وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

روضه خانگی شهادت امام موسی کاظم (ع) / هیئت مکتب المهدی (عج) - نازی‌آباد؛ 13 اردیبهشت 94

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی؛ پخش آنلاین | دانلود

نوحه: باب الحوائج موسی بن جعفر؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: یا رب به کنج زندان؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی

موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی

راهی برای رد شدن قوم، وا کنی

 

زنجیرهای زیر گلویت مزاحمند

فرصت نمی‌دهند خودت را دعا کنی

 

در یک بدن به جای همه درد می‌کشی

می‌خواستی تمام خودت را فدا کنی

 

وقت اذان مغرب این تازیانه‌هاست

وقتش رسیده است که افطار وا کنی

 

مثل علی عروج نمازت امان نداد

فکری به حال فاصله ساق پا کنی

 

عیسی مسیح من به صلیبت کشیده‌اند

این گونه بهتر است خدا را صدا کنی

 

حالا میان قحطی تابوت‌های شهر

باید به تخته‌های دری اکتفا کنی

 

شاعر: استاد علی اکبر لطیفیان

نوحه: باب الحوائج موسی بن جعفر

در کنج سیه چال بلا غرق دعایم

جان از غم مادر دهم و رو به خدایم

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

عمرم شده طی گوشه‌ی زندان و به غربت

عالم و شده مبهوت من از این همه غربت

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

ای دختر معصومه‌ی من وقت سفر شد

بشتاب که هنگام جدایی ز پدر شد

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

من با غل و زنجیر عدو خو بنمودم

اما همه دم یاد غم فاطمه بودم

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

 

از بس که غریبانه شده مذهب و آیین

من جان بسپارم مگر احیا شود این دین

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

روضه پایانی: یا رب به کنج زندان

یا رب به کنج زندان بر لب رسیده جانم

زهر جفا رسیده تا مغز استخوانم
 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

 

از بس ستم کشیدم کاهیده شد تن من
کس را نباشد این جا یک لحظه‌اش بر من

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان


زهر جفای دشمن زد بر دلم شراره

این قلب خون‌تر از خون گردیده پاره پاره


آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

 

سندی شاهک آید بر دیدنم شبانه
سازد سینه تنم را با ضرب تازیانه

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان


در زیر کند و  زنجیر بی یاور و اسیرم
از بس ستم کشیدم راضی شدم بمیرم

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

روضه: موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی؛ پخش آنلاین | دانلود

نوحه: باب الحوائج موسی بن جعفر؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: یا رب به کنج زندان؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

روضه: موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی

موسی شدی که معجزه‌ای دست و پا کنی

راهی برای رد شدن قوم، وا کنی

 

زنجیرهای زیر گلویت مزاحمند

فرصت نمی‌دهند خودت را دعا کنی

 

در یک بدن به جای همه درد می‌کشی

می‌خواستی تمام خودت را فدا کنی

 

وقت اذان مغرب این تازیانه‌هاست

وقتش رسیده است که افطار وا کنی

 

مثل علی عروج نمازت امان نداد

فکری به حال فاصله ساق پا کنی

 

عیسی مسیح من به صلیبت کشیده‌اند

این گونه بهتر است خدا را صدا کنی

 

حالا میان قحطی تابوت‌های شهر

باید به تخته‌های دری اکتفا کنی

 

شاعر: استاد علی اکبر لطیفیان

نوحه: باب الحوائج موسی بن جعفر

در کنج سیه چال بلا غرق دعایم

جان از غم مادر دهم و رو به خدایم

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

عمرم شده طی گوشه‌ی زندان و به غربت

عالم و شده مبهوت من از این همه غربت

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

ای دختر معصومه‌ی من وقت سفر شد

بشتاب که هنگام جدایی ز پدر شد

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

من با غل و زنجیر عدو خو بنمودم

اما همه دم یاد غم فاطمه بودم

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

 

 

از بس که غریبانه شده مذهب و آیین

من جان بسپارم مگر احیا شود این دین

 

باب الحوائج، موسی بن جعفر

روضه پایانی: یا رب به کنج زندان

یا رب به کنج زندان بر لب رسیده جانم

زهر جفا رسیده تا مغز استخوانم
 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

 

از بس ستم کشیدم کاهیده شد تن من
کس را نباشد این جا یک لحظه‌اش بر من

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان


زهر جفای دشمن زد بر دلم شراره

این قلب خون‌تر از خون گردیده پاره پاره


آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

 

سندی شاهک آید بر دیدنم شبانه
سازد سینه تنم را با ضرب تازیانه

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان


در زیر کند و  زنجیر بی یاور و اسیرم
از بس ستم کشیدم راضی شدم بمیرم

 

آمد مرا به لب جان

کجایی ای رضا جان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی