وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۲۵ ب.ظ

مداحی شب 21 رمضان (شهادت حضرت امیر ع) / هیئت کریم آل طاها (ع) - 19 مرداد 91

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: مرو بابای غریبم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: اباصالح العجل مولا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: یاحیدر یاامیرالمؤمنین؛ پخش آنلاین | دانلود

دودمه و آوا: مقتل شهادت حضرت امیر (ع)؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یاعلی مدد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه تشنه‌ی نوره؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: وقت رفتنم رسیده؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: مرو بابای غریبم

چشمام دوباره گریونه

امشب میری از این خونه

انگار شب عزامونه / دلا پریشونه

 

می‌بینی آروم نداره زینب، یاحیدر

شبیه ابر بهاره زینب، یاحیدر

به حال تو بیقراره زینب، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

 

کوفه پر از غم و درده

شور عزا به پا کرده

چهره‌ت خزونی و زرده / چقد تنت سرده

 

یتیمایی که غذا نخوردن، یاحیدر

قرارمو از تو سینه بردن، یاحیدر

برا شفای تو شیر آوردن، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

غربت توی نفسهاته

بارون میون چشماته

قلبت به یاد زهراته / به قبله پاهاته

 

تو قلب خسته‌م بلا می‌شینه، یاحیدر

تموم دلواپسیم همینه، یاحیدر

که مادرم فرقتو می‌بینه، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

واحد: اباصالح العجل مولا

به دل دارم شوق روی تو را

عطر و بوی تو را ای حبیب من

 

شده مجنون گوشه گیر غمت

زار و پیر غمت ای طبیب من

 

به عشق لیلا شدم مجنون

مرا با دوری مکن دل خون

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

.اباصالح اَلعجل آقا

 

به عشق خود لایقم کردی

عاشقم کردی جان به قربانت

 

تمام هستم فدای تو

دل برای تو بحر احسانت

 

مرا تاب انتظارم نیست

دگر آرام و قرارم نیست

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

 

گنه کارم ، زار و خسته اسیر

توبه ام بپذیر از شکیبایی

 

شود یوسف مست بوی تو

محو روی تو بس که زیبایی

 

ببین از غم گریه سر دادم

عزیز دل بشنو فریادم

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

 

اباصالح التماس دعا

هرکجا رفتی یاد ما هم باش

 

نجف رفتی ، کاظمین رفتی

کربلا رفتی یاد ما هم باش

 

به عشق لیلا شدم مجنون

مرا با دوری نکن دل خون

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

واحد: یاحیدر یاامیرالمؤمنین

یآ حیدر، یا امیرالمؤمنین

 

غرق شور و شیدایی ام /  مثل مجنون لیلایی ام 

روی قلب من حک شده /  حیدری ام، زهرایی ام

تا ابد پا بست حیدرم /  نوکر دربست حیدرم

کوثر ارزانی دیگران /  من فقط سرمست حیدرم

ای حبیب دل زهرا -  ای طبیب غم عالم

تا ابد پای تو هستم -  تا ابد به تو می بالم

یآ حیدر، یا امیرالمؤمنین

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

دودمه و آوا: مقتل شهادت حضرت امیر (ع)

به صفحه پیش رو مراجعه کنید: کلیک کنید

شور: یاعلی مدد

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

شور: بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا

بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

تشنه‌ی آب فراتم ای اجل مهلت بده

تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه تشنه‌ی نوره

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

زمزمه: وقت رفتنم رسیده

بچه‌هام بیاید کنارم، وقت رفتنم رسیده

ذهر تیغ ابن ملجم، امون منو بریده

 

صدای مادرتونو، می‌شنوم این دم آخر

هی میگه با حال خسته، بیا پیش زهرا زودتر

 

خیلی سخته برا بابا، بره از پیش شماها

نمیدونم با چه رویی، روبرو میشم با زهرا

 

من هنوز شرمنده‌ام از، پلکای به خون نشسته

من خجالت می‌کشم از، دست و بازوی شکسته

 

دست باباتون رو امشب، دستای اجل گرفته

زهرا رو دارم می‌بینم، محسنو بغل گرفته

 

میاد استقبالم اما، دست روی پهلو گرفته

نمیدونم چرا باز هم، زهرا از من رو گرفته

 

می‌کشه دست روی فرقم، با همون شکسته بازوش

شبیه سرم هنوزم، خون میاد از زخم پهلوش

 

حسن ای آروم جونم! بعد مرگم جون بابا

سر بزن به مستمندان، جون تو جون یتیما

 

یااباالفضل ای عزیزم! پسرم ای بچه شیرم

دستتو بذار تو دستم، میخوام از تو قول بگیرم

 

قول بده همیشه باشی، باوفا به عهد و دِینم

من بزرگت کردم عباس، تا بشی یار حسینم

 

دستای حسینو امشب، توی دست تو میذارم

کربلا میون غم ها، به تو اونو می‌سپارم

 

دوست دارم که انتقام، خون محسنو بگیری

نکنه تو زنده باشی، زینبم بره اسیری

 

زینب ای دختر خوبم! ای همیشه غم گسارم

این شب آخریه من، خیلی حرفا با تو دارم

 

دخترم خلاصه میگم، یه روزی با دست بسته

تو همین کوفه رو نیزه، می‌بینی سری شکسته

 

 

یاحسین ای گل نازم! دل من برات غمینه

کاش چشام نبینه بابا، شمر روی سینه‌ت میشینه

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

ز شرم شعله ی آهی که داشتم، دارم

 

اگر چه بر سر کویت غریب افتادم

ز اشک خویش سپاهی که داشتم، دارم

 

مگر سیاهی چشم تو مرحمت بکند

وگرنه بخت سیاهی که داشتم، دارم

 

من از نظاره‌ی روی تو دل نخواهم کَند

گرسنه چشم نگاهی که داشتم، دارم

 

بخوان ز چشم من آن حرفها که می دانی

ز رنگ چهره گواهی که داشتم، دارم

 

خوشم که نام حسینم ز لب نیفتاده

یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم

 

لباس نوکری او لباس فخر من است

مدال خدمت شاهی که داشتم، دارم

 

-----

 

ره داد، ره نه اینکه نشانم نمی‌دهد

با دست رعشه دار عنانم نمی دهد

 

یا در بساط زنده دلان نیست آشتی

یا هست و پرده دار نشانم نمی‌دهد

 

من زیر بال معصیتم ضعف کرده‌ام

زانو به عزم توبه توانم نمی‌دهد

 

رفتم که واکنم لب خود را به شکوه‌ات

شکر خدا که گریه امانم نمی‌دهد

 

در سود آرزوی خودم حبس گشته ام

اینجاست آنچه غیر زیانم نمی‌دهد

 

آباد باد خانه این دیده ی خراب

زیرا جز او صفا به روانم نمی‌دهد

 

ما را کفن نکرده به پاکی قبول کن

ور نه نکیر و منکر امانم نمی‌دهد

 

ترسم که مرده شور مرا زیر و رو کند

حالا که مرگ دوست تکانم نمی‌دهد

 

جز همنشین تو بود کثر شان ما

گرچه بهشت نیست مکانم نمی‌دهد

 

بسیار گفته ام که به من کربلا بده

تا روز آخرم به گمانم نمی‌دهد

 

--------

 

آی دلای شکسته / مردم زار و خسته

بیاید بیاید که حیدر / بار سفر رو بسته

 

دیگه طاقت ندارم / سر به دیوار میذارم

کیه بیاد ببینه / از زندگی بیزارم

 

اینجا که جای ما نیست / جای ذکر و دعا نیست

باید عزا بگیریم / حیف که صاحب عزا نیست

 

آهای مردم نامرد / بی‌غصه‌های بی درد

علی یادش نرفته / مغیره مادرو زد

 

زهرا ز زخم سینه / خون می‌چکه می‌بینه

دست علی رو بستن / غم عالم همینه

 

مسافر غریبم / امیر غم نصیبم

میگه دیگه تموم شد / دوری از حبیبم

 

دارم میام کنارت / هجران دیگه تموم شد

زهرا تو که نبودی / عمر علی حروم شد

 

شرمنده از نگاهت / حیدر دست بسته

یادم نرفته زهرا / پهلوی تو شکسته

 

کجا از یاد حیدر / میشه فراموش بشه

شعله‌ی غصه‌ی تو / نمیشه خاموش بشه

 

هرچند تو رو گرفتی / صورتتو پوشوندی

خونه که رسیدی حسن رو / پیش خودت نشوندی

 

زینب می گفت که یک بار / تو نیمه‌ی دل شب

زخم پهلوتو بوسید / می‌گفت آتیش گرفت لب

 

علی غماش زیادن / یکی دو تا نبوده

اما مصیبت تو / تاب از علی ربوده

 

رسید وقت عبادت / مسجد در انتظاره

از چشم مرغابی ها / بارون غم می‌باره

 

حلقه‌ی در گرفتش / علی نرو به مسجد

تو را به جان زینب / امشب نرو به مسجد

 

گذشت یه مدتی تا / صدا تو عالم اومد

قد قُتِل المرتضی / ایام ماتم اومد

 

شاعر: حسین رضائیان

 

-------

 

ای طفل یتیم کوفه‌ی غم / ای مانده میان کوچه‌ی غم

ای پیر مریض و دیده بسته / ای فقیر دل غمین و خسته

 

ای کوفه‌ی غصه ها و غم ها / ای چاه انیس بی کسی‌ها

ای میخ در و شانه و مسمار / من رفتنی‌ام خدانگهدار

 

فرقم بشکسته، از ضربت شمشیر

آورده یتیمی، از خانه‌ی خود شیر

 

عباس دلاور و رشیدم، سر را بنهاده روی دیوار

از گریه‌ی خود به پا نموده، غوغا به دل حیدر کرار

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: مرو بابای غریبم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: اباصالح العجل مولا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: یاحیدر یاامیرالمؤمنین؛ پخش آنلاین | دانلود

دودمه و آوا: مقتل شهادت حضرت امیر (ع)؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یاعلی مدد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه تشنه‌ی نوره؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: وقت رفتنم رسیده؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: مرو بابای غریبم

چشمام دوباره گریونه

امشب میری از این خونه

انگار شب عزامونه / دلا پریشونه

 

می‌بینی آروم نداره زینب، یاحیدر

شبیه ابر بهاره زینب، یاحیدر

به حال تو بیقراره زینب، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

 

کوفه پر از غم و درده

شور عزا به پا کرده

چهره‌ت خزونی و زرده / چقد تنت سرده

 

یتیمایی که غذا نخوردن، یاحیدر

قرارمو از تو سینه بردن، یاحیدر

برا شفای تو شیر آوردن، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

غربت توی نفسهاته

بارون میون چشماته

قلبت به یاد زهراته / به قبله پاهاته

 

تو قلب خسته‌م بلا می‌شینه، یاحیدر

تموم دلواپسیم همینه، یاحیدر

که مادرم فرقتو می‌بینه، یاحیدر

 

مرو مرو بابای غریبم یاحیدر

واحد: اباصالح العجل مولا

به دل دارم شوق روی تو را

عطر و بوی تو را ای حبیب من

 

شده مجنون گوشه گیر غمت

زار و پیر غمت ای طبیب من

 

به عشق لیلا شدم مجنون

مرا با دوری مکن دل خون

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

.اباصالح اَلعجل آقا

 

به عشق خود لایقم کردی

عاشقم کردی جان به قربانت

 

تمام هستم فدای تو

دل برای تو بحر احسانت

 

مرا تاب انتظارم نیست

دگر آرام و قرارم نیست

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

 

گنه کارم ، زار و خسته اسیر

توبه ام بپذیر از شکیبایی

 

شود یوسف مست بوی تو

محو روی تو بس که زیبایی

 

ببین از غم گریه سر دادم

عزیز دل بشنو فریادم

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

 

اباصالح التماس دعا

هرکجا رفتی یاد ما هم باش

 

نجف رفتی ، کاظمین رفتی

کربلا رفتی یاد ما هم باش

 

به عشق لیلا شدم مجنون

مرا با دوری نکن دل خون

یوسف زهرا ، یوسف زهرا

 

اباصالح اَلعجل آقا

واحد: یاحیدر یاامیرالمؤمنین

یآ حیدر، یا امیرالمؤمنین

 

غرق شور و شیدایی ام /  مثل مجنون لیلایی ام 

روی قلب من حک شده /  حیدری ام، زهرایی ام

تا ابد پا بست حیدرم /  نوکر دربست حیدرم

کوثر ارزانی دیگران /  من فقط سرمست حیدرم

ای حبیب دل زهرا -  ای طبیب غم عالم

تا ابد پای تو هستم -  تا ابد به تو می بالم

یآ حیدر، یا امیرالمؤمنین

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

دودمه و آوا: مقتل شهادت حضرت امیر (ع)

به صفحه پیش رو مراجعه کنید: کلیک کنید

شور: یاعلی مدد

نام مرتضی، همیشه روی لبم / با محبت علی، در تاب و در تبم

ای شاه عالمین /  ای بابای حسین /  ای فاتح حنین /  جانم فدایت

امیرالمؤمنین /  امام المتقین /  بر نبی جانشین /  منم گدایت

مست سبوی تو ام، من عاشق روی تو ام /  ای حبیب دل من

دلبر قلب منی، تو رافع هر محنی / ای طبیب دل من

یا علی مدد (4)

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

شور: بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا

بر مشامم می‌رسد هر لحظه بوی کربلا

بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا

تشنه‌ی آب فراتم ای اجل مهلت بده

تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

سرود هیئت: چشمه‌ی اشکه تشنه‌ی نوره

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

زمزمه: وقت رفتنم رسیده

بچه‌هام بیاید کنارم، وقت رفتنم رسیده

ذهر تیغ ابن ملجم، امون منو بریده

 

صدای مادرتونو، می‌شنوم این دم آخر

هی میگه با حال خسته، بیا پیش زهرا زودتر

 

خیلی سخته برا بابا، بره از پیش شماها

نمیدونم با چه رویی، روبرو میشم با زهرا

 

من هنوز شرمنده‌ام از، پلکای به خون نشسته

من خجالت می‌کشم از، دست و بازوی شکسته

 

دست باباتون رو امشب، دستای اجل گرفته

زهرا رو دارم می‌بینم، محسنو بغل گرفته

 

میاد استقبالم اما، دست روی پهلو گرفته

نمیدونم چرا باز هم، زهرا از من رو گرفته

 

می‌کشه دست روی فرقم، با همون شکسته بازوش

شبیه سرم هنوزم، خون میاد از زخم پهلوش

 

حسن ای آروم جونم! بعد مرگم جون بابا

سر بزن به مستمندان، جون تو جون یتیما

 

یااباالفضل ای عزیزم! پسرم ای بچه شیرم

دستتو بذار تو دستم، میخوام از تو قول بگیرم

 

قول بده همیشه باشی، باوفا به عهد و دِینم

من بزرگت کردم عباس، تا بشی یار حسینم

 

دستای حسینو امشب، توی دست تو میذارم

کربلا میون غم ها، به تو اونو می‌سپارم

 

دوست دارم که انتقام، خون محسنو بگیری

نکنه تو زنده باشی، زینبم بره اسیری

 

زینب ای دختر خوبم! ای همیشه غم گسارم

این شب آخریه من، خیلی حرفا با تو دارم

 

دخترم خلاصه میگم، یه روزی با دست بسته

تو همین کوفه رو نیزه، می‌بینی سری شکسته

 

 

یاحسین ای گل نازم! دل من برات غمینه

کاش چشام نبینه بابا، شمر روی سینه‌ت میشینه

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

ز شرم شعله ی آهی که داشتم، دارم

 

اگر چه بر سر کویت غریب افتادم

ز اشک خویش سپاهی که داشتم، دارم

 

مگر سیاهی چشم تو مرحمت بکند

وگرنه بخت سیاهی که داشتم، دارم

 

من از نظاره‌ی روی تو دل نخواهم کَند

گرسنه چشم نگاهی که داشتم، دارم

 

بخوان ز چشم من آن حرفها که می دانی

ز رنگ چهره گواهی که داشتم، دارم

 

خوشم که نام حسینم ز لب نیفتاده

یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم

 

لباس نوکری او لباس فخر من است

مدال خدمت شاهی که داشتم، دارم

 

-----

 

ره داد، ره نه اینکه نشانم نمی‌دهد

با دست رعشه دار عنانم نمی دهد

 

یا در بساط زنده دلان نیست آشتی

یا هست و پرده دار نشانم نمی‌دهد

 

من زیر بال معصیتم ضعف کرده‌ام

زانو به عزم توبه توانم نمی‌دهد

 

رفتم که واکنم لب خود را به شکوه‌ات

شکر خدا که گریه امانم نمی‌دهد

 

در سود آرزوی خودم حبس گشته ام

اینجاست آنچه غیر زیانم نمی‌دهد

 

آباد باد خانه این دیده ی خراب

زیرا جز او صفا به روانم نمی‌دهد

 

ما را کفن نکرده به پاکی قبول کن

ور نه نکیر و منکر امانم نمی‌دهد

 

ترسم که مرده شور مرا زیر و رو کند

حالا که مرگ دوست تکانم نمی‌دهد

 

جز همنشین تو بود کثر شان ما

گرچه بهشت نیست مکانم نمی‌دهد

 

بسیار گفته ام که به من کربلا بده

تا روز آخرم به گمانم نمی‌دهد

 

--------

 

آی دلای شکسته / مردم زار و خسته

بیاید بیاید که حیدر / بار سفر رو بسته

 

دیگه طاقت ندارم / سر به دیوار میذارم

کیه بیاد ببینه / از زندگی بیزارم

 

اینجا که جای ما نیست / جای ذکر و دعا نیست

باید عزا بگیریم / حیف که صاحب عزا نیست

 

آهای مردم نامرد / بی‌غصه‌های بی درد

علی یادش نرفته / مغیره مادرو زد

 

زهرا ز زخم سینه / خون می‌چکه می‌بینه

دست علی رو بستن / غم عالم همینه

 

مسافر غریبم / امیر غم نصیبم

میگه دیگه تموم شد / دوری از حبیبم

 

دارم میام کنارت / هجران دیگه تموم شد

زهرا تو که نبودی / عمر علی حروم شد

 

شرمنده از نگاهت / حیدر دست بسته

یادم نرفته زهرا / پهلوی تو شکسته

 

کجا از یاد حیدر / میشه فراموش بشه

شعله‌ی غصه‌ی تو / نمیشه خاموش بشه

 

هرچند تو رو گرفتی / صورتتو پوشوندی

خونه که رسیدی حسن رو / پیش خودت نشوندی

 

زینب می گفت که یک بار / تو نیمه‌ی دل شب

زخم پهلوتو بوسید / می‌گفت آتیش گرفت لب

 

علی غماش زیادن / یکی دو تا نبوده

اما مصیبت تو / تاب از علی ربوده

 

رسید وقت عبادت / مسجد در انتظاره

از چشم مرغابی ها / بارون غم می‌باره

 

حلقه‌ی در گرفتش / علی نرو به مسجد

تو را به جان زینب / امشب نرو به مسجد

 

گذشت یه مدتی تا / صدا تو عالم اومد

قد قُتِل المرتضی / ایام ماتم اومد

 

شاعر: حسین رضائیان

 

-------

 

ای طفل یتیم کوفه‌ی غم / ای مانده میان کوچه‌ی غم

ای پیر مریض و دیده بسته / ای فقیر دل غمین و خسته

 

ای کوفه‌ی غصه ها و غم ها / ای چاه انیس بی کسی‌ها

ای میخ در و شانه و مسمار / من رفتنی‌ام خدانگهدار

 

فرقم بشکسته، از ضربت شمشیر

آورده یتیمی، از خانه‌ی خود شیر

 

عباس دلاور و رشیدم، سر را بنهاده روی دیوار

از گریه‌ی خود به پا نموده، غوغا به دل حیدر کرار

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در صفحه پیش رو: کلیک کنید

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی