وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

مداحی اربعین - زمینه یا شور

دل تنگ حرمم / راها بسته و من / می‌سوزم از بی تابی

کربلا که نرم / بیدارم همه شب / می‌میرم از بی‌خوابی

ای آقای کرم / دارم دق می‌کنم / میشه من رو دریابی

 

دردامون مگه کمه، دوا فقط حرمه

فکر کرب و بلا، همیشه تو سرمه

 

منو، بطلب، حرم دوباره نصیبم کن

بیا، بخرم، یه کم شبیه حبیبم کن

 

حسین مولانا

 

زنده موندم آقا / تا تو ماتم تو / جونم رو فدا کنم

باید موقع مرگ / تو ختمم واسه تو / روضه‌ت رو برپا کنم

باید که خودمو / مقبولِ نظرِ / حضرت زهرا کنم

 

مشکیه تن همه، فقط برای حسین

رو قبرم بزنید، منم گدای حسین

 

دلم، به غمت، خوشه که آبرو خریدی

اگر، چه بدم، ولی بدیهامو ندیدی

 

حسین مولانا

 

 

دانلود سبک

 

اجرای همین قطعه توسط کربلایی میلاد فخرایی

صوت قطعه | کلیپ تصویری



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی اربعین - زمینه یا شور

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۴:۱۳ ب.ظ

دل تنگ حرمم / راها بسته و من / می‌سوزم از بی تابی

کربلا که نرم / بیدارم همه شب / می‌میرم از بی‌خوابی

ای آقای کرم / دارم دق می‌کنم / میشه من رو دریابی

 

دردامون مگه کمه، دوا فقط حرمه

فکر کرب و بلا، همیشه تو سرمه

 

منو، بطلب، حرم دوباره نصیبم کن

بیا، بخرم، یه کم شبیه حبیبم کن

 

حسین مولانا

 

زنده موندم آقا / تا تو ماتم تو / جونم رو فدا کنم

باید موقع مرگ / تو ختمم واسه تو / روضه‌ت رو برپا کنم

باید که خودمو / مقبولِ نظرِ / حضرت زهرا کنم

 

مشکیه تن همه، فقط برای حسین

رو قبرم بزنید، منم گدای حسین

 

دلم، به غمت، خوشه که آبرو خریدی

اگر، چه بدم، ولی بدیهامو ندیدی

 

حسین مولانا

 

 

دانلود سبک

 

اجرای همین قطعه توسط کربلایی میلاد فخرایی

صوت قطعه | کلیپ تصویری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی