وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۸ ب.ظ

مداحی شب 23 رمضان (شهادت حضرت امیر ع) / هیئت زوار الزهرا (س) - 18 تیر 94

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: نجف شهر رؤیایی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: شهید گمنام سلام؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: مولای ما نمونه‌ی دیگر نداشته است؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: شهیدا نگاه کنید به حال ما؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: نجف شهر رؤیایی من

علی شور شیدایی من / نجف شهر رؤیایی من / شکوه تماشایی من / تو تنهایی من

دل تنگ ایوون طلای نجف هستم آقا

من دل به اذن دخول حرم بستم آقا

عهدی که بستم به جان تو نشکستم آقا

به جان، تو نشکستم آقا

یا ( مرتضی 3 ) ای علی جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: شهید گمنام سلام

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

 

شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

 

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

 

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

 

شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

 

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی!

شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

 

راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

 

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه!

راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

 

خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

 

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم!

حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم!

 

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

 

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور!

 

شاعر: مجتبی رمضانی

واحد: مولای ما نمونه‌ی دیگر نداشته است

مولای ما نمونه دیگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

 

وقت طواف دور حرم فکر می کنم

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

 

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی

آیینه ای برای پیمبر نداشته است

 

سوگند می خورم که نبی شهر علم بود

شهری که جز علی در دیگر نداشته است

 

طوری ز چارچوب در قلعه کنده است

انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است

 

یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود

یا جبرئیل واژه بهتر نداشته است

 

چون روز روشن است که در جهل گمشده است

هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است

 

این شعر استعاره ندارد برای او

تقصیر من که نیست برابر نداشته است

 

شاعر: سیدحمیدرضا برقعی

شور: شهیدا نگاه کنید به حال ما

شهیدا نگاه کنین به حال ما

شما رو به حق خاک جبهه‌ها

ایشالله، ما هم بریم مثل شما ... تا کربلا

 

دل خوشیمون از این دنیا، پلاک و سربند و چفیه

خسته شهر زرق و برق، زمزمه داریم با گریه:

 

کجایید ای شهیدان خدایی... بلاجویان دشت کربلایی

کجایید ای سبکبالان عاشق... پرنده تر ز مرغان هوایی

 

دل من مقیم کربلای تو

جوونیم به پای روضه‌های تو

رسیده، نسیم جانفزای تو... تو این صحرا

 

شهید روز عاشورا، لاله‌ی عطشان زهرا

تشنه بریدن رگ هاتو، تو روز روشن واویلا

 

اگر کشتند چرا آبت ندادند ... چرا زان درّ نایابت ندادند

اگر کشتند چرا خاکت نکردند ... کفن بر جسم صد چاکت نکردند

 

غم ما، شراره‌های اون دره

هنوزم صاحب‌‌زمان خون جگره

دل ما پی مزار مادره... مادر زهرا

 

راز ولایت یا زهرا... رمز شهادت یا زهرا

ذکر مدام لب‌های... حضرت حجت یازهرا

 

سحرخیز مدینه کی می‌آیی ... امیر بی‌قرینه کی می‌آیی

عزیزم مادرت چشم انتظاره... شفای زخم سینه کی می‌آیی

 

شاعر: روح الله اسماعیلی (بند اول و دوم)

میلاد عرفان پور (بند سوم)

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

زمینه: نجف شهر رؤیایی من؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: شهید گمنام سلام؛ پخش آنلاین | دانلود

واحد: مولای ما نمونه‌ی دیگر نداشته است؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: شهیدا نگاه کنید به حال ما؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

زمینه: نجف شهر رؤیایی من

علی شور شیدایی من / نجف شهر رؤیایی من / شکوه تماشایی من / تو تنهایی من

دل تنگ ایوون طلای نجف هستم آقا

من دل به اذن دخول حرم بستم آقا

عهدی که بستم به جان تو نشکستم آقا

به جان، تو نشکستم آقا

یا ( مرتضی 3 ) ای علی جان

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

واحد: شهید گمنام سلام

دلم گرفته،بازم چشام بارونیه،وای،وای،وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه،وای،وای؛وای

 

شهید گمنام سلام،خوش اومدی،مسافر من،خسته نباشی پهلون

شهید گمنام سلام،پرستوی مهاجر من،صفا دادی به شهرمون

 

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید،تو مگه کجا بودی؟

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا رسید،تو مگه کجا بودی؟

 

وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد،مگه با آقا بودی؟

وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا(س)می چکید،تو مگه کجا بودی؟

 

شهید گمنام،دوباره زائرت شدم،وای،وای،وای

شهید گمنام،بازم کبوترت شدم،وای،وای،وای

 

شهید گمنام بگو،بگو به من حرف دلت رو،تا کی می خوای سکوت کنی!

شهید گمنام بگو،پس کی می خوای فکری برای بغض توی گلوت کنی؟

 

راستی هنوز مادر پیرت تو خونه منتظره،چرا اینجا خوابیدی؟

راستی مادر نصفه شبا با گریه از خواب می پره،چرا اینجا خوابیدی؟

 

راستی بابات چند ساله دق مرگ شد و عمرش سر اومد،خدا رحمتش کنه!

راستی کسی نیست مادر و حتی یه دکتر ببره،چرا اینجا خوابیدی؟

 

خودم می دونم،شرمنده پلاکتم،وای،وای

مدیون اشکِ فرزند بی پناهتم،وای،وای

 

حق داری هر چی بگی،تازه دارم کنار قبرت فکر دقایق می کنم!

حق داری هر چی بگی،به روم نیار گلایه هاتو خودم دارم دق می کنم!

 

باشه دیگه کل وصیت هاتو اجرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه دعا برا یوسف زهرا می کنم،تو فقط غصه نخور!

 

باشه دیگه کاری برا غوغای محشر می کنم،تو فقط غصه نخور!

باشه دیگه فکری برا اشکای رهبر میکنم،تو فقط غصه نخور!

 

شاعر: مجتبی رمضانی

واحد: مولای ما نمونه‌ی دیگر نداشته است

مولای ما نمونه دیگر نداشته است

اعجاز خلقت است و برابر نداشته است

 

وقت طواف دور حرم فکر می کنم

این خانه بی دلیل ترک برنداشته است

 

دیدیم در غدیر که دنیا به جز علی

آیینه ای برای پیمبر نداشته است

 

سوگند می خورم که نبی شهر علم بود

شهری که جز علی در دیگر نداشته است

 

طوری ز چارچوب در قلعه کنده است

انگار قلعه هیچ زمان در نداشته است

 

یا غیر لافتی صفتی در خورش نبود

یا جبرئیل واژه بهتر نداشته است

 

چون روز روشن است که در جهل گمشده است

هر کس که ختم نادعلی بر نداشته است

 

این شعر استعاره ندارد برای او

تقصیر من که نیست برابر نداشته است

 

شاعر: سیدحمیدرضا برقعی

شور: شهیدا نگاه کنید به حال ما

شهیدا نگاه کنین به حال ما

شما رو به حق خاک جبهه‌ها

ایشالله، ما هم بریم مثل شما ... تا کربلا

 

دل خوشیمون از این دنیا، پلاک و سربند و چفیه

خسته شهر زرق و برق، زمزمه داریم با گریه:

 

کجایید ای شهیدان خدایی... بلاجویان دشت کربلایی

کجایید ای سبکبالان عاشق... پرنده تر ز مرغان هوایی

 

دل من مقیم کربلای تو

جوونیم به پای روضه‌های تو

رسیده، نسیم جانفزای تو... تو این صحرا

 

شهید روز عاشورا، لاله‌ی عطشان زهرا

تشنه بریدن رگ هاتو، تو روز روشن واویلا

 

اگر کشتند چرا آبت ندادند ... چرا زان درّ نایابت ندادند

اگر کشتند چرا خاکت نکردند ... کفن بر جسم صد چاکت نکردند

 

غم ما، شراره‌های اون دره

هنوزم صاحب‌‌زمان خون جگره

دل ما پی مزار مادره... مادر زهرا

 

راز ولایت یا زهرا... رمز شهادت یا زهرا

ذکر مدام لب‌های... حضرت حجت یازهرا

 

سحرخیز مدینه کی می‌آیی ... امیر بی‌قرینه کی می‌آیی

عزیزم مادرت چشم انتظاره... شفای زخم سینه کی می‌آیی

 

شاعر: روح الله اسماعیلی (بند اول و دوم)

میلاد عرفان پور (بند سوم)

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی