وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

تو شهر کوفه / شدم آواره / قلب شکسته‌م / شده پر از درد

آقا کجایی / تا که ببینی / تنهام گذاشته / این شهر نامرد

 

شهرِ نامردی و دروغه اینجا

وفا نمونده تو وجود این ها

میگم به زیر لب با اشک و گریه

میا به کوفه ای عزیز زهرا

 

آقای من به کوفه نیا

این شهر کینه جای تو نیست

دروغه وعده‌ی همگی

تو کوفه هیشکی پای تو نیست

 

«آقای من به کوفه نیا»

 

 

دلم می‌گیره / وقتی می بینم / وعده ی یاریت / حرف دروغه

بازار کار / نیزه فروشا / خیلی گرفته / خیلی شلوغه

 

تو کوچه های کوفه حرف جنگه

دلم شکسته و براتو تنگه

کاشکی سه سالتو نیاری آقا

تو دست بچه های کوفه سنگه

 

آقا بگید به خواهرتون

این کوفیا حیا ندارن

بگید که معجر اضافه

تو کوله بارشون بیارن

 

«آقای من به کوفه نیا»

 

دانلودسبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مداحی شهادت حضرت مسلم (ع) - واحد کند (سنگین)

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۰ ب.ظ

تو شهر کوفه / شدم آواره / قلب شکسته‌م / شده پر از درد

آقا کجایی / تا که ببینی / تنهام گذاشته / این شهر نامرد

 

شهرِ نامردی و دروغه اینجا

وفا نمونده تو وجود این ها

میگم به زیر لب با اشک و گریه

میا به کوفه ای عزیز زهرا

 

آقای من به کوفه نیا

این شهر کینه جای تو نیست

دروغه وعده‌ی همگی

تو کوفه هیشکی پای تو نیست

 

«آقای من به کوفه نیا»

 

 

دلم می‌گیره / وقتی می بینم / وعده ی یاریت / حرف دروغه

بازار کار / نیزه فروشا / خیلی گرفته / خیلی شلوغه

 

تو کوچه های کوفه حرف جنگه

دلم شکسته و براتو تنگه

کاشکی سه سالتو نیاری آقا

تو دست بچه های کوفه سنگه

 

آقا بگید به خواهرتون

این کوفیا حیا ندارن

بگید که معجر اضافه

تو کوله بارشون بیارن

 

«آقای من به کوفه نیا»

 

دانلودسبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی