وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)
پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

مولودی ولادت رسول الله (ص) – سرود

جانم، یا رسول الله، یا اباالزهرا، یا حبیب الله

 

ای ماه من ای شیرین سخنم

آقای من ای سروِ چمنم

 

ایمان منی، قرآن منی، هم جانی و هم، جانان منی

 

 

«لولاک» به لب، مدیون توام

لیلای منی، مجنون توام

 

عالم، به فدات ای دلبرمن، ای تاج سرم، پیغمبر من

 
 

بر روی لبت آیات جلی

سلمان توام، مقداد علی

 

مدیون توام، شیدای علی، هم پای توام، هم پای علی

 
 

دانلود سبک



نوشته شده توسط یاحق
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

پایگاه انتشار مداحی‌ها، مولودی‌خوانی‌ها و سروده‌های هیئت (تصانیف مداحی)

وبگاه رسمی کربلایی حسین رضائیان

سالیانی‌ست که با نوکری‌ات دل شادم
جان زهرا دم مردن مبری از یادم....

برای عاقبت به خیری بنده حقیر دعا کنید. یاحق

"استفاده از مطالب این پایگاه با ذکر منبع بلامانع است"

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مولودی ولادت رسول الله (ص) – سرود

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ب.ظ

جانم، یا رسول الله، یا اباالزهرا، یا حبیب الله

 

ای ماه من ای شیرین سخنم

آقای من ای سروِ چمنم

 

ایمان منی، قرآن منی، هم جانی و هم، جانان منی

 

 

«لولاک» به لب، مدیون توام

لیلای منی، مجنون توام

 

عالم، به فدات ای دلبرمن، ای تاج سرم، پیغمبر من

 
 

بر روی لبت آیات جلی

سلمان توام، مقداد علی

 

مدیون توام، شیدای علی، هم پای توام، هم پای علی

 
 

دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی