وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۸، ۰۹:۱۶ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) / هیئت لثارات الحسین (ع) - رمضان 88

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: طبیبا وامکن زخم سرم را؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: علی مولا یا علی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: طبیبا وامکن زخم سرم را

طبیبا وا مکن زخم سرم را

مسوزان قلب زینب دخترم را

طبیبا کار از درمان گذشته

که آتش آب کرده پیکرم را

طبیبا نسخه ننویسی که باید

اجل بر چیند امشب بسترم را

ببیند آنگونه فرقم را که در قبر

نبیند فاطمه زخم سرم را

در و دیوار مسجد بود شاهد

که من گفتم اذان آخرم را

من آن یارم که شستم در دل شب

تن خونین تنها یاورم را

درود زندگی را گفتم آنروز

که زد در کوچه قنفذ همسرم را

شکاف زخم و ضعف تن به من داد

نوید وصل حی داورم را

از آن سوزم که امشب گوید آن پیر

کجا برده فلک نان آورم را

به (میثم) داده ام سوزی که گوید

سخن های دل غم پرورم را

 

شاعر: استاد غلامرضا سازگار

شور: علی مولا یا علی

علی مولا یا علی، علی (4)

 

غریب‌ترین مرد زمینه تو دنیا

می‌کشه بار غم و غصه تنها

یه دل داره پر از فراق زهرا

دلش گرفته، شبای آخر

میخواد بره تا، کنار کوثر

 

علی مولا یا علی، علی (4)

 

کوچه‌ها شاهدن که نیمه شب‌ها

عابر خسته‌ای با نون و خرما

میزنه سر به خونه‌ی یتیما

بابا خوب و، غریب شهره

یه عمریه که، با دنیا قهره

 

علی مولا یا علی، علی (4)

 

سر به خاک پاش گذاشتم / عزت و شرف گرفتم

آبرو از آبروی / امیر نجف گرفتم

همه حرفامو، با علی گفتم

تا زمین خوردم، یاعلی گفتم

یاعلی حیدر

 

به سرم زیاده باشم / غبار محضر مولا

بَسَمّه بشه شفیعم / قیامت قنبر مولا

اگه پرپر شَم، با علی عشقه

اگه بی سر شَم، با علی عشقه

یاعلی حیدر

 

دین نداره هرکی بر لب / ذکر یاعلی نداره

تو بهشت راش نمیدن چون / کاری با علی نداره

جای خون عشقش، تو رگام جاری

نمیشه آتیش، به تنم کاری

یاعلی حیدر

 

هر کسی با علی دوسته / هِرزِ فاطمه باهاشه

زبونِ بی ذکر مولا / بهتره بریده باشه

اگه سرمستم، اگه بی خویشم

جذبه‌ی مولا، کرده درویشم

یاعلی حیدر

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

واحد: طبیبا وامکن زخم سرم را؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: علی مولا یا علی؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

موجود نیست

 

متن اشعار:

واحد: طبیبا وامکن زخم سرم را

طبیبا وا مکن زخم سرم را

مسوزان قلب زینب دخترم را

طبیبا کار از درمان گذشته

که آتش آب کرده پیکرم را

طبیبا نسخه ننویسی که باید

اجل بر چیند امشب بسترم را

ببیند آنگونه فرقم را که در قبر

نبیند فاطمه زخم سرم را

در و دیوار مسجد بود شاهد

که من گفتم اذان آخرم را

من آن یارم که شستم در دل شب

تن خونین تنها یاورم را

درود زندگی را گفتم آنروز

که زد در کوچه قنفذ همسرم را

شکاف زخم و ضعف تن به من داد

نوید وصل حی داورم را

از آن سوزم که امشب گوید آن پیر

کجا برده فلک نان آورم را

به (میثم) داده ام سوزی که گوید

سخن های دل غم پرورم را

 

شاعر: استاد غلامرضا سازگار

شور: علی مولا یا علی

علی مولا یا علی، علی (4)

 

غریب‌ترین مرد زمینه تو دنیا

می‌کشه بار غم و غصه تنها

یه دل داره پر از فراق زهرا

دلش گرفته، شبای آخر

میخواد بره تا، کنار کوثر

 

علی مولا یا علی، علی (4)

 

کوچه‌ها شاهدن که نیمه شب‌ها

عابر خسته‌ای با نون و خرما

میزنه سر به خونه‌ی یتیما

بابا خوب و، غریب شهره

یه عمریه که، با دنیا قهره

 

علی مولا یا علی، علی (4)

 

سر به خاک پاش گذاشتم / عزت و شرف گرفتم

آبرو از آبروی / امیر نجف گرفتم

همه حرفامو، با علی گفتم

تا زمین خوردم، یاعلی گفتم

یاعلی حیدر

 

به سرم زیاده باشم / غبار محضر مولا

بَسَمّه بشه شفیعم / قیامت قنبر مولا

اگه پرپر شَم، با علی عشقه

اگه بی سر شَم، با علی عشقه

یاعلی حیدر

 

دین نداره هرکی بر لب / ذکر یاعلی نداره

تو بهشت راش نمیدن چون / کاری با علی نداره

جای خون عشقش، تو رگام جاری

نمیشه آتیش، به تنم کاری

یاعلی حیدر

 

هر کسی با علی دوسته / هِرزِ فاطمه باهاشه

زبونِ بی ذکر مولا / بهتره بریده باشه

اگه سرمستم، اگه بی خویشم

جذبه‌ی مولا، کرده درویشم

یاعلی حیدر

 

اطلاعیه مراسم:

موجود نیست

 

تصاویر مراسم:

موجود نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی