وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) - واحد کند (سنگین)

از غصه ی جان فزایت / قلبم شده غرق غوغا

رفتی تو از پیش زینب / با فرق بشکسته بابا

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من


ای کاش زینب بمیرد، از حال تو در وضویت

جانم به لرزه می افتد، با دیدن رنگ رویت

بعد تو گردد مدینه، بهر حسن شهر غم ها / پایین منبر ز دشمن، او بشنود ناسزاها

وای من از شهر کوفه، از غربت نورعینم / از تشنگی و غم آب، از ماجرای حسینم

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من

 

تازه شود داغ مادر، با رفتن تو ز خانه

از بین در نانجیبی، می زد به او تازیانه

بابا نرفته ز یادم، شستی تنش را شبانه / کردی کفن جسم او را، دور از همه مخفیانه

یادم نرفته که هر شب، بر قبر او گریه کردی / از بی وفایی مردم، در نزد او مویه کردی

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من


دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) - واحد کند (سنگین)

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

از غصه ی جان فزایت / قلبم شده غرق غوغا

رفتی تو از پیش زینب / با فرق بشکسته بابا

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من


ای کاش زینب بمیرد، از حال تو در وضویت

جانم به لرزه می افتد، با دیدن رنگ رویت

بعد تو گردد مدینه، بهر حسن شهر غم ها / پایین منبر ز دشمن، او بشنود ناسزاها

وای من از شهر کوفه، از غربت نورعینم / از تشنگی و غم آب، از ماجرای حسینم

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من

 

تازه شود داغ مادر، با رفتن تو ز خانه

از بین در نانجیبی، می زد به او تازیانه

بابا نرفته ز یادم، شستی تنش را شبانه / کردی کفن جسم او را، دور از همه مخفیانه

یادم نرفته که هر شب، بر قبر او گریه کردی / از بی وفایی مردم، در نزد او مویه کردی

من زینبم زینبم من -  از غصه جان بر لبم من


دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی