وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

مداحی شب هشتم ماه محرم - حضرت علی اکبر (ع) - زمینه

رسیدم بالاسرت، گل لیلا پسرم

چه جوری جسم تو رو، به خیمه‌ها ببرم

 

علی جان طاقت داغت رو - نداره این دل بیچاره‌م

جوون قد رشیدم از تو - نمی‌تونم که دل بردارم

 

من از داغ تو / می‌میرم آخر

زبون می‌گیرم / علی اکبر

 

علی اکبر

 

تموم صحرا شده، پر از گلبرگ تنت

دیدم با چشم خودم، تو رو بدجور زدنت

 

علی جونم برای یاری - میون فوج نامحرم‌ها

رسیده عمه جانت زینب - بلند شو غیرتی بابا

 

جواب من رو / ندی می‌میرم

علی با داغت / تو کردی پیرم

 

علی اکبر

 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شب هشتم ماه محرم - حضرت علی اکبر (ع) - زمینه

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

رسیدم بالاسرت، گل لیلا پسرم

چه جوری جسم تو رو، به خیمه‌ها ببرم

 

علی جان طاقت داغت رو - نداره این دل بیچاره‌م

جوون قد رشیدم از تو - نمی‌تونم که دل بردارم

 

من از داغ تو / می‌میرم آخر

زبون می‌گیرم / علی اکبر

 

علی اکبر

 

تموم صحرا شده، پر از گلبرگ تنت

دیدم با چشم خودم، تو رو بدجور زدنت

 

علی جونم برای یاری - میون فوج نامحرم‌ها

رسیده عمه جانت زینب - بلند شو غیرتی بابا

 

جواب من رو / ندی می‌میرم

علی با داغت / تو کردی پیرم

 

علی اکبر

 

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی