وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

احیای نیمه شعبان / هیئت رهپویان آل طاها (ع) - مسجد لولاگر؛ 1 خرداد 95

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

 

متن اشعار:

مناجات: غفلت از یار گرفتار شدم هم دارد

غفلـت از یـــار گرفتـار شدن هم دارد

از شما دور شدن، زار شدن هم دارد

 

عیب از ماست که هر صبح نمیبینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد


مهدیا لطف کن و درد مرا درمان کن

غم هجران تو بیمار شدن هم دارد

 

هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شده خوار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد


ای طبیب همه انگار دلـــــت با ما نیـست

بد شدن، حس دل آزار شدن هم دارد


آنقدر حرف در این سینه ی ما جمع شده

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد


از کریمان، فقرا جود و کرم می خواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد


نکنــــد منتــــــظر مــــردن مـــــایی آقـــا

این بدی مانع دیدار شدن هم دارد


ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیـــم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

 

-------------------------

 

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم

من اگر این همه بیدار نباشم چه کنم

 

گریه بر داغ فراق تو نکردن سخت است

خون چگر از غمت ای یار نباشم چه کنم

 

عده‌ای بر سر آنند اسیرت نشوند

من بر آنم جز گرفتار نباشم، چه کنم

 

تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم
راستی راستی بیمار نباشم چه کنم


چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر
عاشق روی تو یک بار نباشم چه کنم


ابرویت تیغ مصرٌی ست که جان می طلبد
به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم


خواستم نام مرا هم بنویسند همین
سر بازار خریدار نباشم چه کنم


من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا
فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم

 

شاعر: استاد علی اکبر لطیفیان

 

----------------------------

 

تو کوچه‌ها یکی گریونه، گریونه، گریونه

مادرم دیگه بی جونه، بی جونه، بی جونه

پاشو بریم من بی تابم، بی تابم، بی تابم

نمونده راهی تا خونه، تا خونه، تا خونه

 

برات بمیرم، که صورتت خونی شده، که صورتت خونی شده

 و...

 

شاعر: حسین رضائیان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

 

متن اشعار:

مناجات: غفلت از یار گرفتار شدم هم دارد

غفلـت از یـــار گرفتـار شدن هم دارد

از شما دور شدن، زار شدن هم دارد

 

عیب از ماست که هر صبح نمیبینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد


مهدیا لطف کن و درد مرا درمان کن

غم هجران تو بیمار شدن هم دارد

 

هر که از چشم بیفتاد، محلش ندهند

عبد آلوده شده خوار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد


ای طبیب همه انگار دلـــــت با ما نیـست

بد شدن، حس دل آزار شدن هم دارد


آنقدر حرف در این سینه ی ما جمع شده

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد


از کریمان، فقرا جود و کرم می خواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد


نکنــــد منتــــــظر مــــردن مـــــایی آقـــا

این بدی مانع دیدار شدن هم دارد


ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیـــم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

 

-------------------------

 

هر سحر منتظر یار نباشم چه کنم

من اگر این همه بیدار نباشم چه کنم

 

گریه بر داغ فراق تو نکردن سخت است

خون چگر از غمت ای یار نباشم چه کنم

 

عده‌ای بر سر آنند اسیرت نشوند

من بر آنم جز گرفتار نباشم، چه کنم

 

تو چه کردی که من از خواب و خوراک افتادم
راستی راستی بیمار نباشم چه کنم


چهارده بار خدا عاشق تو شد من اگر
عاشق روی تو یک بار نباشم چه کنم


ابرویت تیغ مصرٌی ست که جان می طلبد
به طلبکار بدهکار نباشم چه کنم


خواستم نام مرا هم بنویسند همین
سر بازار خریدار نباشم چه کنم


من اگر مثل تو هر صبح و غروبی آقا
فکر بین در و دیوار نباشم چه کنم

 

شاعر: استاد علی اکبر لطیفیان

 

----------------------------

 

تو کوچه‌ها یکی گریونه، گریونه، گریونه

مادرم دیگه بی جونه، بی جونه، بی جونه

پاشو بریم من بی تابم، بی تابم، بی تابم

نمونده راهی تا خونه، تا خونه، تا خونه

 

برات بمیرم، که صورتت خونی شده، که صورتت خونی شده

 و...

 

شاعر: حسین رضائیان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی