وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ب.ظ

مولودی ولادت امام کاظم (ع) - سرود

دوباره / به نام تو میخونم

با این دل دیوونم

درد و بلات به جونم

 

همیشه / عشقِ تو زندگیمه

علت بندگیمه

باعث دلدادگیمه

 

تویی که باب الحوائجی

رزق محرم به من بده

عیدی جشن ولادتت

اربعین حرم به من بده

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

تو دنیا / به دام تو اسیرم

حاجت ازت می گیرم

یه روز برات میمیرم

 

میدونم / دست منو می گیری

تو روزای فقیری

که تو نعم الامیری

 

آقا به من هم بها بده

که نوکر دلبرم باشم

دلم میخواد تو سوریه از

مدافعان حرم باشم

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

به اذن / حضرت رب الارباب

شدم دوباره بی تاب

به من بده می ناب

 

مرامم / پیروی از ولایت

از رهبری حمایت

آرزومه شهادت

 

تو چهره ی تو نور خداست

تویی که مثل آینه ای

دیوونه ی لبخند توام

سید علی خامنه ای

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

دانلودسبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت امام کاظم (ع) - سرود

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۸ ب.ظ

دوباره / به نام تو میخونم

با این دل دیوونم

درد و بلات به جونم

 

همیشه / عشقِ تو زندگیمه

علت بندگیمه

باعث دلدادگیمه

 

تویی که باب الحوائجی

رزق محرم به من بده

عیدی جشن ولادتت

اربعین حرم به من بده

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

تو دنیا / به دام تو اسیرم

حاجت ازت می گیرم

یه روز برات میمیرم

 

میدونم / دست منو می گیری

تو روزای فقیری

که تو نعم الامیری

 

آقا به من هم بها بده

که نوکر دلبرم باشم

دلم میخواد تو سوریه از

مدافعان حرم باشم

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

به اذن / حضرت رب الارباب

شدم دوباره بی تاب

به من بده می ناب

 

مرامم / پیروی از ولایت

از رهبری حمایت

آرزومه شهادت

 

تو چهره ی تو نور خداست

تویی که مثل آینه ای

دیوونه ی لبخند توام

سید علی خامنه ای

 

یا باب الحوائج، یا موسی بن جعفر

 

دانلودسبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی