وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

مداحی شب هشتم ماه محرم - حضرت علی اکبر (ع) – واحد کند (سنگین)

جوون قد رشید من علی اکبر/ ای همه ی امید من علی اکبر

داری میری می لرزه پاهای بابات –  میری بی معنی میشه دنیای بابات –  یه رحمی کن به چشم دریای بابات

علی جونم ای حاصل عمر بابا –  آهسته تر برو که جون میدم اینجا – شبه پیمبرم نذار من رو تنها

جانم علی، جانم علی، علی اکبر


میری تموم حاصلم به سمت میدون / ای پسرم بابات داره میشه هراسون

ترسم اینه جلو چشام پرپر بشی -  ترسم اینه شهید مثل مادر بشی -  ترسم اینه شهید مثل حیدر بشی

ای قوت بازوی من علی اکبر -  ای قوت زانوی من علی اکبر -  ای گل لاله روی من علی اکبر

جانم علی، جانم علی، علی اکبر

 

علی غمت به قلب بابا مونده سنگین / اون گوشه شمشیرا میرن بالا و پایین

دشمن تو زد به هدف، برگرد برگرد -  علی نرو به اون طرف، برگرد برگرد، ای ثانی شاه نجف، برگرد برگرد

ای بهتر از جان پدر گل لیلا -  چرا شده جسم و تنت ارباً اربا -  یه بار دیگه صدام بزن جون بابا

جانم علی، جانم علی، علی اکبر



دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

جوون قد رشید من علی اکبر/ ای همه ی امید من علی اکبر

داری میری می لرزه پاهای بابات –  میری بی معنی میشه دنیای بابات –  یه رحمی کن به چشم دریای بابات

علی جونم ای حاصل عمر بابا –  آهسته تر برو که جون میدم اینجا – شبه پیمبرم نذار من رو تنها

جانم علی، جانم علی، علی اکبر


میری تموم حاصلم به سمت میدون / ای پسرم بابات داره میشه هراسون

ترسم اینه جلو چشام پرپر بشی -  ترسم اینه شهید مثل مادر بشی -  ترسم اینه شهید مثل حیدر بشی

ای قوت بازوی من علی اکبر -  ای قوت زانوی من علی اکبر -  ای گل لاله روی من علی اکبر

جانم علی، جانم علی، علی اکبر

 

علی غمت به قلب بابا مونده سنگین / اون گوشه شمشیرا میرن بالا و پایین

دشمن تو زد به هدف، برگرد برگرد -  علی نرو به اون طرف، برگرد برگرد، ای ثانی شاه نجف، برگرد برگرد

ای بهتر از جان پدر گل لیلا -  چرا شده جسم و تنت ارباً اربا -  یه بار دیگه صدام بزن جون بابا

جانم علی، جانم علی، علی اکبر



دانلود سبک

نظرات  (۱)

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی