وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ

مداحی شب 21 رمضان (عزاداری و احیای شب قدر) / هیئت کریم آل طاها (ع)؛ 26 خرداد 96

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: شب وصال حیدر و زهرا رسیده؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: مولا یا ابی عبدالله؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: علی مظلوم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: شب وصال حیدر و زهرا رسیده

شب وصال حیدر و زهرا رسیده / میره شهید کوفه پیش یک شهیده

با غصه میگه فاطمه دیر اومدی –  موهات سفید شده علی پیر اومدی –  با یه دل از آدما سیر اومدی

میگه علی به فاطمه زهرای من –  دلم برات تنگ شده بود لیلای من – بدون تو فایده نداشت دنیای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست

آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست

آنکه دم زد تا که گل شد حضرت آدم علیست

 

آنکه در کابوس هستی وقت حل مشکلات

جز خدایی از خدا چیزی ندارد کم علیست

 

آنکه در معراج با احمد سخنها گفته است

همصدای آشنا با حضرت خاتم علیست

 

گفت پیغمبر که یک روحیم ما در دو بدن

پس مسلم شد همان پیغمبر اکرم علیست

 

از طواف حاجیان کعبه گرد بیت حق

می‌شود ثابت یکی بر حق بود آن هم علیست

شور: مولا یا ابی عبدالله

دلشوره دارم آقاجون    
یه غصه توی دلمه
گریه برای ماتمت
هرچی کنم بازم کمه

من دخیل علمتم / زیر دین کرمتم
خواب دیدم با سینه زنات / اربعین تو حرمتم

مجنون و مست شیش گوشم         
عمریه خونه بر دوشم
در راه‌ عشق تو آقا                 
لباس، رزمو می پوشم

مولا یا ابی عبدالله

 

دعای خیر مادرت         
پشت سرم بوده و هست
کرب و بلایی که بی بی    
امضا کنه یه چیز دیگست

منم اسیر ضریح تو / ندیدم آقا شبیه تو
شفا گرفتم توی حرم / گرم آقا دم مسیح تو

عمرم رو به تو مدیونم       
سربارم به تو میدونم
دادی به نوکرت عزت       
ای آقا از تو ممنونم

مولا یا ابی عبدالله

 

چند ساله توی ماتمت     
گریه کن و سینه زنم
محرما واسه‌ی تو   
صفر گدای حسنم

علت دل پریشونیم / زخم لطمه رو پیشونیم
روضه‌هات سنگینه آقا / نذر خواهر تو جوونیم

تا شیعه توی این دنیاست           
پرچم حرمت بالاست
هرکس یه یاحسین گفته    
یوم الحشر ضامنش زهراست

مولا یا ابی عبدالله

زمزمه: علی مظلوم

رسیده جون عاشقا بر لب

کاشکی می‌شد نجف بودم امشب

بخونم از حال دل زینب

علی مظلوم

 

کوفه شلوغ و همهمه برپاست

کنار بستر علی غوغاست

چشم انتظار مقدمش زهراست

علی مظلوم

 

جونی نمونده تو تنش یارب

قرآن گرفته بر سرش زینب

میگه با چشمای ترش امشب

خدانگهدار

 

***

 

رو دوشم عمری بار غم بردم

برای دین چه غصه‌ها خوردم

از بعد زهرا بود که من مردم

آه و واویلا

 

یادم نمیره اون شب تارو

یادم نمیره ناله‌ی یارو

خون به روی در و دیوارو

آه و واویلا

 

مغیره می‌زد به سر و بر روش

می‌زد با تازیونه بر پهلوش

یاور من افتاده بود بیهوش

آه و واویلا

 

***

 

همه برن جز گلای یاسم

بمون همه امیدم عباسم

به فکر لحظه‌های حساسم

جانم اباالفضل

 

جون تو و جون گل زهرا

یادت نره غروب عاشورا

همه امید من تویی بابا

جانم اباالفضل

 

نباشی زینب میشه آواره

نمی‌مونه نه گوش، نه گوشواره

بدون تو میمیره شیرخواره

جانم اباالفضل

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: شب وصال حیدر و زهرا رسیده؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: مولا یا ابی عبدالله؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: علی مظلوم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: شب وصال حیدر و زهرا رسیده

شب وصال حیدر و زهرا رسیده / میره شهید کوفه پیش یک شهیده

با غصه میگه فاطمه دیر اومدی –  موهات سفید شده علی پیر اومدی –  با یه دل از آدما سیر اومدی

میگه علی به فاطمه زهرای من –  دلم برات تنگ شده بود لیلای من – بدون تو فایده نداشت دنیای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست

آنکه با حق بود قبل از خلقت عالم علیست

آنکه دم زد تا که گل شد حضرت آدم علیست

 

آنکه در کابوس هستی وقت حل مشکلات

جز خدایی از خدا چیزی ندارد کم علیست

 

آنکه در معراج با احمد سخنها گفته است

همصدای آشنا با حضرت خاتم علیست

 

گفت پیغمبر که یک روحیم ما در دو بدن

پس مسلم شد همان پیغمبر اکرم علیست

 

از طواف حاجیان کعبه گرد بیت حق

می‌شود ثابت یکی بر حق بود آن هم علیست

شور: مولا یا ابی عبدالله

دلشوره دارم آقاجون    
یه غصه توی دلمه
گریه برای ماتمت
هرچی کنم بازم کمه

من دخیل علمتم / زیر دین کرمتم
خواب دیدم با سینه زنات / اربعین تو حرمتم

مجنون و مست شیش گوشم         
عمریه خونه بر دوشم
در راه‌ عشق تو آقا                 
لباس، رزمو می پوشم

مولا یا ابی عبدالله

 

دعای خیر مادرت         
پشت سرم بوده و هست
کرب و بلایی که بی بی    
امضا کنه یه چیز دیگست

منم اسیر ضریح تو / ندیدم آقا شبیه تو
شفا گرفتم توی حرم / گرم آقا دم مسیح تو

عمرم رو به تو مدیونم       
سربارم به تو میدونم
دادی به نوکرت عزت       
ای آقا از تو ممنونم

مولا یا ابی عبدالله

 

چند ساله توی ماتمت     
گریه کن و سینه زنم
محرما واسه‌ی تو   
صفر گدای حسنم

علت دل پریشونیم / زخم لطمه رو پیشونیم
روضه‌هات سنگینه آقا / نذر خواهر تو جوونیم

تا شیعه توی این دنیاست           
پرچم حرمت بالاست
هرکس یه یاحسین گفته    
یوم الحشر ضامنش زهراست

مولا یا ابی عبدالله

زمزمه: علی مظلوم

رسیده جون عاشقا بر لب

کاشکی می‌شد نجف بودم امشب

بخونم از حال دل زینب

علی مظلوم

 

کوفه شلوغ و همهمه برپاست

کنار بستر علی غوغاست

چشم انتظار مقدمش زهراست

علی مظلوم

 

جونی نمونده تو تنش یارب

قرآن گرفته بر سرش زینب

میگه با چشمای ترش امشب

خدانگهدار

 

***

 

رو دوشم عمری بار غم بردم

برای دین چه غصه‌ها خوردم

از بعد زهرا بود که من مردم

آه و واویلا

 

یادم نمیره اون شب تارو

یادم نمیره ناله‌ی یارو

خون به روی در و دیوارو

آه و واویلا

 

مغیره می‌زد به سر و بر روش

می‌زد با تازیونه بر پهلوش

یاور من افتاده بود بیهوش

آه و واویلا

 

***

 

همه برن جز گلای یاسم

بمون همه امیدم عباسم

به فکر لحظه‌های حساسم

جانم اباالفضل

 

جون تو و جون گل زهرا

یادت نره غروب عاشورا

همه امید من تویی بابا

جانم اباالفضل

 

نباشی زینب میشه آواره

نمی‌مونه نه گوش، نه گوشواره

بدون تو میمیره شیرخواره

جانم اباالفضل

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی