وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

مداحی شب 19 رمضان (شهادت حضرت امیر ع) / هیئت زوار الزهرا (س) - 5 تیر 95

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: علی نرو به مسجد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یاعلی مدد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: منم باید برم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

زمینه: علی نرو به مسجد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

زمینه: علی نرو به مسجد

دلش گرفته، از این زمونه – شبیه مرغی، بی آب و دونه

دیگه رسیده، هوای رفتن – میون قلبش، غمی نشونه

دل حیدر ز غصه حیرونه / نماز حاجتش رو میخونه / چشای آسمونا گریونه

علی نرو به مسجد

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: یاعلی مدد

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: منم باید برم

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

منو یکم ببین سینه زنیمو هم ببین

ببین که خیس شدم عرق نوکریمه این

 

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه

چقدر شهید دارن میارن از تو سوریه

 

منم باید برم آره برم سرم بره

نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره

یه روزیم بیاد نفس آخرم بره

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

یه دست گل دارم برای این حرم میدم

گلم که چیزی نیست برا حرم سرم میدم

 

برای قربونی اسماعیل و میدم به عشق

خودم با بچه هام فدای بانوی دمشق

 

منم یه مادرم پسرم و دوسش دارم

ولی جوونمو به دست بی بی میسپارم

بی بی قبول کنه بشه مدافع حرم

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

اونا که از جنون یه کلمه نفهمیدن

شبیه شامیا به گریه هام میخندیدن

 

کنایه میزنن دلم و میسوزنن و

میخوان با حرفاشون خالی کنن دل منو

 

قسم به اون بدن که چیدنش روی حصیر

منم شبیه اون عقیله ای که شد اسیر

به غیر زیبایی نمی بینم تو این مسیر

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

ای سایه‌ی سرم تا که تو رفتی همسرم

همش بهونه‌ی تو رو میگیره دخترم

 

به جای لالایی روضه براش میخونمو

دم بابا باباش داره میگیره جونمو

 

گناه دخترم چی بوده که بابا ندید

گلم بابا میخواد جواب ناله شو بدید

فقط رقیه جون صدای بچمو شنید

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: علی نرو به مسجد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یاعلی مدد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: منم باید برم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

زمینه: علی نرو به مسجد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

زمینه: علی نرو به مسجد

دلش گرفته، از این زمونه – شبیه مرغی، بی آب و دونه

دیگه رسیده، هوای رفتن – میون قلبش، غمی نشونه

دل حیدر ز غصه حیرونه / نماز حاجتش رو میخونه / چشای آسمونا گریونه

علی نرو به مسجد

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: یاعلی مدد

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: منم باید برم

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

منو یکم ببین سینه زنیمو هم ببین

ببین که خیس شدم عرق نوکریمه این

 

دلم یه جوریه ولی پر از صبوریه

چقدر شهید دارن میارن از تو سوریه

 

منم باید برم آره برم سرم بره

نذارم هیچ حرومی طرف حرم بره

یه روزیم بیاد نفس آخرم بره

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

یه دست گل دارم برای این حرم میدم

گلم که چیزی نیست برا حرم سرم میدم

 

برای قربونی اسماعیل و میدم به عشق

خودم با بچه هام فدای بانوی دمشق

 

منم یه مادرم پسرم و دوسش دارم

ولی جوونمو به دست بی بی میسپارم

بی بی قبول کنه بشه مدافع حرم

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

اونا که از جنون یه کلمه نفهمیدن

شبیه شامیا به گریه هام میخندیدن

 

کنایه میزنن دلم و میسوزنن و

میخوان با حرفاشون خالی کنن دل منو

 

قسم به اون بدن که چیدنش روی حصیر

منم شبیه اون عقیله ای که شد اسیر

به غیر زیبایی نمی بینم تو این مسیر

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

 

ای سایه‌ی سرم تا که تو رفتی همسرم

همش بهونه‌ی تو رو میگیره دخترم

 

به جای لالایی روضه براش میخونمو

دم بابا باباش داره میگیره جونمو

 

گناه دخترم چی بوده که بابا ندید

گلم بابا میخواد جواب ناله شو بدید

فقط رقیه جون صدای بچمو شنید

 

حسین آقام آقام حسین آقام آقام آقام

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی