وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

مداحی شب 23 رمضان (مناجات و احیا) / هیئت کریم آل طاها (ع) - 18 تیر 94

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سخنرانی: آمادگی برای احیا و مراسم شب قدر؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: هنوز بار گناهی که داشتم دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: درد دل با امام زمان (عج)؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: هنوز بار گناهی که داشتم دارم

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

ز شرم شعله ی آهی که داشتم، دارم

 

اگر چه بر سر کویت غریب افتادم

ز اشک خویش سپاهی که داشتم، دارم

 

مگر سیاهی چشم تو مرحمت بکند

وگرنه بخت سیاهی که داشتم، دارم

 

من از نظاره‌ی روی تو دل نخواهم کَند

گرسنه چشم نگاهی که داشتم، دارم

 

بخوان ز چشم من آن حرفها که می دانی

ز رنگ چهره گواهی که داشتم، دارم

 

خوشم که نام حسینم ز لب نیفتاده

یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم

 

لباس نوکری او لباس فخر من است

مدال خدمت شاهی که داشتم، دارم

مناجات: درد دل با امام زمان (عج)

کجایید ای شهیدان خدایی

بلاجویان دشت کربلایی

 

کجایید ای سبک روحان عاشق

پرنده‌تر ز مرغان هوایی

 

کجایید ای شهان آسمانی

بدانسته فلک را درگشایی

 

کجایید ای ز جان و جا رهیده

کسی مر عقل را گوید کجایی

 

کجایید ای در زندان شکسته

بداده وام داران را رهایی

 

کجایید ای در مخزن گشاده

کجایید ای نوای بی‌نوایی

 

در آن بحرید کاین عالم کف او است

زمانی بیش دارید آشنایی

 

کف دریاست صورت‌های عالم

ز کف بگذر اگر اهل صفایی

 

دلم کف کرد کاین نقش سخن شد

بهل نقش و به دل رو گر ز مایی

 

برآ ای شمس تبریزی ز مشرق

که اصل اصل اصل هر ضیایی

 

شاعر: مولوی

 

---------------

 

سحر خیز مدینه کی میایی

الا ای بی قرینه کی میایی

 

قلوب شیعیان دریای خون شد

جهان پر شد زکینه کی میایی

 

عزیزم مادرت چشم انتظار است

دوای زخم سینه کی میایی

 

بگردم کو به کو، صحرا به صحرا

ترا بینم به عینین کی میایی

 

غم عشقت مرا بیچاره کرده

دل تنگ مرا صد پاره کرده

 

هوای دیدن روی تو یک عمر

مرا در کوچه ها اواره کرده

 

به تنگ آمد دلم از این جدایی

عزیزم جان جانم کی میایی

 

سراپا از غم هجر تو دردم

بیا ای نازنین دورت بگردم

 

-----------------------------

 

غم عشقت بیابان پرورم کرد

فراقت مرغ بی‌بال و پرم کرد

 

به مو واجی (گفتی) صبوری کن صبوری

صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد

 

شاعر: باباطاهر عریان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

سخنرانی: آمادگی برای احیا و مراسم شب قدر؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: هنوز بار گناهی که داشتم دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: فرازی از دعای ابوحمزه ثمالی؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: احیا و قرآن به سر؛ پخش آنلاین | دانلود

مناجات: درد دل با امام زمان (عج)؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

مناجات: هنوز بار گناهی که داشتم دارم

هنوز بار گناهی که داشتم، دارم

ز شرم شعله ی آهی که داشتم، دارم

 

اگر چه بر سر کویت غریب افتادم

ز اشک خویش سپاهی که داشتم، دارم

 

مگر سیاهی چشم تو مرحمت بکند

وگرنه بخت سیاهی که داشتم، دارم

 

من از نظاره‌ی روی تو دل نخواهم کَند

گرسنه چشم نگاهی که داشتم، دارم

 

بخوان ز چشم من آن حرفها که می دانی

ز رنگ چهره گواهی که داشتم، دارم

 

خوشم که نام حسینم ز لب نیفتاده

یگانه پشت و پناهی که داشتم، دارم

 

لباس نوکری او لباس فخر من است

مدال خدمت شاهی که داشتم، دارم

مناجات: درد دل با امام زمان (عج)

کجایید ای شهیدان خدایی

بلاجویان دشت کربلایی

 

کجایید ای سبک روحان عاشق

پرنده‌تر ز مرغان هوایی

 

کجایید ای شهان آسمانی

بدانسته فلک را درگشایی

 

کجایید ای ز جان و جا رهیده

کسی مر عقل را گوید کجایی

 

کجایید ای در زندان شکسته

بداده وام داران را رهایی

 

کجایید ای در مخزن گشاده

کجایید ای نوای بی‌نوایی

 

در آن بحرید کاین عالم کف او است

زمانی بیش دارید آشنایی

 

کف دریاست صورت‌های عالم

ز کف بگذر اگر اهل صفایی

 

دلم کف کرد کاین نقش سخن شد

بهل نقش و به دل رو گر ز مایی

 

برآ ای شمس تبریزی ز مشرق

که اصل اصل اصل هر ضیایی

 

شاعر: مولوی

 

---------------

 

سحر خیز مدینه کی میایی

الا ای بی قرینه کی میایی

 

قلوب شیعیان دریای خون شد

جهان پر شد زکینه کی میایی

 

عزیزم مادرت چشم انتظار است

دوای زخم سینه کی میایی

 

بگردم کو به کو، صحرا به صحرا

ترا بینم به عینین کی میایی

 

غم عشقت مرا بیچاره کرده

دل تنگ مرا صد پاره کرده

 

هوای دیدن روی تو یک عمر

مرا در کوچه ها اواره کرده

 

به تنگ آمد دلم از این جدایی

عزیزم جان جانم کی میایی

 

سراپا از غم هجر تو دردم

بیا ای نازنین دورت بگردم

 

-----------------------------

 

غم عشقت بیابان پرورم کرد

فراقت مرغ بی‌بال و پرم کرد

 

به مو واجی (گفتی) صبوری کن صبوری

صبوری طرفه خاکی بر سرم کرد

 

شاعر: باباطاهر عریان

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی