وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) - زمینه

دلم از غصه گرفته، دیگه آرامش ندارم / وقت رفتنم رسیده، ای خدا من بیقرارم

از تو کوچه های کوفه، می شنوم عطر گل یاس / دیگه طاقتم تمومه، می کنم من تو رو احساس

اجل جسم علی دیگه رسیده

ببین از داغ تو حیدر چی کشیده

بعد تو علی دیگه خوشی  ندیده

یا اباالحسن علی جان

 

یادته روزای آخر، یادته مدینه و غم / یادته موهات سفید شد، یادته رحیل ماتم

یادته شب سیاهو، یادته آتیش و دود و / یادمه صورت نیلی، یادمه روی کبود و

یادته دستای من رو بسته بودند

یادمه که پهلوتو شکسته بودند

بچه ها از فرط گریه خسته بودند

یا اباالحسن علی جان

 

زینبم دل نگرونه، حسنینم بیقرارن / دیگه از فردا تو کوفه ، یتیما بابا ندارن

پاشو ابن ملجم از خواب، پاشو که وقت نمازه / پاشو که دست تو باید، بال پروازو بسازه

به خدای کعبه هیچ کسی ندیده

که سه ساله دختری بشه شهیده

بمیرم برا حسین سربریده

یاحسین غریب مادر


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) - زمینه

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳ ب.ظ

دلم از غصه گرفته، دیگه آرامش ندارم / وقت رفتنم رسیده، ای خدا من بیقرارم

از تو کوچه های کوفه، می شنوم عطر گل یاس / دیگه طاقتم تمومه، می کنم من تو رو احساس

اجل جسم علی دیگه رسیده

ببین از داغ تو حیدر چی کشیده

بعد تو علی دیگه خوشی  ندیده

یا اباالحسن علی جان

 

یادته روزای آخر، یادته مدینه و غم / یادته موهات سفید شد، یادته رحیل ماتم

یادته شب سیاهو، یادته آتیش و دود و / یادمه صورت نیلی، یادمه روی کبود و

یادته دستای من رو بسته بودند

یادمه که پهلوتو شکسته بودند

بچه ها از فرط گریه خسته بودند

یا اباالحسن علی جان

 

زینبم دل نگرونه، حسنینم بیقرارن / دیگه از فردا تو کوفه ، یتیما بابا ندارن

پاشو ابن ملجم از خواب، پاشو که وقت نمازه / پاشو که دست تو باید، بال پروازو بسازه

به خدای کعبه هیچ کسی ندیده

که سه ساله دختری بشه شهیده

بمیرم برا حسین سربریده

یاحسین غریب مادر


دانلود سبک

نظرات  (۱)

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۴۹ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
لینک شدید
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی