وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

جشن ولادت امام رضا (ع) / حسینیه امام حسن مجتبی (ع) | نازی‌آباد - 3 شهریور 94

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

شور: آمدم ای شاه پناهم بده؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: دوست دارم نگات کنم؛ پخش آنلاین | دانلود

مدح: برای قلب شکسته چه مرهمی داری؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

شور: آمدم ای شاه پناهم بده

آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی ز گناهم بده

 

ای حرمت ملجأ درماندگان

دور مران از در و راهم بده

 

ای گل بی‌خار گلستان عشق

قرب مکانی چو گیاهم بده

 

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یک لحظه نگاهم بده

 

ای که حریمت مَثل کهرباست

شوق و سبک خیزی کاهم بده

 

تا که ز عشق تو گدازم چو شمع

گرمی جان‌سوز به آهم بده

 

لشکر شیطان به کمین منند

بی‌کسم ای شاه پناهم بده

 

از صف مژگان نگهی کن به منب

با نظری یار و سپاهم بده

 

در شب اول که به قبرم نهند

نور بدان شام سیاهم بده

 

ای که عطابخش همه عالمی

جمله حاجات مرا هم بده

 

آن چه صلاح است برای «حسان»

از تو اگر هم که نخواهم بده

 

شاعر: حبیب الله چایچیان (حسان)

شور: دوست دارم نگات کنم

دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نیگا کنی

من تو رو نیگات کنم، تو هم منو صدا کنی

 

قربون چشات برم، از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره، اگه به من نیگا کنی

 

دل من زندونیه، تویی که تنها می‌تونی

قفسو واکنی و پرنده رو رها کنی

 

میشه کنج حرمت گوشه‌ی قلب من باشه؟

میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی؟

 

تو سرت شلوغه و زیردستیات فراوونند

از خدا میخوام کمی نیگا به زیرپا کنی

 

تو غریبی و منم غریبم، اما چی میشه

این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی؟

 

دوست دارم تو ایونِ آینه‌ت از صبح تا غروب

من با تو صفا کنم، تو هم منو دعا کنی

 

به وفای کفترای حرمت منم میخوام

 کفتری باشم که تنها تو منو هوا کنی

 

دلمو گره زدم به پنجره‌ت دارم میرم

دوست دارم تا من نرفتم گره‌ها رو وا کنی

 

صد هزار دفعه‌م شده پای ضریح زار می زنم

تا دلت یه بار بسوزه، دردامو دوا کنی

 

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همه شب

من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

 

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم

چی میشه تا که منو راهی کربلا کنی

 

شاعر: سهیل محمودی

مدح: برای قلب شکسته چه مرهمی داری

برای قلب شکسته چه مرحمی داری؟

تویی که در دل هر خانه عالمی داری

 

تویی که نام تو درمان دردهای من است

تویی که با دل دلداده همدمی داری

 

« دل همیشه غریبم هوایتان کرده »

بگو به راز دلم جان محرمی داری

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

 

------------------------------------------------

با نام رضا به سینه‌ها گل بزنید

با اشک به بارگاه او پل بزنید

 

فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بر دامن ما دست توسل بزنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

شور: آمدم ای شاه پناهم بده؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: دوست دارم نگات کنم؛ پخش آنلاین | دانلود

مدح: برای قلب شکسته چه مرهمی داری؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

شور: آمدم ای شاه پناهم بده

آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی ز گناهم بده

 

ای حرمت ملجأ درماندگان

دور مران از در و راهم بده

 

ای گل بی‌خار گلستان عشق

قرب مکانی چو گیاهم بده

 

لایق وصل تو که من نیستم

اذن به یک لحظه نگاهم بده

 

ای که حریمت مَثل کهرباست

شوق و سبک خیزی کاهم بده

 

تا که ز عشق تو گدازم چو شمع

گرمی جان‌سوز به آهم بده

 

لشکر شیطان به کمین منند

بی‌کسم ای شاه پناهم بده

 

از صف مژگان نگهی کن به منب

با نظری یار و سپاهم بده

 

در شب اول که به قبرم نهند

نور بدان شام سیاهم بده

 

ای که عطابخش همه عالمی

جمله حاجات مرا هم بده

 

آن چه صلاح است برای «حسان»

از تو اگر هم که نخواهم بده

 

شاعر: حبیب الله چایچیان (حسان)

شور: دوست دارم نگات کنم

دوست دارم صدات کنم، تو هم منو نیگا کنی

من تو رو نیگات کنم، تو هم منو صدا کنی

 

قربون چشات برم، از راه دوری اومدم

جای دوری نمیره، اگه به من نیگا کنی

 

دل من زندونیه، تویی که تنها می‌تونی

قفسو واکنی و پرنده رو رها کنی

 

میشه کنج حرمت گوشه‌ی قلب من باشه؟

میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی؟

 

تو سرت شلوغه و زیردستیات فراوونند

از خدا میخوام کمی نیگا به زیرپا کنی

 

تو غریبی و منم غریبم، اما چی میشه

این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی؟

 

دوست دارم تو ایونِ آینه‌ت از صبح تا غروب

من با تو صفا کنم، تو هم منو دعا کنی

 

به وفای کفترای حرمت منم میخوام

 کفتری باشم که تنها تو منو هوا کنی

 

دلمو گره زدم به پنجره‌ت دارم میرم

دوست دارم تا من نرفتم گره‌ها رو وا کنی

 

صد هزار دفعه‌م شده پای ضریح زار می زنم

تا دلت یه بار بسوزه، دردامو دوا کنی

 

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همه شب

من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

 

حسرت زیارت جد تو مونده بر دلم

چی میشه تا که منو راهی کربلا کنی

 

شاعر: سهیل محمودی

مدح: برای قلب شکسته چه مرهمی داری

برای قلب شکسته چه مرحمی داری؟

تویی که در دل هر خانه عالمی داری

 

تویی که نام تو درمان دردهای من است

تویی که با دل دلداده همدمی داری

 

« دل همیشه غریبم هوایتان کرده »

بگو به راز دلم جان محرمی داری

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه شعر در آدرس پیش رو: کلیک کنید

 

------------------------------------------------

با نام رضا به سینه‌ها گل بزنید

با اشک به بارگاه او پل بزنید

 

فرمود که هر زمان گرفتار شدید

بر دامن ما دست توسل بزنید

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی