وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

مداحی شب دوم ماه محرم - ورود به کربلا - زمینه و نوحه

کاروان باغ لاله / همگی آل خدایید

خاک اینجا مقتل ماست / خیمه را برپا نمایید

ای بنی هاشم بیایید، ناقه ی زینب بگیرید

تا شود عمه پیاده، دور آن محمل بگردید

نکند چشمی ببیند، ای جوانان صف ببندید

بر زمین تا پا زد -  غصه ای برآمد  

بیقرار و غمگین -  شکوه در دل دارد

آه و واویلا


ای برادر جان اباالفضل / تو علمدار سپاهی  

بودنت دل گرمی من / تو مرا پشت و پناهی  

در پناه، هیبت تو، خیمه گاهم در امان است

نکند روزی نباشی، که حسینت نیمه جان است

بی تو زینب، خواهر تو، همه دم اندر فغان است

ظلم دوران آید -  آه و افغان آید

از ورای این دشت -  بوی هجران آید

آه و واویلا

 

به خدا بردم پناهم/ از بدی و از بلایا

کار من دیگر تمام است / الوداع من به دنیا

کربلا رنگین شود خاکش ز خون پیکر من

می زند پرپر همین جا، روی دستم اصغر من  

می شود بر خاک این دشت، بسته آخر دفتر من  

نیزه ها و شمشیر -  دشنه و تیغ و تیر

عاقبت بر دست -  زینبم هم زنجیر  

آه و واویلا



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

کاروان باغ لاله / همگی آل خدایید

خاک اینجا مقتل ماست / خیمه را برپا نمایید

ای بنی هاشم بیایید، ناقه ی زینب بگیرید

تا شود عمه پیاده، دور آن محمل بگردید

نکند چشمی ببیند، ای جوانان صف ببندید

بر زمین تا پا زد -  غصه ای برآمد  

بیقرار و غمگین -  شکوه در دل دارد

آه و واویلا


ای برادر جان اباالفضل / تو علمدار سپاهی  

بودنت دل گرمی من / تو مرا پشت و پناهی  

در پناه، هیبت تو، خیمه گاهم در امان است

نکند روزی نباشی، که حسینت نیمه جان است

بی تو زینب، خواهر تو، همه دم اندر فغان است

ظلم دوران آید -  آه و افغان آید

از ورای این دشت -  بوی هجران آید

آه و واویلا

 

به خدا بردم پناهم/ از بدی و از بلایا

کار من دیگر تمام است / الوداع من به دنیا

کربلا رنگین شود خاکش ز خون پیکر من

می زند پرپر همین جا، روی دستم اصغر من  

می شود بر خاک این دشت، بسته آخر دفتر من  

نیزه ها و شمشیر -  دشنه و تیغ و تیر

عاقبت بر دست -  زینبم هم زنجیر  

آه و واویلا



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی