وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۱ ق.ظ

مداحی شب 19 رمضان (عزاداری و احیای شب قدر) / هیئت کریم آل طاها (ع)؛ 13 خرداد 97

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: دردای من بی‌درمونه؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: به سمت مسجد روانه گشته حیدر؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه‌خوانی: علی امام من است و منم غلام علی؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: ای کاش بگیرند از امروز سحر را؛ پخش آنلاین | دانلود

سخنرانی: مقدمات استجابت دعا؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: با دست خالی اومدم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: قرآن گرفته بر سرش زینب؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: دردای من بی‌درمونه

دردای من، بی‌درمونه / میره حیدر، از این خونه

دل علی، پر از عذابه

از این عذاب، دلم کبابه

این شب قدری، حالم خرابه

فاطمه جان! داره میاد همسر تو

داره میاد بعد یه عمر / کنار تو حیدر تو 2

یاحیدر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: به سمت مسجد روانه گشته حیدر

به سمت مسجد روانه گشته حیدر

به زیر لب زمزمه: آیات کوثر

 

شب آخر، شد و حیدر، دلش درگیر غم است

از این ماتم، همه عالم، گرفتار ماتم است

 

زمزمه‌ی اهل سما: یا مرتضی یا مرتضی

نوحه‌ی عرشِ کبریا: یا مرتضی یا مرتضی

 

جانم امیرالمومنین

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

نغمه‌خوانی: علی امام من است و منم غلام علی

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 

و دشمنان خداوندگار می‌ترسند

ز خود نمایی شمشیر در نیام علی

 

علی بزرگ ترین اتفاق قرآن است

که بند گشته قیامت به یک قیام علی

 

قسم به وعده‌ی شیرین «من یمت یرنی»

که ایستاده بمیرم به احترام علی

 

یقین که ما همه سیراب می‌شویم آخر

کنار حوض نبی از شراب جام علی

 

شاعر: سید مهدی وزیری

روضه پایانی: ای کاش بگیرند از امروز سحر را

ای کاش بگیرند از امروز سحر را

ای اهلِ حرم سیر ببینید پدر را

 

شمشیر پُر از زهر گرفته ز طبیبان

بر نسخه ی تو فرصت اما و اگر را

 

جز تو چه کسی عفو کند قاتل خود را

آن قاتلِ خوابیده ی عمری دمِ در را

 

حتی خودِ قاتل پس از آن ضربه به خود گفت

ای کاش که برداری از این سجده کمر را

 

باور نکند کوفه که تو اهلِ نمازی

وامانده دهانش که شنیده ست خبر را

 

سخت است ولی باز برای دلِ زینب

یک روز به تأخیر بینداز سفر را

مناجات: با دست خالی اومدم

با دست خالی اومدم، به روم نیار نداریمو

یه عمریه که می‌خورم، چوب ندونم کاریمو

 

از وقتی که یادم میاد، توی گناه غوطه‌ورم

میخوام به تو تکیه کنم، دیگه شکسته کمرم

 

این دل رسوا میدونی، مجنون خیلیا بوده

بیراهه رفته میدونم، اسیر لیلیا بوده

 

الهی العفو، به حق مهدی

 

خواستم بگم که بعد از این، به غیر تو دل نمیدم

این دلو دست عشقای، هرزه و باطل نمیدم

 

کاری نمی‌کنم یه وقت، شما رو آزرده کنه

نامه‌ی اعمالم یه وقت، آقامو سرخورده کنه

 

به ریشه‌ی این دل من، گناه همیشه تیشه زد

خودت میدونی خیلی از، حرفا رو که نمیشه زد

 

الهی العفو، به حق مهدی

 

ترسم اینه به عاشقت، یه وقت امون نده اجل

حالا که زنده‌م میخونم، بقیة الله العجل

 

غروب جمعه این دلو، غربتت آشوب می‌کنه

آقا فقط اومدنت، حال منو خوب می‌کنه

 

اگه قبولم می‌کنی، ای مهدی صاحب زمان

سه‌شنبه‌ها به عشق تو، بیام همیشه جمکران

 

الهی العفو، به حق مهدی

زمزمه: قرآن گرفته بر سرش زینب؛ پخش آنلاین | دانلود

رسیده جون عاشقا بر لب

کاشکی می‌شد نجف بودم امشب

بخونم از حال دل زینب

علی مظلوم

 

کوفه شلوغ و همهمه برپاست

کنار بستر علی غوغاست

چشم انتظار مقدمش زهراست

علی مظلوم

 

جونی نمونده تو تنش یارب

قرآن گرفته بر سرش زینب

میگه با چشمای ترش امشب

خدانگهدار

 

***

 

رو دوشم عمری بار غم بردم

برای دین چه غصه‌ها خوردم

از بعد زهرا بود که من مردم

آه و واویلا

 

یادم نمیره اون شب تارو

یادم نمیره ناله‌ی یارو

خون به روی در و دیوارو

آه و واویلا

 

مغیره می‌زد به سر و بر روش

می‌زد با تازیونه بر پهلوش

یاور من افتاده بود بیهوش

آه و واویلا

 

***

 

همه برن جز گلای یاسم

بمون همه امیدم عباسم

به فکر لحظه‌های حساسم

جانم اباالفضل

 

جون تو و جون گل زهرا

یادت نره غروب عاشورا

همه امید من تویی بابا

جانم اباالفضل

 

نباشی زینب میشه آواره

نمی‌مونه نه گوش، نه گوشواره

بدون تو میمیره شیرخواره

جانم اباالفضل

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: دردای من بی‌درمونه؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: به سمت مسجد روانه گشته حیدر؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه‌خوانی: علی امام من است و منم غلام علی؛ پخش آنلاین | دانلود

روضه پایانی: ای کاش بگیرند از امروز سحر را؛ پخش آنلاین | دانلود

سخنرانی: مقدمات استجابت دعا؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: با دست خالی اومدم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

زمزمه: قرآن گرفته بر سرش زینب؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: دردای من بی‌درمونه

دردای من، بی‌درمونه / میره حیدر، از این خونه

دل علی، پر از عذابه

از این عذاب، دلم کبابه

این شب قدری، حالم خرابه

فاطمه جان! داره میاد همسر تو

داره میاد بعد یه عمر / کنار تو حیدر تو 2

یاحیدر

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: به سمت مسجد روانه گشته حیدر

به سمت مسجد روانه گشته حیدر

به زیر لب زمزمه: آیات کوثر

 

شب آخر، شد و حیدر، دلش درگیر غم است

از این ماتم، همه عالم، گرفتار ماتم است

 

زمزمه‌ی اهل سما: یا مرتضی یا مرتضی

نوحه‌ی عرشِ کبریا: یا مرتضی یا مرتضی

 

جانم امیرالمومنین

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

نغمه‌خوانی: علی امام من است و منم غلام علی

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 

و دشمنان خداوندگار می‌ترسند

ز خود نمایی شمشیر در نیام علی

 

علی بزرگ ترین اتفاق قرآن است

که بند گشته قیامت به یک قیام علی

 

قسم به وعده‌ی شیرین «من یمت یرنی»

که ایستاده بمیرم به احترام علی

 

یقین که ما همه سیراب می‌شویم آخر

کنار حوض نبی از شراب جام علی

 

شاعر: سید مهدی وزیری

روضه پایانی: ای کاش بگیرند از امروز سحر را

ای کاش بگیرند از امروز سحر را

ای اهلِ حرم سیر ببینید پدر را

 

شمشیر پُر از زهر گرفته ز طبیبان

بر نسخه ی تو فرصت اما و اگر را

 

جز تو چه کسی عفو کند قاتل خود را

آن قاتلِ خوابیده ی عمری دمِ در را

 

حتی خودِ قاتل پس از آن ضربه به خود گفت

ای کاش که برداری از این سجده کمر را

 

باور نکند کوفه که تو اهلِ نمازی

وامانده دهانش که شنیده ست خبر را

 

سخت است ولی باز برای دلِ زینب

یک روز به تأخیر بینداز سفر را

مناجات: با دست خالی اومدم

با دست خالی اومدم، به روم نیار نداریمو

یه عمریه که می‌خورم، چوب ندونم کاریمو

 

از وقتی که یادم میاد، توی گناه غوطه‌ورم

میخوام به تو تکیه کنم، دیگه شکسته کمرم

 

این دل رسوا میدونی، مجنون خیلیا بوده

بیراهه رفته میدونم، اسیر لیلیا بوده

 

الهی العفو، به حق مهدی

 

خواستم بگم که بعد از این، به غیر تو دل نمیدم

این دلو دست عشقای، هرزه و باطل نمیدم

 

کاری نمی‌کنم یه وقت، شما رو آزرده کنه

نامه‌ی اعمالم یه وقت، آقامو سرخورده کنه

 

به ریشه‌ی این دل من، گناه همیشه تیشه زد

خودت میدونی خیلی از، حرفا رو که نمیشه زد

 

الهی العفو، به حق مهدی

 

ترسم اینه به عاشقت، یه وقت امون نده اجل

حالا که زنده‌م میخونم، بقیة الله العجل

 

غروب جمعه این دلو، غربتت آشوب می‌کنه

آقا فقط اومدنت، حال منو خوب می‌کنه

 

اگه قبولم می‌کنی، ای مهدی صاحب زمان

سه‌شنبه‌ها به عشق تو، بیام همیشه جمکران

 

الهی العفو، به حق مهدی

زمزمه: قرآن گرفته بر سرش زینب؛ پخش آنلاین | دانلود

رسیده جون عاشقا بر لب

کاشکی می‌شد نجف بودم امشب

بخونم از حال دل زینب

علی مظلوم

 

کوفه شلوغ و همهمه برپاست

کنار بستر علی غوغاست

چشم انتظار مقدمش زهراست

علی مظلوم

 

جونی نمونده تو تنش یارب

قرآن گرفته بر سرش زینب

میگه با چشمای ترش امشب

خدانگهدار

 

***

 

رو دوشم عمری بار غم بردم

برای دین چه غصه‌ها خوردم

از بعد زهرا بود که من مردم

آه و واویلا

 

یادم نمیره اون شب تارو

یادم نمیره ناله‌ی یارو

خون به روی در و دیوارو

آه و واویلا

 

مغیره می‌زد به سر و بر روش

می‌زد با تازیونه بر پهلوش

یاور من افتاده بود بیهوش

آه و واویلا

 

***

 

همه برن جز گلای یاسم

بمون همه امیدم عباسم

به فکر لحظه‌های حساسم

جانم اباالفضل

 

جون تو و جون گل زهرا

یادت نره غروب عاشورا

همه امید من تویی بابا

جانم اباالفضل

 

نباشی زینب میشه آواره

نمی‌مونه نه گوش، نه گوشواره

بدون تو میمیره شیرخواره

جانم اباالفضل

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی