وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

مداحی شب 19 رمضان (مناجات و احیا) / هیئت کریم آل طاها (ع)؛ نازی آباد - 5 تیر 95

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: یارب گناه کارم و آلوده دامنم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از مناجات توابین؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: یارب گناه کارم و آلوده دامنم

یا رب گناهکارم و آلوده دامنم

تو چاره‌ساز و از همه بیچاره‌تر منم

 

مأیوس از عنایت و لطف تو نیستم

با این همه گناه که باشد به گردنم

 

صد بار توبه کرده و توبه شکسته‌ام

این بار توبه کردم از این توبه ‌کردنم

 

شیطان هماره دشمن من، تو همیشه دوست

من دوست را نهاده، به دنبال دشمنم

 

بگذشت عمر و برزخ من می‌شود شروع

از لحظه‌ای که روح جدا گردد از تنم

 

ای مرگ مهلتی که در این تنگنای وقت

دست دعا به دامن آل عبا زنم

 

خواهی اگر گناه مرا بر رُخم کشی

بهتر که خویش را به جهنّم بیفکنم

 

کردم گناه و توبه شکستم هزار بار

یکدم نشد که سر عوض توبه بشکنم

 

دریا حریف نیست که پاکم کند دگر

باید شود به خون جگر پاک، دامنم

 

شاعر: حاج غلامرضا سازگار

مناجات: احیا و قرآن به سر

همه جا بروم به بهانه تو

که مگر برسم در خانه تو

 

همه جا دنبال تو می گردم

که تویی درمان همه دردم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

نشوم به جز از تو گدای کسی

بی ولای تو من نکشم نفسی

 

که تو لیلای من مجنونی

همه هست من دلخونی

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

اگرم نبود دل لایق تو

نظری که دلم شده عاشق تو

 

به خدا هستی همه‌ی هستم

به تو دل بستم به تو دل بستم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

دل خود زده ام گره بر در تو

چه شود که رسم بر محضر تو

 

من نا قابل به تو دل بستم

نکشی دامان خود از دستم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

همه درد و غمم، تو دوای منی

تو صفای صفا، تو منای منی

 

تو گل زیبای منی مهدی

تو مه شبهای منی مهدی

 

یا ابا صالح مددی مولا

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: یارب گناه کارم و آلوده دامنم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از مناجات توابین؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: یارب گناه کارم و آلوده دامنم

یا رب گناهکارم و آلوده دامنم

تو چاره‌ساز و از همه بیچاره‌تر منم

 

مأیوس از عنایت و لطف تو نیستم

با این همه گناه که باشد به گردنم

 

صد بار توبه کرده و توبه شکسته‌ام

این بار توبه کردم از این توبه ‌کردنم

 

شیطان هماره دشمن من، تو همیشه دوست

من دوست را نهاده، به دنبال دشمنم

 

بگذشت عمر و برزخ من می‌شود شروع

از لحظه‌ای که روح جدا گردد از تنم

 

ای مرگ مهلتی که در این تنگنای وقت

دست دعا به دامن آل عبا زنم

 

خواهی اگر گناه مرا بر رُخم کشی

بهتر که خویش را به جهنّم بیفکنم

 

کردم گناه و توبه شکستم هزار بار

یکدم نشد که سر عوض توبه بشکنم

 

دریا حریف نیست که پاکم کند دگر

باید شود به خون جگر پاک، دامنم

 

شاعر: حاج غلامرضا سازگار

مناجات: احیا و قرآن به سر

همه جا بروم به بهانه تو

که مگر برسم در خانه تو

 

همه جا دنبال تو می گردم

که تویی درمان همه دردم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

نشوم به جز از تو گدای کسی

بی ولای تو من نکشم نفسی

 

که تو لیلای من مجنونی

همه هست من دلخونی

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

اگرم نبود دل لایق تو

نظری که دلم شده عاشق تو

 

به خدا هستی همه‌ی هستم

به تو دل بستم به تو دل بستم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

دل خود زده ام گره بر در تو

چه شود که رسم بر محضر تو

 

من نا قابل به تو دل بستم

نکشی دامان خود از دستم

 

یا ابا صالح مددی مولا

 

همه درد و غمم، تو دوای منی

تو صفای صفا، تو منای منی

 

تو گل زیبای منی مهدی

تو مه شبهای منی مهدی

 

یا ابا صالح مددی مولا

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی