وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

مداحی شب هفتم ماه محرم - حضرت علی اصغر (ع) – واحد کند (سنگین)

شش ماهه ی بی خواب من، لالا لالایی / ای غنچه ی بی تاب من، لالا لالایی

لبای خشکت دلمو میسوزونه –  بعد عموت امید من به بارونه –  فقط خداست که حال من رو میدونه

مادر شده آواره ی دلواپسی –  فایده نداشت که رو زدم به هرکسی – تو هم به دنبال فرار از قفسی

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر


داری میری از پیش من شش ماهه ی من / میری به جنگ با سپاه و خیل دشمن

میری و مادرت میمونه بیقرار -  میمونه تو خیمه به پات چشم انتظار – میخوای بری که برنگردی تو انگار

میری و دلخوشیم میشه این گهواره -  میری و چشم من به داغت می باره -  میری و میشم از غم تو آواره

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر

 

علی جونم یه بار دیگه چشماتو واکن / یه بار دیگه با گریه هات منو صدا کن

برات بمیرم حنجرت پرپر شده -  علی ببین که مادرت پرپر شده -  سه شعبه ای که زد سرت پرپر شده

دیگه بخواب بی تشنگی لالا لالا -  بی عطش و گرسنگی لالا لالا -  بعد تو مرگ به زندگی لالا لالا

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شش ماهه ی بی خواب من، لالا لالایی / ای غنچه ی بی تاب من، لالا لالایی

لبای خشکت دلمو میسوزونه –  بعد عموت امید من به بارونه –  فقط خداست که حال من رو میدونه

مادر شده آواره ی دلواپسی –  فایده نداشت که رو زدم به هرکسی – تو هم به دنبال فرار از قفسی

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر


داری میری از پیش من شش ماهه ی من / میری به جنگ با سپاه و خیل دشمن

میری و مادرت میمونه بیقرار -  میمونه تو خیمه به پات چشم انتظار – میخوای بری که برنگردی تو انگار

میری و دلخوشیم میشه این گهواره -  میری و چشم من به داغت می باره -  میری و میشم از غم تو آواره

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر

 

علی جونم یه بار دیگه چشماتو واکن / یه بار دیگه با گریه هات منو صدا کن

برات بمیرم حنجرت پرپر شده -  علی ببین که مادرت پرپر شده -  سه شعبه ای که زد سرت پرپر شده

دیگه بخواب بی تشنگی لالا لالا -  بی عطش و گرسنگی لالا لالا -  بعد تو مرگ به زندگی لالا لالا

لای لای علی، لای لای علی، علی اصغر



دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی