وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – واحد تند

 

ذکر لبم علی علی / تو زندگی تاب و تبم علی علی

دلم همیشه با توئه / نوکری تو منصبم علی علی

 

می‌بالم، شیعه هستم آقا

دل به عشق تو بستم آقا

دل از تو، برنمی‌دارم من

به پایِ، تو نشستم آقا

 

حب تو، پایه‌ی ایمانم

عشق تو، آیه‌ی قرآنم

با همه، باورم یا مولا

تا ابد، پای تو می‌مانم

 

نور علی، شور علی / ذکر لبم تا به دم گور علی

شادی من، حبِّ توئه / دلم ز عشقِت شده مسرور علی

ذکر لبم علی علی / تو زندگی تاب و تبم علی علی

دلم همیشه با توئه / نوکری تو منصبم علی علی

 

زندگیم، با وجودت آباد

مجنونِ عشقتم مادرزاد

من هرچی، دارم آقا از توست

از هرچی، غیر عشقت فریاد

 

بی تو من، تا ابد ناشادم

با تو از، غصه‌ها آزادم

اربعین، کربلا روزیم کن

مستِ چای ابوالسجادم

 

تویی تو نور عین من / شور توئه مستی و شور و شین من

سرود قلبِ عاشقم / حسین من حسین من حسین من

 

قدم قدم، با یه علم / ایشالا اربعین میام سمت حرم

با مددِ شاه کرم / ایشالا اربعین میام سمت حرم

 

دانلودسبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت امیر (ع) – واحد تند

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

 

ذکر لبم علی علی / تو زندگی تاب و تبم علی علی

دلم همیشه با توئه / نوکری تو منصبم علی علی

 

می‌بالم، شیعه هستم آقا

دل به عشق تو بستم آقا

دل از تو، برنمی‌دارم من

به پایِ، تو نشستم آقا

 

حب تو، پایه‌ی ایمانم

عشق تو، آیه‌ی قرآنم

با همه، باورم یا مولا

تا ابد، پای تو می‌مانم

 

نور علی، شور علی / ذکر لبم تا به دم گور علی

شادی من، حبِّ توئه / دلم ز عشقِت شده مسرور علی

ذکر لبم علی علی / تو زندگی تاب و تبم علی علی

دلم همیشه با توئه / نوکری تو منصبم علی علی

 

زندگیم، با وجودت آباد

مجنونِ عشقتم مادرزاد

من هرچی، دارم آقا از توست

از هرچی، غیر عشقت فریاد

 

بی تو من، تا ابد ناشادم

با تو از، غصه‌ها آزادم

اربعین، کربلا روزیم کن

مستِ چای ابوالسجادم

 

تویی تو نور عین من / شور توئه مستی و شور و شین من

سرود قلبِ عاشقم / حسین من حسین من حسین من

 

قدم قدم، با یه علم / ایشالا اربعین میام سمت حرم

با مددِ شاه کرم / ایشالا اربعین میام سمت حرم

 

دانلودسبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی