وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ب.ظ

مداحی شب هشتم ماه محرم - حضرت علی اکبر (ع) - زمینه

حیدر کربلا ای علی اکبرم

ای همه حاصلم نور چشم ترم

می‌روی از برم ای جوان حرم

« در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود »

شبه پیغمبر علی / ثانی حیدر علی

قوت زانوی من / ای مرا یاور علی

ای گل لیلا علی

 

رفتی و بی بها شد مرا زندگی

من چه سازم علی بی تو با زندگی

بی تو شد لحظه لحظه عزا زندگی

« او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود »

مثل دریا شد تنت / ارباً اربا شد تنت

هرطرف افتاده‌ای / کل صحرا شد تنت

ای گل لیلا علی

 

دانلود سبک

 

* تضمین از شعر سعدی شیرازی



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حیدر کربلا ای علی اکبرم

ای همه حاصلم نور چشم ترم

می‌روی از برم ای جوان حرم

« در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود »

شبه پیغمبر علی / ثانی حیدر علی

قوت زانوی من / ای مرا یاور علی

ای گل لیلا علی

 

رفتی و بی بها شد مرا زندگی

من چه سازم علی بی تو با زندگی

بی تو شد لحظه لحظه عزا زندگی

« او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان

دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود »

مثل دریا شد تنت / ارباً اربا شد تنت

هرطرف افتاده‌ای / کل صحرا شد تنت

ای گل لیلا علی

 

دانلود سبک

 

* تضمین از شعر سعدی شیرازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی