وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ

مداحی شب دوازدهم محرم – زمزمه و واحد کند (سنگین)

فتاده روی زمین جسم بی سر فرزند تو ای مادر

ببین که از تیغ و از نیزه، خنجر و دشنه، گشته او پرپر

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من  

حسین جانم ، ای حسین جانم


خدایا بنگر به حال این کودکان دل خسته و غمگین

نظر کن بر پای خونین و گوش خونین و پیکر خونین

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من 

حسین جانم ، ای حسین جانم

 

ببین زنجیر اسارت بر دست و پای من ای حسین من

ز پیش تو می روم با قلبی شکسته شده نور عین من

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من 

حسین جانم ، ای حسین جانم



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب دوازدهم محرم – زمزمه و واحد کند (سنگین)

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ

فتاده روی زمین جسم بی سر فرزند تو ای مادر

ببین که از تیغ و از نیزه، خنجر و دشنه، گشته او پرپر

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من  

حسین جانم ، ای حسین جانم


خدایا بنگر به حال این کودکان دل خسته و غمگین

نظر کن بر پای خونین و گوش خونین و پیکر خونین

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من 

حسین جانم ، ای حسین جانم

 

ببین زنجیر اسارت بر دست و پای من ای حسین من

ز پیش تو می روم با قلبی شکسته شده نور عین من

دلم شد خون -  شدم محزون -  گل پرپر ای حسین من 

حسین جانم ، ای حسین جانم



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی