وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۰ ب.ظ

مراسم عزاداری شب هشتم ماه محرم / هیئت کانون دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) - نازی‌آباد؛ 22 آذر 89

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: من اکبرت هستم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: صدای جانان می‌آید؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای واژهی زیبا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یم فاطمی دُر سرمدی؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود پایانی: چشمه‌ی اشکه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: من اکبرت هستم

در راه عشق تو، روم سوی میدان  

من اکبرت هستم، فدایی جانان

چه سازم من با جدایی ات / منم بابا جان فدایی ات / فدایی ات

من علی اکبرم، فدایی تو / گشته جان و پیکرم، فدایی تو

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: صدای جانان می‌آید

خدایا من بیقرارم، صدای جانان می آید

علی اکبر، جوون من، به سوی میدان می آید

این حاصل عمر منه – شیره سپاهه یک تنه  

در دلم غوغا، می شود برپا، تا کند آسمون در اضطرابه

ای حبیب من، ای طبیب من، بی تو دل پر التهابه

علی اکبر من

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای واژهی زیبا

ای واژه ی زیبا، دیباچه ی دریا / جانم فدای تو، ای اکبر لیلا

تو ابن الحسینی، یا علی دلاور – «وَ لا رَیبَ فیهِ»، انتَ شبه پیمبر  

هستی، همچو زهرای اطهر

جانم علی، علی اکبر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند

تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند 

گریه و سوز دل و ناله و آهش ندهند

 

روشنی نیست به چشم و دل بی چشمی و دلی

از شب زلف تو تا روز سیاهش ندهند

 

کوه طاعت اگر آرد به قیامت زاهد

بی تولّای تو حتّی پر کاهش ندهند

 

به غباری که زکویت به رُخم مانده قسم

هر که خاک تو نشد عزّت و جاهش ندهند

 

دیده صد بار اگر کور شود بهتر از آن

که بدیدار تو یک فیض نگاهش ندهند

 

کافر و مؤمن و غیر و خودی و دشمن و دوست

هیچکس نیست که در کوی تو راهش ندهند

 

تو نوازش کنی، آن را که نگاهش نکنند

تو دهی راه، کسی را که پناهش ندهند

 

تلخی عشق حلاوت ندهد «میثم» را

تا که سوز سحر و اشک پگاهش ندهند

 

شاعر: استاد غلامرضا سازگار

شور: یم فاطمی دُر سرمدی

یم فاطمی، دُر سرمدی،گل احمدی، مه هاشمی
ز سرادقات محمدی طلعت ظهور جلالتی

 

به سما قمر، به نبی ثمر، به فاطمه دُر، به علی گهر
به حسن جگر، به حسین پسر، چه نجابتی، چه اصالتی

 

به ملک مطاع، به خدا مطیع، به مرض شفا، به جزا شفیع
چه مقام بندگیش منیع، به چه بندگی و اطاعتی

 

خم زلف او چه شکن شکن، به مثال نقرۀ خام تن
سپری به کتف و کفن به تن، به چه قامتی و قیامتی

 

ز جلو نظر سوی قبله گه، ز قفا نظر سوی خیمه گه
که نموده شد به قدش نگه به چه حسرتی و چه حالتی

 

ز قفا دو زن شده نوحه گر، یکی عمه گشت و یکی پسر
که نما به جانب ما نظر به اشارتی و نظارتی

 

شاعر: ناصرالدین شاه قاجار

سرود پایانی هیئت: چشمه‌ی اشکه

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: من اکبرت هستم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: صدای جانان می‌آید؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: ای واژهی زیبا؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: یم فاطمی دُر سرمدی؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود پایانی: چشمه‌ی اشکه؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: من اکبرت هستم

در راه عشق تو، روم سوی میدان  

من اکبرت هستم، فدایی جانان

چه سازم من با جدایی ات / منم بابا جان فدایی ات / فدایی ات

من علی اکبرم، فدایی تو / گشته جان و پیکرم، فدایی تو

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: صدای جانان می‌آید

خدایا من بیقرارم، صدای جانان می آید

علی اکبر، جوون من، به سوی میدان می آید

این حاصل عمر منه – شیره سپاهه یک تنه  

در دلم غوغا، می شود برپا، تا کند آسمون در اضطرابه

ای حبیب من، ای طبیب من، بی تو دل پر التهابه

علی اکبر من

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: ای واژهی زیبا

ای واژه ی زیبا، دیباچه ی دریا / جانم فدای تو، ای اکبر لیلا

تو ابن الحسینی، یا علی دلاور – «وَ لا رَیبَ فیهِ»، انتَ شبه پیمبر  

هستی، همچو زهرای اطهر

جانم علی، علی اکبر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند

تا کسی را به سر کوی تو راهش ندهند 

گریه و سوز دل و ناله و آهش ندهند

 

روشنی نیست به چشم و دل بی چشمی و دلی

از شب زلف تو تا روز سیاهش ندهند

 

کوه طاعت اگر آرد به قیامت زاهد

بی تولّای تو حتّی پر کاهش ندهند

 

به غباری که زکویت به رُخم مانده قسم

هر که خاک تو نشد عزّت و جاهش ندهند

 

دیده صد بار اگر کور شود بهتر از آن

که بدیدار تو یک فیض نگاهش ندهند

 

کافر و مؤمن و غیر و خودی و دشمن و دوست

هیچکس نیست که در کوی تو راهش ندهند

 

تو نوازش کنی، آن را که نگاهش نکنند

تو دهی راه، کسی را که پناهش ندهند

 

تلخی عشق حلاوت ندهد «میثم» را

تا که سوز سحر و اشک پگاهش ندهند

 

شاعر: استاد غلامرضا سازگار

شور: یم فاطمی دُر سرمدی

یم فاطمی، دُر سرمدی،گل احمدی، مه هاشمی
ز سرادقات محمدی طلعت ظهور جلالتی

 

به سما قمر، به نبی ثمر، به فاطمه دُر، به علی گهر
به حسن جگر، به حسین پسر، چه نجابتی، چه اصالتی

 

به ملک مطاع، به خدا مطیع، به مرض شفا، به جزا شفیع
چه مقام بندگیش منیع، به چه بندگی و اطاعتی

 

خم زلف او چه شکن شکن، به مثال نقرۀ خام تن
سپری به کتف و کفن به تن، به چه قامتی و قیامتی

 

ز جلو نظر سوی قبله گه، ز قفا نظر سوی خیمه گه
که نموده شد به قدش نگه به چه حسرتی و چه حالتی

 

ز قفا دو زن شده نوحه گر، یکی عمه گشت و یکی پسر
که نما به جانب ما نظر به اشارتی و نظارتی

 

شاعر: ناصرالدین شاه قاجار

سرود پایانی هیئت: چشمه‌ی اشکه

چشمه‌ی اشکه، تشنه‌ی نوره

چشمایی که منتظر روز ظهوره

 

هر جمعه دل عاشق ما ندبه میخونه

بی تاب غم حضرت موعود میمونه

 

دل مانده و عهدی / با حضرت مهدی

 

شور و حماسه، پاکی و ایمان

خورده گره با غزل نام شهیدان

 

با یاد علی اکبرای راه خمینی

پر میزنه دل تا حرم سرخ حسینی

 

ماییم و ولایت / تا وقت شهادت

 

ناله و گریه، سوز تو سینه

بشم تو هیئتت دعام همینه

 

گریان غم فاطمه‌ایم و آل زهرا

در سایه‌ی بیرق کریم آل طاها

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی