وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – زمینه

دنیا بی حب علی، دنیای رنج و غمه / قلبی که جای تو نیس، مصداق جهنمه

 

درمون دردای من، نام تو رو بردنه / این شب‌ها با یاد تو، قلب من سینه زنه

 

آقای منی، مولای منی، شیدای توام

 

دنیای منی، عقبای منی، گدای توام

 

شد روح و جان من، با یادِت منجلی / ذکر لب‌های من، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

فکر و ذکرم این شبا، تو ایوون نجفه / آرزو دارم بیام، به حرمت یک دفه

 

میگن ایوون طلات، مولا خیلی باصفاس / میگن زائر شما، هم‌رتبه با شهداس

 

دلخون توام، مجنون توام، لیلای منی

 

تو شیرین‌ترین، آقا بهترین، رؤیای منی

 

تو هستی رافع، هر درد و مشکلی / اربابِ ذوالکرم، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

 

رسید آخرین سحر، دل‌ها غرق واهمه / تو غرق آرامشی، هستی یاد فاطمه

 

رفتی و درهم شکست، کل ارکان الهدی / پیچیده تو آسمون، قَد قُتِلَ المرتَضی

 

شامت شد سحر، یاد میخ در، قلبت رو شکست

 

یاد سیلی و، روی نیلی و، دستی که شکست

 

پای این روضه‌ها، می‌سوزد هر دلی / زهرا می‌زد صدا، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – زمینه

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۰۲ ب.ظ

دنیا بی حب علی، دنیای رنج و غمه / قلبی که جای تو نیس، مصداق جهنمه

 

درمون دردای من، نام تو رو بردنه / این شب‌ها با یاد تو، قلب من سینه زنه

 

آقای منی، مولای منی، شیدای توام

 

دنیای منی، عقبای منی، گدای توام

 

شد روح و جان من، با یادِت منجلی / ذکر لب‌های من، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

فکر و ذکرم این شبا، تو ایوون نجفه / آرزو دارم بیام، به حرمت یک دفه

 

میگن ایوون طلات، مولا خیلی باصفاس / میگن زائر شما، هم‌رتبه با شهداس

 

دلخون توام، مجنون توام، لیلای منی

 

تو شیرین‌ترین، آقا بهترین، رؤیای منی

 

تو هستی رافع، هر درد و مشکلی / اربابِ ذوالکرم، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

 

رسید آخرین سحر، دل‌ها غرق واهمه / تو غرق آرامشی، هستی یاد فاطمه

 

رفتی و درهم شکست، کل ارکان الهدی / پیچیده تو آسمون، قَد قُتِلَ المرتَضی

 

شامت شد سحر، یاد میخ در، قلبت رو شکست

 

یاد سیلی و، روی نیلی و، دستی که شکست

 

پای این روضه‌ها، می‌سوزد هر دلی / زهرا می‌زد صدا، یا مرتضی علی

 

یا مرتضی علی

 

 

 

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی