - شهرری؛ 28 آذر 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: من دختر پادشاهم؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: آمد از ره میهمانم؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: ای شامم را تو سحر؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: بابی انت و امی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: من دختر پادشاهم

دستان کوچک نگاهی / نایی برایم نمانده

از بس دویدم خدایا / پایی برایم نمانده

من دختر پادشاهم – ویرانه شد جایگاهم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

زمینه: آمد از ره میهمانم

شام تار من سحر شد / آمد از ره میهمانم

در بغل می گیرم او را / با دو دست نیمه جانم

با دو چشم، تار و خسته، می کنم او را نظاره

عمه بنگر، بر لبانش، از چه گشته پاره پاره

بشکند دستی که زد سنگ، بر جمال این ستاره

کی یتیمم کرده -  کی غریبم کرده

به غم بابایم -  کی اسیرم کرده

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

زمینه: ای شامم را تو سحر

ای شامم را تو سحر، از چه دگر، سخن نمی‌گویی

با اشک نم نم خود، از غم خود، به من نمی‌گویی

 

شاخه‌ی نیلوفر من / ای بنفشه پیکر من

چه دیده‌ای امشب - بگو تو با زینب

 

رقیه‌ی مظلوم

 

مرغ پر بسته‌ی من، خسته‌ی من، که رفته در خوابی

افتادی کنج قفس، تو ز نفس، ز فرط بی تابی

 

ساقه‌ی بشکسته‌ی من / بلبل لب بسته‌ی من

رونق ویرانه مرو / شمع بی پروانه مرو

 

پری کوچک من - مخواب عروسک من

گل کفن پوشم  - بمان در آغوشم

 

رقیه‌ی مظلوم

 

زلفت آشفته چرا، خفته چرا، دو چشم زیبایت

  از رنگ لعل پدر، مانده اثر، به روی لب‌هایت

 

من فدای گیسوی تو  / آن دو چشم بی سوی تو

خزان من گل کن  - کمی تحمل کن

 سرت کنم شانه - برم تو رو خانه

گل برادر من - شبیه مادر من

 

رقیه‌ی مظلوم

شور: بابی انت و امی

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

دختری زبون گرفته، بابا بابا می‌کنه

از همه امون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

سوغاتی از سفر کربلا تا کوفه و شام

قامتی کمون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

بعد از اون مجلس که کفر توی شام برپا نمود

رنگ خیزرون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

با همین پاهای پر آبله راهی به سوی

فجر و آسمون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: من دختر پادشاهم؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: آمد از ره میهمانم؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: ای شامم را تو سحر؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: بابی انت و امی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: من دختر پادشاهم

دستان کوچک نگاهی / نایی برایم نمانده

از بس دویدم خدایا / پایی برایم نمانده

من دختر پادشاهم – ویرانه شد جایگاهم

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

زمینه: آمد از ره میهمانم

شام تار من سحر شد / آمد از ره میهمانم

در بغل می گیرم او را / با دو دست نیمه جانم

با دو چشم، تار و خسته، می کنم او را نظاره

عمه بنگر، بر لبانش، از چه گشته پاره پاره

بشکند دستی که زد سنگ، بر جمال این ستاره

کی یتیمم کرده -  کی غریبم کرده

به غم بابایم -  کی اسیرم کرده

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

زمینه: ای شامم را تو سحر

ای شامم را تو سحر، از چه دگر، سخن نمی‌گویی

با اشک نم نم خود، از غم خود، به من نمی‌گویی

 

شاخه‌ی نیلوفر من / ای بنفشه پیکر من

چه دیده‌ای امشب - بگو تو با زینب

 

رقیه‌ی مظلوم

 

مرغ پر بسته‌ی من، خسته‌ی من، که رفته در خوابی

افتادی کنج قفس، تو ز نفس، ز فرط بی تابی

 

ساقه‌ی بشکسته‌ی من / بلبل لب بسته‌ی من

رونق ویرانه مرو / شمع بی پروانه مرو

 

پری کوچک من - مخواب عروسک من

گل کفن پوشم  - بمان در آغوشم

 

رقیه‌ی مظلوم

 

زلفت آشفته چرا، خفته چرا، دو چشم زیبایت

  از رنگ لعل پدر، مانده اثر، به روی لب‌هایت

 

من فدای گیسوی تو  / آن دو چشم بی سوی تو

خزان من گل کن  - کمی تحمل کن

 سرت کنم شانه - برم تو رو خانه

گل برادر من - شبیه مادر من

 

رقیه‌ی مظلوم

شور: بابی انت و امی

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

دختری زبون گرفته، بابا بابا می‌کنه

از همه امون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

سوغاتی از سفر کربلا تا کوفه و شام

قامتی کمون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

بعد از اون مجلس که کفر توی شام برپا نمود

رنگ خیزرون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

با همین پاهای پر آبله راهی به سوی

فجر و آسمون گرفته، بابا بابا می‌کنه

 

بأبی انت و امی، آقام آقام آقام حسین

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی