وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۹ ب.ظ

مداحی شب هشتم ماه محرم - حضرت علی اکبر (ع) – زمینه یا واحد تند

ای واژه ی زیبا، دیباچه ی دریا / جانم فدای تو، ای اکبر لیلا

تو ابن الحسینی، یا علی دلاور – «وَ لا رَیبَ فیهِ»، انتَ شبه پیمبر  

هستی، همچو زهرای اطهر

جانم علی، علی اکبر

 

ای آیه ی پاکی، ای مظهر نیکی / دل مبتلای توست، ای عشق افلاکی

نگاهی به من کن، من اسیر تو هستم -  ببین که دلم را، جز تو بر کس نبستم

آقا، من ز عشق تو مستم

جانم علی، علی اکبر

 

امید دل هایی، درمان غم هایی / جانم فدای تو، بنما تو امضایی

که تا آخرین دم، از ولی و ولایت -  شبیه تو آقا، من نمایم حمایت

بنما، روزی من شهادت

جانم علی، علی اکبر



دانلود سبک زمینه

دانلود سبک واحد تند



* با نیم نگاهی به مداحی حاج عبدالرضا هلالی



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ای واژه ی زیبا، دیباچه ی دریا / جانم فدای تو، ای اکبر لیلا

تو ابن الحسینی، یا علی دلاور – «وَ لا رَیبَ فیهِ»، انتَ شبه پیمبر  

هستی، همچو زهرای اطهر

جانم علی، علی اکبر

 

ای آیه ی پاکی، ای مظهر نیکی / دل مبتلای توست، ای عشق افلاکی

نگاهی به من کن، من اسیر تو هستم -  ببین که دلم را، جز تو بر کس نبستم

آقا، من ز عشق تو مستم

جانم علی، علی اکبر

 

امید دل هایی، درمان غم هایی / جانم فدای تو، بنما تو امضایی

که تا آخرین دم، از ولی و ولایت -  شبیه تو آقا، من نمایم حمایت

بنما، روزی من شهادت

جانم علی، علی اکبر



دانلود سبک زمینه

دانلود سبک واحد تند



* با نیم نگاهی به مداحی حاج عبدالرضا هلالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی