وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ب.ظ

مولودی ولادت امام رضا (ع) – سرود

من یه کبوترم تو حرم تو

آب و دون میخورم از کرم تو

 

امشب دل منو صحن تو برده

مُهر خادمیتون به سینه خورده

 

ای آسمونی‌ترین، سلطان ایران زمین

امشب دستامو بگیر، امشب گداتو ببین

 

آقای مهربونا، خورشید آسمونا

جون جوادت امشب، نگاه کن به جوونا

 

السلطان ابالحسن، آقا شمایی عشق من

قلبم بی‌تابه می‌کوبه تو سینه

کور شه هرکی نمی‌تونه ببینه

 

این حکمو رو دل من زده آقا

پایتخت قلب من مشهده آقا

 

حرمت آرزومه، نوکریت آبرومه

عکس ضریحت مولا، دم به دم رو به رومه

 

پای عشقت میمونم، دائم از تو میخونم

تنها دل خوشیم اینه، دوستم داری میدونم

 

تویی تموم باورم، امام رضا دوستت دارم

 

امشب شب جنونِ اهل عشقه

این‌ها همه نشون اهل عشقه

 

امشب شب شراب و می نابه

ساقی بیا که حال من خرابه

 

شراب من کوثره، خراباتم این دره

جای دیگه نمیرم، مستی  من حیدره

 

من ازت بلا میخوام، باده‌ی ولا میخوام

یک کلام ختم کلام، از تو کربلا میخوام

 

میخوام منو صدا کنی، راهی کربلا کنی

 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت امام رضا (ع) – سرود

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ب.ظ

من یه کبوترم تو حرم تو

آب و دون میخورم از کرم تو

 

امشب دل منو صحن تو برده

مُهر خادمیتون به سینه خورده

 

ای آسمونی‌ترین، سلطان ایران زمین

امشب دستامو بگیر، امشب گداتو ببین

 

آقای مهربونا، خورشید آسمونا

جون جوادت امشب، نگاه کن به جوونا

 

السلطان ابالحسن، آقا شمایی عشق من

قلبم بی‌تابه می‌کوبه تو سینه

کور شه هرکی نمی‌تونه ببینه

 

این حکمو رو دل من زده آقا

پایتخت قلب من مشهده آقا

 

حرمت آرزومه، نوکریت آبرومه

عکس ضریحت مولا، دم به دم رو به رومه

 

پای عشقت میمونم، دائم از تو میخونم

تنها دل خوشیم اینه، دوستم داری میدونم

 

تویی تموم باورم، امام رضا دوستت دارم

 

امشب شب جنونِ اهل عشقه

این‌ها همه نشون اهل عشقه

 

امشب شب شراب و می نابه

ساقی بیا که حال من خرابه

 

شراب من کوثره، خراباتم این دره

جای دیگه نمیرم، مستی  من حیدره

 

من ازت بلا میخوام، باده‌ی ولا میخوام

یک کلام ختم کلام، از تو کربلا میخوام

 

میخوام منو صدا کنی، راهی کربلا کنی

 

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی