وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

مراسم جشن ولادت امام موسی کاظم (ع) / هیئت زوارالزهرا (س) - نازی آباد؛ 1 مهر 95

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سرود: اباالحسن مولا؛ پخش آنلاین | دانلود

مدح: به زیبایی‌ات سلام؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود: درد و بلات به جونم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: جوونیم نذر چشماته؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: گفتم حسین توبه‌ی من هم قبول شد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

سرود: اباالحسن مولا

دوباره بساط جشنه / تو دلم ولوله برپاست
شب میلاد امام و / هفتمین دلبر دنیاست

 

باب حاجاتی - به دل زارم
پای عشق تو - من گرفتارم

 

اباالحسن مولا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

مدح: به زیبایی‌ات سلام

ای آفتاب حُسن به زیبایی‌ ات سلام
وی آسمان فضل به دانایی‌ ات سلام

در صبر شاخصی به شکیبایی‌ ات سلام
تنها تو کاظمی که به تنهایی‌ ات سلام

 

هرگه غضب به قلب رئوف تو یافت دست
از آب عفو آتش خشمت فرو نشست
 
ای صرف گشته عمر گران تو در نماز
دُرِّ خداست اشک روان تو در نماز
مطلوب ایزد است بیان تو در نماز
واجب بُود درود به جان تو در نماز

 

آن‌ سان که نور عشق خدا در وجود توست
از صبح تا به ظهر ، زمان سجود توست
 
تو عبد صالح و به کفَت قدرت خداست
هر ادعا ز قدرت و عزت تو را سزاست
هارون چگونه صاحب این دعوی خطاست
کی ابر هر کجا که بباری ز ملک ماست

 

قدرت از آن توست که بر ابر پیل‌ وار
فرمان دهی و شیعه‌ی خود را کنی سوار
 
ای کشتی نجات به دریای حادثات
دارند شیعیان به شما چشم التفات
لب‌ تشنه‌ ایم تشنه ی یک جرعه ی فرات
بر ما ببخش از کرم خویشتن برات

 

در آستان قدس رضا نور عین تو
دل پر زند به سوی تو و کاظمین تو
 
چون قلب مرده از دم تو جانم آرزوست
چون خاک تشنه ، قطره ی بارانم آرزوست
سر تا به پای دردم و درمانم آرزوست
پا تا به سر نیازم و احسانم آرزوست

 

بر من ببخش آنچه کند جودت اقتضا
سوگند می‌دهم به جگرگوشه‌ ات رضا

 

شاعر: سیدرضا مؤید

سرود: درد و بلات به جونم

دوباره / به نام تو میخونم

با این دل دیوونم

درد و بلات به جونم

 

همیشه / عشقِ تو زندگیمه

علت بندگیمه

باعث دلدادگیمه

 

تویی که باب الحوائجی

رزق محرم به من بده

عیدی جشن ولادتت

اربعین حرم به من بده

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: جوونیم نذر چشماته

جوونیم نذر چشماته -  قلب من مست صهباته -  همه هستم فدای اون -  قامت و قد و بالاته

در ازل در به در گشتم / چشم به راه سحر گشتم / تا شدم نوکرت ارباب / بهترینِ بشر گشتم

تربت خوردم، مست مستم من، مست مست مستم من، سالار زینب

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

روضه پایانی: گفتم حسین توبه‌ی من هم قبول شد

ای آشنای دشمن و احباب،یا حسین

مهر رُخت همیشه جهانتاب،یا حسین

 

نام مقدّست گره از کار وا کند

مصداق یا مفتّح الابواب،یا حسین

 

نامت بوَد جواز عبور از پل صراط

جانم فدای نام تو ارباب،یا حسین

 

گفتم حسین و توبه ی من هم قبول شد

ای بهترین وسیله و اسباب،یا حسین

 

تو کشتی نجاتی و ما غرقه ی بلا

ما را به حقّ فاطمه دریاب،یا حسین

 

داغ تو آن قدَر شده سنگین که جای اشک

ریزد ز دیده این همه خونآب،یا حسین

 

امشب شب یتیم نوازی مجتباست

طفلی که شد ز عشق تو بی تاب،یا حسین

 

شاعر: محمد فردوسی

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سرود: اباالحسن مولا؛ پخش آنلاین | دانلود

مدح: به زیبایی‌ات سلام؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود: درد و بلات به جونم؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: جوونیم نذر چشماته؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: گفتم حسین توبه‌ی من هم قبول شد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

سرود: اباالحسن مولا

دوباره بساط جشنه / تو دلم ولوله برپاست
شب میلاد امام و / هفتمین دلبر دنیاست

 

باب حاجاتی - به دل زارم
پای عشق تو - من گرفتارم

 

اباالحسن مولا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

مدح: به زیبایی‌ات سلام

ای آفتاب حُسن به زیبایی‌ ات سلام
وی آسمان فضل به دانایی‌ ات سلام

در صبر شاخصی به شکیبایی‌ ات سلام
تنها تو کاظمی که به تنهایی‌ ات سلام

 

هرگه غضب به قلب رئوف تو یافت دست
از آب عفو آتش خشمت فرو نشست
 
ای صرف گشته عمر گران تو در نماز
دُرِّ خداست اشک روان تو در نماز
مطلوب ایزد است بیان تو در نماز
واجب بُود درود به جان تو در نماز

 

آن‌ سان که نور عشق خدا در وجود توست
از صبح تا به ظهر ، زمان سجود توست
 
تو عبد صالح و به کفَت قدرت خداست
هر ادعا ز قدرت و عزت تو را سزاست
هارون چگونه صاحب این دعوی خطاست
کی ابر هر کجا که بباری ز ملک ماست

 

قدرت از آن توست که بر ابر پیل‌ وار
فرمان دهی و شیعه‌ی خود را کنی سوار
 
ای کشتی نجات به دریای حادثات
دارند شیعیان به شما چشم التفات
لب‌ تشنه‌ ایم تشنه ی یک جرعه ی فرات
بر ما ببخش از کرم خویشتن برات

 

در آستان قدس رضا نور عین تو
دل پر زند به سوی تو و کاظمین تو
 
چون قلب مرده از دم تو جانم آرزوست
چون خاک تشنه ، قطره ی بارانم آرزوست
سر تا به پای دردم و درمانم آرزوست
پا تا به سر نیازم و احسانم آرزوست

 

بر من ببخش آنچه کند جودت اقتضا
سوگند می‌دهم به جگرگوشه‌ ات رضا

 

شاعر: سیدرضا مؤید

سرود: درد و بلات به جونم

دوباره / به نام تو میخونم

با این دل دیوونم

درد و بلات به جونم

 

همیشه / عشقِ تو زندگیمه

علت بندگیمه

باعث دلدادگیمه

 

تویی که باب الحوائجی

رزق محرم به من بده

عیدی جشن ولادتت

اربعین حرم به من بده

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: جوونیم نذر چشماته

جوونیم نذر چشماته -  قلب من مست صهباته -  همه هستم فدای اون -  قامت و قد و بالاته

در ازل در به در گشتم / چشم به راه سحر گشتم / تا شدم نوکرت ارباب / بهترینِ بشر گشتم

تربت خوردم، مست مستم من، مست مست مستم من، سالار زینب

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

روضه پایانی: گفتم حسین توبه‌ی من هم قبول شد

ای آشنای دشمن و احباب،یا حسین

مهر رُخت همیشه جهانتاب،یا حسین

 

نام مقدّست گره از کار وا کند

مصداق یا مفتّح الابواب،یا حسین

 

نامت بوَد جواز عبور از پل صراط

جانم فدای نام تو ارباب،یا حسین

 

گفتم حسین و توبه ی من هم قبول شد

ای بهترین وسیله و اسباب،یا حسین

 

تو کشتی نجاتی و ما غرقه ی بلا

ما را به حقّ فاطمه دریاب،یا حسین

 

داغ تو آن قدَر شده سنگین که جای اشک

ریزد ز دیده این همه خونآب،یا حسین

 

امشب شب یتیم نوازی مجتباست

طفلی که شد ز عشق تو بی تاب،یا حسین

 

شاعر: محمد فردوسی

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی