وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

مداحی شب 21 رمضان (مناجات و احیا) / هیئت کریم آل طاها (ع)؛ شهرری - 7 تیر 95

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: تمام عمر خودم بارها خطا کردم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: تمام عمر خودم بارها خطا کردم

نشستهام سر این سفره تا گذشت کنی

مرا ببخشی و باز ای خدا گذشت کنی

 

به افتتاح و ابوحمزه اتّکا کردم

که با فراز فراز دعا گذشت کنی

 

تمام عمر خودم بارها خطا کردم

چه میشود که تو هم بارها گذشت کنی

 

دلت میآید اگر بین شعلهها باشم؟

اراده کن که از این بینوا گذشت کنی

 

نوای فاطر یا فاطمه گرفتم که

به نام نامی خیرالنسا گذشت کنی

 

کبوتر حرم مشهدم چه بهتر که

دم شلوغی باب الرضا گذشت کنی

 

بدم قبول ولی ای کریم ممکن نیست

برای رفتن تا کربلا گذشت کنی؟

 

مقیم مسجد ارگم امیدوارم من

در این حریم سراسر صفا گذشت کنی

 

به شمر گفت سکینه غروب عاشورا

خدا کند نزنی عمه را گذشت کنی

 

--------------------------------------

 

طبیبا وا مکن زخم سرم را

مسوزان قلب زینب دخترم را

 

طبیبا کار از درمان گذشته

که آتش آب کرده پیکرم را

 

طبیبا نسخه ننویسی که باید

اجل بر چیند امشب بسترم را

 

ببیند آنگونه فرقم را که در قبر

نبیند فاطمه زخم سرم را

 

در و دیوار مسجد بود شاهد

که من گفتم اذان آخرم را

 

من آن یارم که شستم در دل شب

تن خونین تنها یاورم را

 

درود زندگی را گفتم آنروز

که زد در کوچه قنفذ همسرم را

 

شکاف زخم و ضعف تن به من داد

نوید وصل حی داورم را

 

از آن سوزم که امشب گوید آن پیر

کجا برده فلک نان آورم را

 

به (میثم) داده ام سوزی که گوید

سخن های دل غم پرورم را

 

شاعر: حاج غلام رضا سازگار

مناجات: احیا و قرآن به سر

امشب شب قدر است و من قدری ندارم

بحر دل آلوده‌ی خود بیقرارم

 

امشب شب قدر است و یک دنیا فقیرم

بیمارم و محتاج و در غفلت اسیرم

 

من آمدم با کوله بار بار زشتم

تا رنگ زهرائی بگیرد سرنوشتم

 

ای کاش میمردم شب قدرت نبینم

من باعث درد نگاری مهجبینم

 

چون نامه‌ی اعمال من بیند سحر گاه

بر حالت آلوده من میکشد آه

 

امشب بیا و کار دل را چاره بنما

مکتوب اعمال بدم را پاره بنما

 

رزق من امشب بهتر از صد سال گردد

گر یوسف زهرا ز من خوشحال گردد

 

گر او بخواهد بنده تو میشوم من

گر او نخواهد راه غفلت میروم من

 

امشب بیا و آرزویم را روا کن

او را به یاد ما تو مشغول دعا کن

 

با کوهی از حاجت به درگاهت نشستم

در لیلة القدر علی دل بر تو بستم

 

------------------------------------

اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش

نجف رفتی کاظمین رفتی کربلا رفتی یاد ما هم باش

 

مدینه رفتی به پابوس قبر پیغمبر، مادرت زهرا

به دیدار قبر مخفی از کوچه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

زیارت نامه که می‌خوانی بر مزار آن تربت خاموش

به دیدار قبر بی‌شمع مجتبی رفتی یاد ما هم باش

 

بغل کردی قبر مادر را، جای ماهم او را زیارت کن

به دیدار جد خود سوی نینوا رفتی یاد ما هم باش

 

 

شب جمعه کربلا رفتی یادماهم کن چون زدی بوسه

کنار قبر ابالفضل باوفا رفتی یاد ما هم باش

 

بزن بوسه جای ما روی فرق عباس و اکبر و اصغر

سر قبر قاسم و قبر عمه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

به جای ما هم زیارت کن عمه‌ات را کنج ویرانه

برای بوسیدن آن دردانه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

نماز حاجت که می‌خوانی از برای فرج مسجد کوفه

دعا کردی از برای فرج التماس دعا یاد ما هم باش

 

شدی محرم در مراسم حج یا منا رفتی یاد ما هم باش

به هر جا رفتی برو مهدی هر کجا رفتی یاد ما هم باش

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مناجات: تمام عمر خودم بارها خطا کردم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: تمام عمر خودم بارها خطا کردم

نشستهام سر این سفره تا گذشت کنی

مرا ببخشی و باز ای خدا گذشت کنی

 

به افتتاح و ابوحمزه اتّکا کردم

که با فراز فراز دعا گذشت کنی

 

تمام عمر خودم بارها خطا کردم

چه میشود که تو هم بارها گذشت کنی

 

دلت میآید اگر بین شعلهها باشم؟

اراده کن که از این بینوا گذشت کنی

 

نوای فاطر یا فاطمه گرفتم که

به نام نامی خیرالنسا گذشت کنی

 

کبوتر حرم مشهدم چه بهتر که

دم شلوغی باب الرضا گذشت کنی

 

بدم قبول ولی ای کریم ممکن نیست

برای رفتن تا کربلا گذشت کنی؟

 

مقیم مسجد ارگم امیدوارم من

در این حریم سراسر صفا گذشت کنی

 

به شمر گفت سکینه غروب عاشورا

خدا کند نزنی عمه را گذشت کنی

 

--------------------------------------

 

طبیبا وا مکن زخم سرم را

مسوزان قلب زینب دخترم را

 

طبیبا کار از درمان گذشته

که آتش آب کرده پیکرم را

 

طبیبا نسخه ننویسی که باید

اجل بر چیند امشب بسترم را

 

ببیند آنگونه فرقم را که در قبر

نبیند فاطمه زخم سرم را

 

در و دیوار مسجد بود شاهد

که من گفتم اذان آخرم را

 

من آن یارم که شستم در دل شب

تن خونین تنها یاورم را

 

درود زندگی را گفتم آنروز

که زد در کوچه قنفذ همسرم را

 

شکاف زخم و ضعف تن به من داد

نوید وصل حی داورم را

 

از آن سوزم که امشب گوید آن پیر

کجا برده فلک نان آورم را

 

به (میثم) داده ام سوزی که گوید

سخن های دل غم پرورم را

 

شاعر: حاج غلام رضا سازگار

مناجات: احیا و قرآن به سر

امشب شب قدر است و من قدری ندارم

بحر دل آلوده‌ی خود بیقرارم

 

امشب شب قدر است و یک دنیا فقیرم

بیمارم و محتاج و در غفلت اسیرم

 

من آمدم با کوله بار بار زشتم

تا رنگ زهرائی بگیرد سرنوشتم

 

ای کاش میمردم شب قدرت نبینم

من باعث درد نگاری مهجبینم

 

چون نامه‌ی اعمال من بیند سحر گاه

بر حالت آلوده من میکشد آه

 

امشب بیا و کار دل را چاره بنما

مکتوب اعمال بدم را پاره بنما

 

رزق من امشب بهتر از صد سال گردد

گر یوسف زهرا ز من خوشحال گردد

 

گر او بخواهد بنده تو میشوم من

گر او نخواهد راه غفلت میروم من

 

امشب بیا و آرزویم را روا کن

او را به یاد ما تو مشغول دعا کن

 

با کوهی از حاجت به درگاهت نشستم

در لیلة القدر علی دل بر تو بستم

 

------------------------------------

اباصالح التماس دعا هر کجا رفتی یاد ما هم باش

نجف رفتی کاظمین رفتی کربلا رفتی یاد ما هم باش

 

مدینه رفتی به پابوس قبر پیغمبر، مادرت زهرا

به دیدار قبر مخفی از کوچه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

زیارت نامه که می‌خوانی بر مزار آن تربت خاموش

به دیدار قبر بی‌شمع مجتبی رفتی یاد ما هم باش

 

بغل کردی قبر مادر را، جای ماهم او را زیارت کن

به دیدار جد خود سوی نینوا رفتی یاد ما هم باش

 

 

شب جمعه کربلا رفتی یادماهم کن چون زدی بوسه

کنار قبر ابالفضل باوفا رفتی یاد ما هم باش

 

بزن بوسه جای ما روی فرق عباس و اکبر و اصغر

سر قبر قاسم و قبر عمه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

به جای ما هم زیارت کن عمه‌ات را کنج ویرانه

برای بوسیدن آن دردانه‌ها رفتی یاد ما هم باش

 

نماز حاجت که می‌خوانی از برای فرج مسجد کوفه

دعا کردی از برای فرج التماس دعا یاد ما هم باش

 

شدی محرم در مراسم حج یا منا رفتی یاد ما هم باش

به هر جا رفتی برو مهدی هر کجا رفتی یاد ما هم باش

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی