وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۵ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۵۲ ب.ظ

مراسم عزاداری شب هشتم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) – شهرری؛ 3 دی 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

شور: علی اکبر گل لیلا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

شور: علی اکبر گل لیلا

علی اکبر گل لیلا

 

ای جوان پرپر من، ای امید آخر من

ای پناه خیمه‌گاهم، ای علی اکبر من

 

ای گل من / چرا شکسته ساقه‌ات

ای پسرم، وای از دل غم خانه‌ات

 

علی اکبر گل لیلا

 

ناله دارم از غم تو، از عزای هر دم تو

از عظش گشتی پریشان، سینه سوزه ماتم تو

 

تیغ دشمن / چه‌ها نموده با تنت

شکرخدا / نیامد اینجا مادرت

 

علی اکبر گل لیلا

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته

کرببلات آقا برام باغ بهشته / اینو خدا خودش رو قلب من نوشته

کرببلات آقا می ارزه به دو دنیا -  تویی امیر دل خسته یابن زهرا

آقام آقام 2 آقام حسین جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

شور: علی اکبر گل لیلا؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

شور: علی اکبر گل لیلا

علی اکبر گل لیلا

 

ای جوان پرپر من، ای امید آخر من

ای پناه خیمه‌گاهم، ای علی اکبر من

 

ای گل من / چرا شکسته ساقه‌ات

ای پسرم، وای از دل غم خانه‌ات

 

علی اکبر گل لیلا

 

ناله دارم از غم تو، از عزای هر دم تو

از عظش گشتی پریشان، سینه سوزه ماتم تو

 

تیغ دشمن / چه‌ها نموده با تنت

شکرخدا / نیامد اینجا مادرت

 

علی اکبر گل لیلا

شور: کرببلات آقا برام باغ بهشته

کرببلات آقا برام باغ بهشته / اینو خدا خودش رو قلب من نوشته

کرببلات آقا می ارزه به دو دنیا -  تویی امیر دل خسته یابن زهرا

آقام آقام 2 آقام حسین جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی