وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۸۹، ۱۲:۳۱ ب.ظ

جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) / هیئت کریم آل طاها (ع)؛ نازی آباد - 3 شهریور 89

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سرود: حسن کریم آل طاها؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کریم ترین کریم اومد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: پر بزن و برو کربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه خوانی: علی امام من است؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

سرود: حسن کریم آل طاها

اسمش حسن، وصفش حسن

روی دل آرایش حسن

 

فکرش حسن ذکرش حسن

زلف چلیپایش حسن

 

حسن کریم آل طاها

 

دستش چشمش

از فرق تا پایش

 

بحرش حسن مهرش حسن

آن قد رعنایش حسن

 

حسن کریم آل طاها

شور: کریم ترین کریم اومد

یه یاس سبز دلربا از جنت النعیم اومد

آی گداهاً صف بکشید، کریم‌ترین کریم اومد

 

قرار من، بهار من، کریم آل فاطمه

واکن گره ز کار من، کریم آل فاطمه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

 

گلای خوشبو همشون، مست شدن از بوی حسن

یوسف بریده دستشو، با دیدن روی حسن

 

این که همه؛ خمارشن، امام و سرور منه

پاره‌ی قلب مصطفی، عزیز زهرا حسنه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

 

همیشه آرزوم بوده، بیام کنار تربتت

کنار این نشونه‌ی، مونده به جا ز غربتت

 

آقا میگن مزار تو، نه صحنی داره نه سرا

نه گنبدی نه کفتری، خیلی غریبند زائرا

 

اگه یه روز نصیب بشه، پا تو حریمت بذارم

کنار قبرت بشینم، ابر بهاری ببارم

 

مرغ دلم هر روز و شب، پر می‌کشه از تو سینه

سرگردونه تو آسمون، داره هوای مدینه

 

این که همه؛ خمارشن، امام و سرور منه

پاره‌ی قلب مصطفی، عزیز زهرا حسنه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

شور: پر بزن و برو کربلا

گر دل شکسته ای / رنجور و خسته ای / تا پر نبسته ای

پر بزن، پر بزن، پر بزن و برو کربلا

 

وقتی ویرونهای / بی آب و دونه‌ای / فکر یه لونه‌ای

پر بزن، پر بزن، پر بزن و برو کربلا

 

دنیای منی، لیلای منی، مولای منی، آقای منی

 

عشقُکَ خیر ُ العمل / مجنونم از ازل / مهلت بده اجل

پر نزن، دور من، جون نمیدم تا نرم حرم

 

ذکر لبم مدام / آقام آقام آقام / دلتنگ کربلام

زین سخن، نگذرم، جون نمیدم تا نَرَم حرم

 

شاه عرفات، جونم به فدات، پر میزنه دل، سمت کربلات

 

دلگیرم از همه / قلبم پر از غمه / هر دم این زمزمه

کربلا، کربلا، صلِّ علی حرم الهُدی

 

تا من خدایی شم / بار غم می‌کشم / تا کربلایی شم

کربلا، کربلا، صلِّ علی حرم الهُدی

 

مدیون توام، ممنون توام، لیلای منی، مجنون توام

نغمه خوانی: علی امام من است

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 

و دشمنان خداوندگار می‌ترسند

ز خود نمایی شمشیر در نیام علی

 

علی بزرگ ترین اتفاق قرآن است

که بند گشته قیامت به یک قیام علی

 

قسم به وعده‌ی شیرین «من یمت یرنی»

که ایستاده بمیرم به احترام علی

 

یقین که ما همه سیراب می‌شویم آخر

کنار حوض نبی از شراب جام علی

 

شاعر: سید مهدی وزیری

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سرود: حسن کریم آل طاها؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: کریم ترین کریم اومد؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: پر بزن و برو کربلا؛ پخش آنلاین | دانلود

نغمه خوانی: علی امام من است؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

سرود: حسن کریم آل طاها

اسمش حسن، وصفش حسن

روی دل آرایش حسن

 

فکرش حسن ذکرش حسن

زلف چلیپایش حسن

 

حسن کریم آل طاها

 

دستش چشمش

از فرق تا پایش

 

بحرش حسن مهرش حسن

آن قد رعنایش حسن

 

حسن کریم آل طاها

شور: کریم ترین کریم اومد

یه یاس سبز دلربا از جنت النعیم اومد

آی گداهاً صف بکشید، کریم‌ترین کریم اومد

 

قرار من، بهار من، کریم آل فاطمه

واکن گره ز کار من، کریم آل فاطمه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

 

گلای خوشبو همشون، مست شدن از بوی حسن

یوسف بریده دستشو، با دیدن روی حسن

 

این که همه؛ خمارشن، امام و سرور منه

پاره‌ی قلب مصطفی، عزیز زهرا حسنه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

 

همیشه آرزوم بوده، بیام کنار تربتت

کنار این نشونه‌ی، مونده به جا ز غربتت

 

آقا میگن مزار تو، نه صحنی داره نه سرا

نه گنبدی نه کفتری، خیلی غریبند زائرا

 

اگه یه روز نصیب بشه، پا تو حریمت بذارم

کنار قبرت بشینم، ابر بهاری ببارم

 

مرغ دلم هر روز و شب، پر می‌کشه از تو سینه

سرگردونه تو آسمون، داره هوای مدینه

 

این که همه؛ خمارشن، امام و سرور منه

پاره‌ی قلب مصطفی، عزیز زهرا حسنه

 

امام حسن 2، حسن کریم عالمینه

امام حسن 2، حسن برادر حسینه

شور: پر بزن و برو کربلا

گر دل شکسته ای / رنجور و خسته ای / تا پر نبسته ای

پر بزن، پر بزن، پر بزن و برو کربلا

 

وقتی ویرونهای / بی آب و دونه‌ای / فکر یه لونه‌ای

پر بزن، پر بزن، پر بزن و برو کربلا

 

دنیای منی، لیلای منی، مولای منی، آقای منی

 

عشقُکَ خیر ُ العمل / مجنونم از ازل / مهلت بده اجل

پر نزن، دور من، جون نمیدم تا نرم حرم

 

ذکر لبم مدام / آقام آقام آقام / دلتنگ کربلام

زین سخن، نگذرم، جون نمیدم تا نَرَم حرم

 

شاه عرفات، جونم به فدات، پر میزنه دل، سمت کربلات

 

دلگیرم از همه / قلبم پر از غمه / هر دم این زمزمه

کربلا، کربلا، صلِّ علی حرم الهُدی

 

تا من خدایی شم / بار غم می‌کشم / تا کربلایی شم

کربلا، کربلا، صلِّ علی حرم الهُدی

 

مدیون توام، ممنون توام، لیلای منی، مجنون توام

نغمه خوانی: علی امام من است

علی امام من است و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 

و دشمنان خداوندگار می‌ترسند

ز خود نمایی شمشیر در نیام علی

 

علی بزرگ ترین اتفاق قرآن است

که بند گشته قیامت به یک قیام علی

 

قسم به وعده‌ی شیرین «من یمت یرنی»

که ایستاده بمیرم به احترام علی

 

یقین که ما همه سیراب می‌شویم آخر

کنار حوض نبی از شراب جام علی

 

شاعر: سید مهدی وزیری

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی