وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – واحد کند (سنگین)

شب وصال حیدر و زهرا رسیده / میره شهید کوفه پیش یک شهیده

با غصه میگه فاطمه دیر اومدی –  موهات سفید شده علی پیر اومدی –  با یه دل از آدما سیر اومدی

میگه علی به فاطمه زهرای من –  دلم برات تنگ شده بود لیلای من – بدون تو فایده نداشت دنیای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی


بارونیه چشم علی با دیدن تو / زنده شده خاطره های رفتن تو

یادم میاد روزایی که تنها بودم – تنهای تنها بین دشمن ها بودم – آواره ی کوچه و برزن ها بودم

بعد تو تنهاتر شدم زهرای من – سردار بی لشگر شدم زهرای من – دلدار بی دلبر شدم زهرای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی

 

آقای من فدا سرت فکر خودن باش / ببین شده دو تا سرت فکر خودت باش

سرت شکسته مثل پهلو و دستم – سی ساله چشم به راه تو مولا هستم – دل به خدا و کرم و لطفش بستم

سی ساله که محسن دلش بابا میخواد – دلش برا تو تنگ شده خیلی زیاد – همش به من میگه بابا پس کی میاد

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – واحد کند (سنگین)

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ق.ظ

شب وصال حیدر و زهرا رسیده / میره شهید کوفه پیش یک شهیده

با غصه میگه فاطمه دیر اومدی –  موهات سفید شده علی پیر اومدی –  با یه دل از آدما سیر اومدی

میگه علی به فاطمه زهرای من –  دلم برات تنگ شده بود لیلای من – بدون تو فایده نداشت دنیای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی


بارونیه چشم علی با دیدن تو / زنده شده خاطره های رفتن تو

یادم میاد روزایی که تنها بودم – تنهای تنها بین دشمن ها بودم – آواره ی کوچه و برزن ها بودم

بعد تو تنهاتر شدم زهرای من – سردار بی لشگر شدم زهرای من – دلدار بی دلبر شدم زهرای من

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی

 

آقای من فدا سرت فکر خودن باش / ببین شده دو تا سرت فکر خودت باش

سرت شکسته مثل پهلو و دستم – سی ساله چشم به راه تو مولا هستم – دل به خدا و کرم و لطفش بستم

سی ساله که محسن دلش بابا میخواد – دلش برا تو تنگ شده خیلی زیاد – همش به من میگه بابا پس کی میاد

حیدرالمرالمؤمنین، یا مرتضی


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی