وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ

مناجات سحری ماه رمضان / هیئت زوارالزهرا (س)؛ نازی آباد - 16 خرداد 96

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: حسین ثارالله؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: حسین ثارالله

حسین کعبه‌ی دل است

غمش سرشته با گل است

طواف غیر کوی او

طواف دور قاتل است

 

من به احدپرستیِ

خود اعتراف می‌کنم

به نیت حسین بر

کعبه طواف می‌کنم

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

قبله‌ی عالم است این

نگین خاتم است این

قیامتی اگر شده

شور محرم است این

 

این همه شور و حال را

با چه قلم توان نوشت

کتیبههای محتشم

خورده به سر در بهشت

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

ملائکه لطمه زنان

شیون و آه قدسیان

طبل عزاست می‌زند

بین زمین و آسمان

 

نام حسین را روی

خورشید فرش می‌زنند

پیرهن خونین را

به طاق عرش می‌زنند

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

به اذن رب شهدا

قسم به خاک کربلا

سرِ به روی نیزه را

طواف می کند خدا

 

قبلهی دل روی حسین

کعبه‌ی من روی حسین

اقامه می‌کنم نماز

به طاق ابروی حسین

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: حسین ثارالله؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: حسین ثارالله

حسین کعبه‌ی دل است

غمش سرشته با گل است

طواف غیر کوی او

طواف دور قاتل است

 

من به احدپرستیِ

خود اعتراف می‌کنم

به نیت حسین بر

کعبه طواف می‌کنم

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

قبله‌ی عالم است این

نگین خاتم است این

قیامتی اگر شده

شور محرم است این

 

این همه شور و حال را

با چه قلم توان نوشت

کتیبههای محتشم

خورده به سر در بهشت

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

ملائکه لطمه زنان

شیون و آه قدسیان

طبل عزاست می‌زند

بین زمین و آسمان

 

نام حسین را روی

خورشید فرش می‌زنند

پیرهن خونین را

به طاق عرش می‌زنند

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

 

به اذن رب شهدا

قسم به خاک کربلا

سرِ به روی نیزه را

طواف می کند خدا

 

قبلهی دل روی حسین

کعبه‌ی من روی حسین

اقامه می‌کنم نماز

به طاق ابروی حسین

 

حسین ثارالله، اباعبدالله

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی