وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

مولودی ولادت امام حسین (ع) – شور

ولادت اربابه - این دل من بی‌تابه / ذکر لبم شد حالا - ثارالله ثارالله (2)

مست و غزل‌خونم من - شبیه مجنونم من / که اومده به دنیا - ثارالله ثارالله (2)

 

ولادت اربابه / دل من بی‌تابه / وقت شوره حالا / عاشقا بسم الله /

چاره‌ی درد من / این دل سرد من / خوندن از آقامه 2

 

به نام نامی عشق / تویی حامی عشق / هرکی این رو گفته / به خدا دُر سفته /

هرکسی هرهفته / کربلا نرفته / به خدا ناکامه 2

 

منو ببر به حرمت آقاجون - فدای لطف و کرمت آقاجون

تموم ماه‌ها یه طرف اربابم - عشق منه محرمت آقاجون 2

 

ثارالله 2 یا اباعبدالله

 

 

هستی من آقامه - مستی من آقامه / بگو به عشق مولا - ثارالله ثارالله (2)

دلبر دل‌ها اومد - عزیز زهرا اومد / بگو بخنده زهرا - ثارالله ثارالله (2)

 

کرب و بلا رو عشقه / این آقا رو عشقه / من کی‌ام؟ مجنونت / تا ابد دل‌خونت /

تویی آقای من / تویی لیلای من / یاحسین ثارالله 2

 

هستی من تو دستت / همه عالم مستت / نوکریت آبروم / کربلات آرزوم /

با تو من دل‌شادم / دل به عشقت دادم / یاحسین ثارالله 2

 

ای همه‌ی زندگی‌ام یاحسین - ای سند بندگی‌ام یاحسین

تا به ابد نوکر دربارتم - جواز خوانندگی‌ام یاحسین

 

ثارالله 2 یااباعبدالله

 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت امام حسین (ع) – شور

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ

ولادت اربابه - این دل من بی‌تابه / ذکر لبم شد حالا - ثارالله ثارالله (2)

مست و غزل‌خونم من - شبیه مجنونم من / که اومده به دنیا - ثارالله ثارالله (2)

 

ولادت اربابه / دل من بی‌تابه / وقت شوره حالا / عاشقا بسم الله /

چاره‌ی درد من / این دل سرد من / خوندن از آقامه 2

 

به نام نامی عشق / تویی حامی عشق / هرکی این رو گفته / به خدا دُر سفته /

هرکسی هرهفته / کربلا نرفته / به خدا ناکامه 2

 

منو ببر به حرمت آقاجون - فدای لطف و کرمت آقاجون

تموم ماه‌ها یه طرف اربابم - عشق منه محرمت آقاجون 2

 

ثارالله 2 یا اباعبدالله

 

 

هستی من آقامه - مستی من آقامه / بگو به عشق مولا - ثارالله ثارالله (2)

دلبر دل‌ها اومد - عزیز زهرا اومد / بگو بخنده زهرا - ثارالله ثارالله (2)

 

کرب و بلا رو عشقه / این آقا رو عشقه / من کی‌ام؟ مجنونت / تا ابد دل‌خونت /

تویی آقای من / تویی لیلای من / یاحسین ثارالله 2

 

هستی من تو دستت / همه عالم مستت / نوکریت آبروم / کربلات آرزوم /

با تو من دل‌شادم / دل به عشقت دادم / یاحسین ثارالله 2

 

ای همه‌ی زندگی‌ام یاحسین - ای سند بندگی‌ام یاحسین

تا به ابد نوکر دربارتم - جواز خوانندگی‌ام یاحسین

 

ثارالله 2 یااباعبدالله

 

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی