وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ق.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – شور

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)


 بی ولای تو، به خدا نمی رسیم / بی محبت تو بر، شهدا نمی رسیم

همدل و یک صدا / با دلی پر نوا / با یاری خدا / می خونیم والله

با ذکر یاعلی /  با قلبی منجلی /  پای سید علی /  می مونیم والله

شیعه ی پر شرریم، بی عشق تو در ضرریم / یا علی جان مددی

تو شه لو کشفی، قبله ی دا در نجفی / یا علی جان مددی

یا علی مدد (4)

 

آرزوی ما، دیدن حریم تو / چشم ما همیشه بر، دست کریم تو

ای نامت بوتراب / آقا یوم الحساب / از بیداد عذاب / ما را رها کن

ای ولی خدا / مولای با وفا / نجف و کربلا / نصیب ما کن

نام تو ذکر لبم، ای رحمت روز و شبم / مهر تو دین من است

ای همه هست دلم، صاحب دربست دلم / عشقت آیین من است

یا علی مدد (4)


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – شور

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ق.ظ

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)


 بی ولای تو، به خدا نمی رسیم / بی محبت تو بر، شهدا نمی رسیم

همدل و یک صدا / با دلی پر نوا / با یاری خدا / می خونیم والله

با ذکر یاعلی /  با قلبی منجلی /  پای سید علی /  می مونیم والله

شیعه ی پر شرریم، بی عشق تو در ضرریم / یا علی جان مددی

تو شه لو کشفی، قبله ی دا در نجفی / یا علی جان مددی

یا علی مدد (4)

 

آرزوی ما، دیدن حریم تو / چشم ما همیشه بر، دست کریم تو

ای نامت بوتراب / آقا یوم الحساب / از بیداد عذاب / ما را رها کن

ای ولی خدا / مولای با وفا / نجف و کربلا / نصیب ما کن

نام تو ذکر لبم، ای رحمت روز و شبم / مهر تو دین من است

ای همه هست دلم، صاحب دربست دلم / عشقت آیین من است

یا علی مدد (4)


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی