وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ

جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) / هیئت الزهرا (س)؛ نازی آباد - 7 اردیبهشت 97

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مدح: ام لیلا پسری آورده؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود: اومد شبه پیمبر؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تو اومدی جا داره، کعبه ترک برداره؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

مدح: ام لیلا پسری آورده

ای قلم مونس دیرینه‌ی من

راوی زمزمه‌ی سینه‌ی من

باز هم حیرانم ... سخت سرگردانم

باز اشک و غزل و شور و ترانه، جانم

شستشویی بده آیینه‌ی من

 

باز شب آمده و بیخوابی

عشق دلدار و شب بیتابی

بیدلانه دارم ... ذکر خیر یارم

گاه می‌خندم و گاهی نگران می‌بارم

دل شده سرخ و نگاهم آبی

 

دست بردار دلم نیست جنون

صبح و شب کار دلم چیست؟ جنون

عشق لیلا دارم ... مهر مولا دارم

شکر لله که در میکده مأوا دارم

صاحب الأمر دلم کیست؟ جنون

 

ساکن میکده‌ی مولایم

بنده‌ی مرحمت زهرایم

گرچه زشت و خوارم ... خوار و بی مقدارم

دلخوشم عشق علی اکبر لیلا دارم

رؤیت او همه‌ی رؤیایم

 

مژده یاران خبری در راه است

دل دیوانه‌ی من آگاه است

نور مهتاب رسید ... باده‌ی ناب رسید

عشق زهرایی و لیلایی ارباب رسید

غلغله خانه‌ی ثارالله است

 

درد دارید؟ دوا نازل شد

قمرِ شمسِ ضُحی نازل شد

موی مشکین دارد ... زلف پرچین دارد

نفسش عطر خداوندی یاسین دارد

یوسف کرببلا نازل شد

 

حضرت ناز، مشرف گردید

مصطفی باز مشرف گردید

ذاریات ارباب ... عادیات ارباب

رونق مجلس ذکر صلوات ارباب

مثل اعجاز مشرف گردید

 

عاشق خسته بیا تا برویم

به کرمخانه‌ی مولا برویم

پسری داده خدا ... به شه کرببلا

تا بگیریم ز لطف و کرم و مهر و وفا

عیدی از زینب کبری برویم

 

لب به تکبیر خداوند گشا

زمزمه سربده یابن الزّهرا

سائلی آمده تا ... به تو گوید جانا

قدم این پسر ناز مبارک بادا

دور از دور سرش درد و بلا

 

روی کن جانب لیلازاده

بگو ای حضرت آقا زاده

لحظه‌ای کاش خدا ... نکند کم مولا

از سرت سایه‌ی مهرِ پدر و مادر را

مرتضی مسلکِ زهرا زاده

 

به سراپای تو ماشاءالله

چشم شهلای تو ماشاءالله

به جمالت صلوات ... به کمالت صلوات

به شکوه قد و بالا و جلالت صلوات

به رجزهای تو مشاءالله

 

خنکای دل سوزان حسن

حاجت دیده‌ی گریان حسن

بوی مادر داری ... ازهمه سر، داری

وای اگر چشم از این بی سر و پا برداری

نظری جانب من جان حسن

 

آمدی و قمر عمّه شدی

چلچراغ سحر عمّه شدی

عاشقانه عمّه ... مادرانه عمّه

می‌زد از شوق به گیسوی تو شانه عمّه

تو مطاف نظر عمّه شدی

 

عمو عباس پریشان تو شد

عاشق غیرت چشمان تو شد

روی تو بوسید و ... بوسه زد خندید و

شأن والای تو را شأن امامت دید و

کاملاً دلشده، حیران تو شد

 

من هم ای دوست گرفتار توام

کشته‌ی لهجه‌ی گفتار توام

من کویر سوزان ... تو لطیف باران

همه‌ی حُسن خداوند قدیم الاحسان

مرده‌ی رأفت رفتار توام

 

لیلی این دل پر آشوبم

بدم اما به شما منسوبم

گلرخ گندمگون ... در دل غرق جنون

شعله‌ی شور خداوندی تو! روز افزون

از غمت سر به زمین می‌کوبم

 

درد از ما و مداوا از تو

دارم ای دوست تمنّا از تو

که فدای تو شوم ... خاک پای تو شوم

من هم ای دوست یکی از شهدای تو شوم

مردن از ما و تماشا از تو

 

شکر لله غزلخوان توام

خاکم و گوشه‌ی دامان توام

تا تویی در یادم ... غم ندارم، شادم

« بنده‌ی عشقم و از هر دو جهان آزادم »

به خدا گوش به فرمان توام

 

ای ز سر تا به قدم زهرایی

شهره  بر مرحمت و آقایی

مصطفایی سیرت ... مجتبایی صورت

شیر شمشیر زن پیل تنِ با غیرت

وقت شمشیر زدن مولایی

 

شاعر: محسن روشن روان

 

خبر رسیده که آقایمان پدر شده است
پسر رسیده؛ پدر صاحبِ سپر شده است
 
جوانِ خوش قد و بالای خانۂ لیلا
برای سید و سالارمان ثمر شده است
 
خصایصش شده تلفیقی از نبی(ص) و علی(ع)
چهارقل به لبِ هر که با خبر شده است
 
نمیروم به خدا جای دیگری! چونکه
گدا فقط درِ این خانه معتبر شده است
 
چه دست ها که به قنداقه اش گره خورده
چه چشم ها که به شوقِ وصال، تر شده است
 
نگاه نافذِ او شد دلیلِ خلقِ عقیق
به سنگ، خیره شد و صاحبِ اثر شده است
 
برای هر که غلام ِ علیست(ع)؛ خیرِ کثیر 
برای دشمنِ حیدر، بلا و شَر شده است
 
دوباره «أشهدُ أنّ علی(ع) ولی الله»
اذان به شوقِ صدایش چه شعله ور شده است
 
از آن زمان که به دست پدر معمّم شد
نگاه عمّه به او گرم و گرمتر شده است
 
شمایلِ ادبش کاملاً أبالفضلی ست(ع)
اگر که شهره به دست-بوسیِ پدر شده است!
 
شاعر: مرضیه عاطفی
 

شیعه وقتی که امامش شاد است
روحش از سلسله ها آزاد است
تا که شش گوشه ی دل کرببلاست
دل که دل نیست, حسین آباد است

 

نخل زهرا ثمری آورده
حیدری, شیر نری آورده
از چه رو شیعه چنین مجنون است
ام لیلا پسری آورده

 

بنویسید که مهتاب آمد
باز خورشید جهان تاب آمد
این خبر مشتلق قیمتی است
پسر اول ارباب آمد

 

باید امشب همه خوشه خوشه
بستانند ز رویش توشه
این جگرگوشه پسر آمده تا
قبر باباش شود شش گوشه

 

این پسر کیست که برتر گشته
در علی بودنش اکبر گشته
این امامت و رسالت زاده
گاه علی, گاه پیمبر گشته

 

لحظه لحظه جلواتش شد وحی
شان تنزییل صفاتش شد وحی
بنویسید که این شبه نبی
آیه آیه کلماتش شد وحی

 

جلواتش همه پیغمبری است
کارش از اهل حرم دلبری است
چیست در کنه وجودش که حسین
تا دم مرگ علی اکبری است

 

ای به حق بسته ز خود رسته علی
برو میدان ولی آهسته علی
می دهی جان ولی یادت باشد
جان ارباب به تو بسته علی

 

شاعر: امیر عظیمی

 

سرود: اومد شبه پیمبر

اومد، شبه پیمبر / داداشِ علی اصغر / اسمش، چیه بدونید / آقا علی اکبر

میگه خدا تو آسمون: سلام بر علی، علی

ذکر لب پیر و جوون: سلام بر علی، علی

نوشته روی قلبمون: سلام بر علی، علی

جمله ی عشق و مستیمون: سلام بر علی، علی

نقل بریزید، چراغونی کنید // دست بزنید، گل افشونی کنید // غصه ها رو، زندونی کنید

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: تو اومدی جا داره، کعبه ترک برداره

تویی شبیه طاها..علی اکبر

سرو رشید و زیبا..علی اکبر

یوسف آل زهرا..علی اکبر

عزیز جان لیلا..علی اکبر

 

تو اومدی جاداره

کعبه ترک برداره

تو احمدی یاحیدر

جانم علیه اکبر

 

قرار قلب بی تاب ..علی اکبر

تو این شبای مهتاب ..علی اکبر

ذکر لبای اصحاب ..علی اکبر

مبارکه ای ارباب!..علی اکبر

 

خدایی این شهزاده

عشق ابوالسجاده

به قامتش ثارالله

میگه هزارماشالله

 

تو محشری غوغایی ..علی اکبر

نگاه تو زهرایی..علی اکبر

هیبت تو مولایی ..علی اکبر

صلابتت سقایی ..علی اکبر

 

قیامتی در قامت

عالم فدای نامت

موذن آل الله

عشق اباعبدالله

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم

اگه حیدریم ، یا پیغمبریم ۲

اینه سرِش آخه ، علی اکبریم ۲

گلِ لیلا علی / خودِ طه علی…

فقط ذکرم اینه، علی مولا علی

علیِ اکبر لیلا سیدُ سالارم

علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم

 

شجاعت کرامت، براش پیرهن شد

هم ابن الحسینُ هم ابن الحَسن شد

از عشق، سرشار علی / سپهسالار، علی

تو بعد از مرتضی، شدی کرار علی

علیِ اکبر لیلا نوکریت شد کارم

علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم

 

بخون واسه این ماه

هزار قل هوالله

میگه عمه زینب

به قَدِش ماشالله

وجود شیعه‌ها / پر از احساسشه

چقد چشماش مثه، عمو عباسشه

علیِ اکبر لیلا گر چه بی مقدارم

علیِ اکبر لیلا خیلی دوستت دارم

 

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حسین رضائیان

 

تصاویر، صوت و فیلم مراسم + متن اشعار در ادامه مطلب

صوت مراسم:

مدح: ام لیلا پسری آورده؛ پخش آنلاین | دانلود

سرود: اومد شبه پیمبر؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: تو اومدی جا داره، کعبه ترک برداره؛ پخش آنلاین | دانلود

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

فیلم مراسم:

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم؛ پخش آنلاین | دانلود

 

متن اشعار:

مدح: ام لیلا پسری آورده

ای قلم مونس دیرینه‌ی من

راوی زمزمه‌ی سینه‌ی من

باز هم حیرانم ... سخت سرگردانم

باز اشک و غزل و شور و ترانه، جانم

شستشویی بده آیینه‌ی من

 

باز شب آمده و بیخوابی

عشق دلدار و شب بیتابی

بیدلانه دارم ... ذکر خیر یارم

گاه می‌خندم و گاهی نگران می‌بارم

دل شده سرخ و نگاهم آبی

 

دست بردار دلم نیست جنون

صبح و شب کار دلم چیست؟ جنون

عشق لیلا دارم ... مهر مولا دارم

شکر لله که در میکده مأوا دارم

صاحب الأمر دلم کیست؟ جنون

 

ساکن میکده‌ی مولایم

بنده‌ی مرحمت زهرایم

گرچه زشت و خوارم ... خوار و بی مقدارم

دلخوشم عشق علی اکبر لیلا دارم

رؤیت او همه‌ی رؤیایم

 

مژده یاران خبری در راه است

دل دیوانه‌ی من آگاه است

نور مهتاب رسید ... باده‌ی ناب رسید

عشق زهرایی و لیلایی ارباب رسید

غلغله خانه‌ی ثارالله است

 

درد دارید؟ دوا نازل شد

قمرِ شمسِ ضُحی نازل شد

موی مشکین دارد ... زلف پرچین دارد

نفسش عطر خداوندی یاسین دارد

یوسف کرببلا نازل شد

 

حضرت ناز، مشرف گردید

مصطفی باز مشرف گردید

ذاریات ارباب ... عادیات ارباب

رونق مجلس ذکر صلوات ارباب

مثل اعجاز مشرف گردید

 

عاشق خسته بیا تا برویم

به کرمخانه‌ی مولا برویم

پسری داده خدا ... به شه کرببلا

تا بگیریم ز لطف و کرم و مهر و وفا

عیدی از زینب کبری برویم

 

لب به تکبیر خداوند گشا

زمزمه سربده یابن الزّهرا

سائلی آمده تا ... به تو گوید جانا

قدم این پسر ناز مبارک بادا

دور از دور سرش درد و بلا

 

روی کن جانب لیلازاده

بگو ای حضرت آقا زاده

لحظه‌ای کاش خدا ... نکند کم مولا

از سرت سایه‌ی مهرِ پدر و مادر را

مرتضی مسلکِ زهرا زاده

 

به سراپای تو ماشاءالله

چشم شهلای تو ماشاءالله

به جمالت صلوات ... به کمالت صلوات

به شکوه قد و بالا و جلالت صلوات

به رجزهای تو مشاءالله

 

خنکای دل سوزان حسن

حاجت دیده‌ی گریان حسن

بوی مادر داری ... ازهمه سر، داری

وای اگر چشم از این بی سر و پا برداری

نظری جانب من جان حسن

 

آمدی و قمر عمّه شدی

چلچراغ سحر عمّه شدی

عاشقانه عمّه ... مادرانه عمّه

می‌زد از شوق به گیسوی تو شانه عمّه

تو مطاف نظر عمّه شدی

 

عمو عباس پریشان تو شد

عاشق غیرت چشمان تو شد

روی تو بوسید و ... بوسه زد خندید و

شأن والای تو را شأن امامت دید و

کاملاً دلشده، حیران تو شد

 

من هم ای دوست گرفتار توام

کشته‌ی لهجه‌ی گفتار توام

من کویر سوزان ... تو لطیف باران

همه‌ی حُسن خداوند قدیم الاحسان

مرده‌ی رأفت رفتار توام

 

لیلی این دل پر آشوبم

بدم اما به شما منسوبم

گلرخ گندمگون ... در دل غرق جنون

شعله‌ی شور خداوندی تو! روز افزون

از غمت سر به زمین می‌کوبم

 

درد از ما و مداوا از تو

دارم ای دوست تمنّا از تو

که فدای تو شوم ... خاک پای تو شوم

من هم ای دوست یکی از شهدای تو شوم

مردن از ما و تماشا از تو

 

شکر لله غزلخوان توام

خاکم و گوشه‌ی دامان توام

تا تویی در یادم ... غم ندارم، شادم

« بنده‌ی عشقم و از هر دو جهان آزادم »

به خدا گوش به فرمان توام

 

ای ز سر تا به قدم زهرایی

شهره  بر مرحمت و آقایی

مصطفایی سیرت ... مجتبایی صورت

شیر شمشیر زن پیل تنِ با غیرت

وقت شمشیر زدن مولایی

 

شاعر: محسن روشن روان

 

خبر رسیده که آقایمان پدر شده است
پسر رسیده؛ پدر صاحبِ سپر شده است
 
جوانِ خوش قد و بالای خانۂ لیلا
برای سید و سالارمان ثمر شده است
 
خصایصش شده تلفیقی از نبی(ص) و علی(ع)
چهارقل به لبِ هر که با خبر شده است
 
نمیروم به خدا جای دیگری! چونکه
گدا فقط درِ این خانه معتبر شده است
 
چه دست ها که به قنداقه اش گره خورده
چه چشم ها که به شوقِ وصال، تر شده است
 
نگاه نافذِ او شد دلیلِ خلقِ عقیق
به سنگ، خیره شد و صاحبِ اثر شده است
 
برای هر که غلام ِ علیست(ع)؛ خیرِ کثیر 
برای دشمنِ حیدر، بلا و شَر شده است
 
دوباره «أشهدُ أنّ علی(ع) ولی الله»
اذان به شوقِ صدایش چه شعله ور شده است
 
از آن زمان که به دست پدر معمّم شد
نگاه عمّه به او گرم و گرمتر شده است
 
شمایلِ ادبش کاملاً أبالفضلی ست(ع)
اگر که شهره به دست-بوسیِ پدر شده است!
 
شاعر: مرضیه عاطفی
 

شیعه وقتی که امامش شاد است
روحش از سلسله ها آزاد است
تا که شش گوشه ی دل کرببلاست
دل که دل نیست, حسین آباد است

 

نخل زهرا ثمری آورده
حیدری, شیر نری آورده
از چه رو شیعه چنین مجنون است
ام لیلا پسری آورده

 

بنویسید که مهتاب آمد
باز خورشید جهان تاب آمد
این خبر مشتلق قیمتی است
پسر اول ارباب آمد

 

باید امشب همه خوشه خوشه
بستانند ز رویش توشه
این جگرگوشه پسر آمده تا
قبر باباش شود شش گوشه

 

این پسر کیست که برتر گشته
در علی بودنش اکبر گشته
این امامت و رسالت زاده
گاه علی, گاه پیمبر گشته

 

لحظه لحظه جلواتش شد وحی
شان تنزییل صفاتش شد وحی
بنویسید که این شبه نبی
آیه آیه کلماتش شد وحی

 

جلواتش همه پیغمبری است
کارش از اهل حرم دلبری است
چیست در کنه وجودش که حسین
تا دم مرگ علی اکبری است

 

ای به حق بسته ز خود رسته علی
برو میدان ولی آهسته علی
می دهی جان ولی یادت باشد
جان ارباب به تو بسته علی

 

شاعر: امیر عظیمی

 

سرود: اومد شبه پیمبر

اومد، شبه پیمبر / داداشِ علی اصغر / اسمش، چیه بدونید / آقا علی اکبر

میگه خدا تو آسمون: سلام بر علی، علی

ذکر لب پیر و جوون: سلام بر علی، علی

نوشته روی قلبمون: سلام بر علی، علی

جمله ی عشق و مستیمون: سلام بر علی، علی

نقل بریزید، چراغونی کنید // دست بزنید، گل افشونی کنید // غصه ها رو، زندونی کنید

 

شاعر: حسین رضائیان

ادامه در آدرس پیش رو: کلیک کنید

شور: تو اومدی جا داره، کعبه ترک برداره

تویی شبیه طاها..علی اکبر

سرو رشید و زیبا..علی اکبر

یوسف آل زهرا..علی اکبر

عزیز جان لیلا..علی اکبر

 

تو اومدی جاداره

کعبه ترک برداره

تو احمدی یاحیدر

جانم علیه اکبر

 

قرار قلب بی تاب ..علی اکبر

تو این شبای مهتاب ..علی اکبر

ذکر لبای اصحاب ..علی اکبر

مبارکه ای ارباب!..علی اکبر

 

خدایی این شهزاده

عشق ابوالسجاده

به قامتش ثارالله

میگه هزارماشالله

 

تو محشری غوغایی ..علی اکبر

نگاه تو زهرایی..علی اکبر

هیبت تو مولایی ..علی اکبر

صلابتت سقایی ..علی اکبر

 

قیامتی در قامت

عالم فدای نامت

موذن آل الله

عشق اباعبدالله

شور: علی اکبر لیلا خیلی دوستت دارم

اگه حیدریم ، یا پیغمبریم ۲

اینه سرِش آخه ، علی اکبریم ۲

گلِ لیلا علی / خودِ طه علی…

فقط ذکرم اینه، علی مولا علی

علیِ اکبر لیلا سیدُ سالارم

علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم

 

شجاعت کرامت، براش پیرهن شد

هم ابن الحسینُ هم ابن الحَسن شد

از عشق، سرشار علی / سپهسالار، علی

تو بعد از مرتضی، شدی کرار علی

علیِ اکبر لیلا نوکریت شد کارم

علیِ اکبرِ لیلا خیلی دوستت دارم

 

بخون واسه این ماه

هزار قل هوالله

میگه عمه زینب

به قَدِش ماشالله

وجود شیعه‌ها / پر از احساسشه

چقد چشماش مثه، عمو عباسشه

علیِ اکبر لیلا گر چه بی مقدارم

علیِ اکبر لیلا خیلی دوستت دارم

 

اطلاعیه مراسم:

حسین رضائیان

تصاویر مراسم:

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

حسین رضائیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی