وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۱ دی ۱۳۸۸، ۰۶:۵۰ ب.ظ

مراسم عزاداری شب چهارم ماه محرم / هیئت کریم آل طاها (ع) - شهرری؛ 29 آذر 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: نوبت جانبازی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: پر از آهم، پر از دردم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلا اللهم الرزقنا؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: نوبت جانبازی من

نوبت جانبازی من / با دو طفلانم رسیده

بهر جان دادن برایت / این دو را حق آفریده

با دودست، خود کفن بر، قامت این دو نمودم

بابی از مردی و هیبت، در وجودشان گشودم  

دستشان دادم سلاح و، بر مقامشان فزودم

تحفه ای ناقابل -  این دو میوه ی دل

سهم زینب بهر -  ابطلای باطل  

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: پر از آهم، پر از دردم

دو چشمم ابر بهاره، می‌خواد از غصه بباره

پر از آهم، پر از دردم، مگه زینب دل نداره

 

میشه یه کار برات کنم / بچه‌هامو فدات کنم

 

مست روی تو، رو به سوی تو، میشینم رو جانمازم

غرق در احساس، با گلای یاس، دست گل برات می‌سازم

 

برادر غریبم

 

ببین اشکای چشامو، دل بر غم مبتلامو

بهار من، قرار من، قبول کن قربونیامو

 

این حرفا حرفای دلن / قبول بکن ناقابلن

 

حضرت آقا، یاری‌ام کن تا، پیش زهرا روسپید شم

یار بی یارم، آرزو دارم، مادر دو تا شهید شم

 

برادر غریبم

 

بیا از خیمه بهارم، ببین چشم پر ستاره‌م

بیا یارم، ببین دارم، گلاتو پرپر میارم

 

ای جانشین مادرم / حجت قبول ای خواهرم

 

شد حرم غوغا، وقتی آوردم، سوی خیمه بچه‌هاتو

بین این زن‌ها، یاور دردم، نشنیدم اصلاً صداتو

 

برادر غریبم

واحد: کربلا اللهم الرزقنا

دلم گرفته این شبا میخوام باهات حرف بزنم / اون چیزی که تو دلمه آقا میخوام برات بگم

بعد خدای مهربون تنها امید من تویی / ارباب خوب و باوفا صبح سپید من تویی

کربلا ، اللهم الرزقنا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: نوبت جانبازی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: پر از آهم، پر از دردم؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: کربلا اللهم الرزقنا؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: نوبت جانبازی من

نوبت جانبازی من / با دو طفلانم رسیده

بهر جان دادن برایت / این دو را حق آفریده

با دودست، خود کفن بر، قامت این دو نمودم

بابی از مردی و هیبت، در وجودشان گشودم  

دستشان دادم سلاح و، بر مقامشان فزودم

تحفه ای ناقابل -  این دو میوه ی دل

سهم زینب بهر -  ابطلای باطل  

آه و واویلا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: پر از آهم، پر از دردم

دو چشمم ابر بهاره، می‌خواد از غصه بباره

پر از آهم، پر از دردم، مگه زینب دل نداره

 

میشه یه کار برات کنم / بچه‌هامو فدات کنم

 

مست روی تو، رو به سوی تو، میشینم رو جانمازم

غرق در احساس، با گلای یاس، دست گل برات می‌سازم

 

برادر غریبم

 

ببین اشکای چشامو، دل بر غم مبتلامو

بهار من، قرار من، قبول کن قربونیامو

 

این حرفا حرفای دلن / قبول بکن ناقابلن

 

حضرت آقا، یاری‌ام کن تا، پیش زهرا روسپید شم

یار بی یارم، آرزو دارم، مادر دو تا شهید شم

 

برادر غریبم

 

بیا از خیمه بهارم، ببین چشم پر ستاره‌م

بیا یارم، ببین دارم، گلاتو پرپر میارم

 

ای جانشین مادرم / حجت قبول ای خواهرم

 

شد حرم غوغا، وقتی آوردم، سوی خیمه بچه‌هاتو

بین این زن‌ها، یاور دردم، نشنیدم اصلاً صداتو

 

برادر غریبم

واحد: کربلا اللهم الرزقنا

دلم گرفته این شبا میخوام باهات حرف بزنم / اون چیزی که تو دلمه آقا میخوام برات بگم

بعد خدای مهربون تنها امید من تویی / ارباب خوب و باوفا صبح سپید من تویی

کربلا ، اللهم الرزقنا

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی