وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۳۴ ق.ظ

مراسم عزاداری شب دوم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) - شهرری؛ 27 آذر 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمزمه: سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: کاروان باغ لاله؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه خوانی و شور: ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کربلا، سرزمین پربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: کربلا کعبه‌ی دل‌هاست؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمزمه: سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر

سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر

پیچیده توی گوشم صدای تیغ و شمشیر

 

خوب میدونم که این خاک خاک نبرد و جنگه

هرچی که پیش بیادش پیش چشام قشنگه

 

دیدن سرو لیلا به روی خاک صحرا

پیکر ارباً اربا پیش چشام قشنگه

 

دیدن طفل بی تاب، به زیر هرم آفتاب

اصغر تشنه از آب، پیش چشام قشنگه

 

بی دستی علمدار، زینب بی کس و یار

زمینه: کاروان باغ لاله

کاروان باغ لاله / همگی آل خدایید

خاک اینجا مقتل ماست / خیمه را برپا نمایید

ای بنی هاشم بیایید، ناقه ی زینب بگیرید

تا شود عمه پیاده، دور آن محمل بگردید

نکند چشمی ببیند، ای جوانان صف ببندید

بر زمین تا پا زد - غصه ای برآمد  

بیقرار و غمگین - شکوه در دل دارد

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

نغمه خوانی و شور: ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

ای دل ای دل، شور ماتم به پا کن

ای دل ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

 

قافله‌ی خون خدا بچه‌های شیر خدا

با گریه و با ناله میگن: اینجا کجاست؟ کرب و بلا

 

عروس زهرا حجله‌ی عزا به پا داره

یه روزی می‌گیرن از تو یه دونه گوشواره

 

ای دل ای دل، شور ماتم به پا کن

ای دل ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

شور: کربلا، سرزمین پربلا

کربلا کربلا سرزمین پر بلا وای وای

کربلا کربلا قبله‌ی دیوونه‌ها وای وای

کربلا کربلا مهد مردی و وفا وای وای

 

بیقرار بیقراره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

چی بگم آروم نداره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

کربلا کربلا دل غمین و مضطرم وای وای

کربلا کربلا بیقرار دلبرم وای وای

کربلا کربلا کی میشه بیام حرم وای وای

 

به خدا ابر بهاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

همیشه چشم انتظاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

کربلا کربلا دل اسیر ماتمت وای وای

کربلا کربلا ناله دارم از غمت وای وای

کربلا کربلا آرزومه علقمه‌ت وای وای

داره اشک غم می‌باره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

دیگه داره کم میاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

به خدا دشمنات خیلی نامردن

همه‌ش به دور خیمه‌ها می‌گردن

دیگه به خواهرت رحمی ندارن

وقتی پیکرتو صدپاره کردن

روضه پایانی: کربلا کعبه‌ی دل‌هاست

کربلا کعبه‌ی دل‌هاست خدا می‌داند
دیدنش آرزوی ماست خدا می‌داند


کربلا را چه نیاز است که تفسیر کنند
عشق حرفی‌ست که گویاست خدا می‌داند


ما عزادار حسینیم که اشک غم او
آبروی همه‌ی ماست خدا میداند


اوّلین مستمع مجلس پر فیض حسین
مادرش حضرت زهراست خدا می‌داند


تا ابد از غم او در دل ذرّات وجود
کس نداند که چه غوغاست خدا می‌داند


هِرزِ جان است مرا عشق حسین و این عشق
قیمتش جنّت اعلاست خدا می‌داند


نگه آخر او سوی خیام است ولی
چه در آن آینه پیداست خدا میداند


یوسف فاطمه افتاده به خاک و دردا
چه خبر در دل صحراست خدا میداند

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمزمه: سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر؛ پخش آنلاین | دانلود

زمینه: کاروان باغ لاله؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه خوانی و شور: ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کربلا، سرزمین پربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: کربلا کعبه‌ی دل‌هاست؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمزمه: سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر

سپرده‌ام حسین جان دستمو دست تقدیر

پیچیده توی گوشم صدای تیغ و شمشیر

 

خوب میدونم که این خاک خاک نبرد و جنگه

هرچی که پیش بیادش پیش چشام قشنگه

 

دیدن سرو لیلا به روی خاک صحرا

پیکر ارباً اربا پیش چشام قشنگه

 

دیدن طفل بی تاب، به زیر هرم آفتاب

اصغر تشنه از آب، پیش چشام قشنگه

 

بی دستی علمدار، زینب بی کس و یار

زمینه: کاروان باغ لاله

کاروان باغ لاله / همگی آل خدایید

خاک اینجا مقتل ماست / خیمه را برپا نمایید

ای بنی هاشم بیایید، ناقه ی زینب بگیرید

تا شود عمه پیاده، دور آن محمل بگردید

نکند چشمی ببیند، ای جوانان صف ببندید

بر زمین تا پا زد - غصه ای برآمد  

بیقرار و غمگین - شکوه در دل دارد

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

نغمه خوانی و شور: ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

ای دل ای دل، شور ماتم به پا کن

ای دل ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

 

قافله‌ی خون خدا بچه‌های شیر خدا

با گریه و با ناله میگن: اینجا کجاست؟ کرب و بلا

 

عروس زهرا حجله‌ی عزا به پا داره

یه روزی می‌گیرن از تو یه دونه گوشواره

 

ای دل ای دل، شور ماتم به پا کن

ای دل ای دل، خیمه‌ی غم به پا کن

شور: کربلا، سرزمین پربلا

کربلا کربلا سرزمین پر بلا وای وای

کربلا کربلا قبله‌ی دیوونه‌ها وای وای

کربلا کربلا مهد مردی و وفا وای وای

 

بیقرار بیقراره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

چی بگم آروم نداره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

کربلا کربلا دل غمین و مضطرم وای وای

کربلا کربلا بیقرار دلبرم وای وای

کربلا کربلا کی میشه بیام حرم وای وای

 

به خدا ابر بهاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

همیشه چشم انتظاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

کربلا کربلا دل اسیر ماتمت وای وای

کربلا کربلا ناله دارم از غمت وای وای

کربلا کربلا آرزومه علقمه‌ت وای وای

داره اشک غم می‌باره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

دیگه داره کم میاره دل من

هوس کرب و بلا داره دوباره دل من

 

حسین

 

به خدا دشمنات خیلی نامردن

همه‌ش به دور خیمه‌ها می‌گردن

دیگه به خواهرت رحمی ندارن

وقتی پیکرتو صدپاره کردن

روضه پایانی: کربلا کعبه‌ی دل‌هاست

کربلا کعبه‌ی دل‌هاست خدا می‌داند
دیدنش آرزوی ماست خدا می‌داند


کربلا را چه نیاز است که تفسیر کنند
عشق حرفی‌ست که گویاست خدا می‌داند


ما عزادار حسینیم که اشک غم او
آبروی همه‌ی ماست خدا میداند


اوّلین مستمع مجلس پر فیض حسین
مادرش حضرت زهراست خدا می‌داند


تا ابد از غم او در دل ذرّات وجود
کس نداند که چه غوغاست خدا می‌داند


هِرزِ جان است مرا عشق حسین و این عشق
قیمتش جنّت اعلاست خدا می‌داند


نگه آخر او سوی خیام است ولی
چه در آن آینه پیداست خدا میداند


یوسف فاطمه افتاده به خاک و دردا
چه خبر در دل صحراست خدا میداند

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی